.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۲ شهریور
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش آموزان درباره راهپیمایی اربعین پرداخته اند.(ادامه)
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا به تشریح شرایط خروج از کشور سربازان حین خدمت برای شرکت در اربعین پرداخت. شرایط خروج از کشور سربازان حین خدمت برای شرکت در مراسم اربعین اعلام شد
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا به تشریح شرایط خروج از کشور سربازان حین خدمت برای شرکت در اربعین پرداخت.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
ستاد اربعین در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران در زمان مراجعه به شهر‌های مرزی، خودرو‌های خود را به پارکینگ‌های مجاز منتقل کنند. زائران از رها کردن خودرو در مرز‌ها خودداری کنند
ستاد اربعین در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران در زمان مراجعه به شهر‌های مرزی، خودرو‌های خود را به پارکینگ‌های مجاز منتقل کنند.(ادامه)
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد. پیگیری گذرنامه با استفاده از کدملی
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد.(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد. این کارها را انجام دهید تا با پای سالم پیاده روی اربعین را به پایان برسانید
مشکلات پا یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی است که زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی با آن درگیر می‌شوند؛ تاول و زخم،‌دردهای ساق پا، پیچ‌خوردگی و مشکلات کف پا با رعایت این نکات، قابل کنترل خواهد شد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد. ۹ دستور رییسی برای برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.(ادامه)
شعب ۲۲ گانه جمعیت هلال احمر مازندران برای جمع آوری تجهیزات پزشکی و کمک‌های دارویی در قالب پویش مرهم زائر آمادگی دارند پویش مرهم زائر در ۲۲ پایگاه هلال احمر استان
شعب ۲۲ گانه جمعیت هلال احمر مازندران برای جمع آوری تجهیزات پزشکی و کمک‌های دارویی در قالب پویش مرهم زائر آمادگی دارند(ادامه)
به گفته کارشناسان اقتصادی، پرداخت ارز دینار به زائران اربعین اقدامی مناسب در راستای حفظ ثبات و آرامش فعلی بازار ارز و حذف دشواری های تبدیل ارز برای زائران خواهد بود. حذف دردسرهای تبدیل ارز با پرداخت دینار به زائران اربعین
به گفته کارشناسان اقتصادی، پرداخت ارز دینار به زائران اربعین اقدامی مناسب در راستای حفظ ثبات و آرامش فعلی بازار ارز و حذف دشواری های تبدیل ارز برای زائران خواهد بود.(ادامه)
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند. هدیه کودکان مازندرانی به زائران اربعین
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند.(ادامه)
تصاویر درگیری براندازان با عزاداران حسینی در ونکوور کانادا+عکس و فیلم
تعدادی از اپوزیسیون برانداز با فحاشی و الفاظ رکیک، راهپیمایی عزاداران حسینی در ونکوور کانادا را به درگیری کشاندند.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نام‌نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ سه شنبه سوم مردادماه آغاز خواهد شد. آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نام‌نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ سه شنبه سوم مردادماه آغاز خواهد شد.(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
عراق با ورود خودرو‌های ایرانی به داخل خاک این کشور در ایام اربعین موافقت کرد. ورود خودرو‌های ایرانی به عراق مجاز شد
عراق با ورود خودرو‌های ایرانی به داخل خاک این کشور در ایام اربعین موافقت کرد.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند. (ادامه)
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد. اعلام منع آمدوشد در فرانسه/ بالگردها به پرواز درآمدند
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد.(ادامه)
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند.

ورود نسل جوان مومن فلسطین به صحنه مبارزه، بشارت دهنده آینده روشن است/حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین مبنای فقهی و شرعی دارد/ موضوع فلسطین، قلب مسائل دنیای اسلام است/ آزاد سازی سرزمین فلسطین، وظیفه شرعی همه مسلمانان است(خبر)
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی، روی ناوشکن دنا برنامه داریم، روز 22 بهمن و قدس راهپیمایی هم/ ماجرای مهلت ۴۸ ساعته به هواپیمای فرانسوی/ دنا به راحتی از گورستان کشتی‌های دنیا عبور کرد/ اتفاق عجیبی که در مأموریت ناوشکن دنا رخ داد ....(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به رای محکومیت قطعی مدیران اسبق بانک مرکزی و ارسال لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها از طرف دولت به مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.068 seconds.