.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد. نخستین واکنش بایدن درباره آزادی اسرای آمریکایی توسط حماس
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -پنجشنبه ۲۷ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تداوم شوک و ناراحتی ناشی از حمله وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد. پرچم رژیم صهیونیستی در سرتاسر آلمان به آتش کشیده شد
رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر راهپیمایی ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین و آخرین اخبار از جنگ در غزه و سرزمین‌ها اشغالی پرداخته‌اند.(ادامه)
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند. اعلام انزجار مردم مازندران از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند.(ادامه)
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
بر اثر انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در بلوچستان پاکستان ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند. ده‌ها کشته و زخمی در انفجار بمب در بلوچستان پاکستان
بر اثر انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در بلوچستان پاکستان ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.(ادامه)
علی شکی بازخوانی ارزش های دفاع مقدس(يادداشت)
علی شکی(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است. اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.(ادامه)
نگاه خاص قالیباف به خودرویی که سردار سلیمانی در آن به شهادت رسید
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده، پس از حضور در این مراسم معنوی و تشرف به عتبات مقدس نجف و کربلا در محل شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد!

عصبانیت امام جمعه مرکز استان از یک نماینده مجلس/ شورای نگهبان برخورد کند
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد! (ادامه)
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد. قدردانی رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید. اگر استقامت کردید قله را فتح خواهید کرد | شما می‌توانید مایه‌ امید باشید | همانند راهپیمایی اربعین راه معنویت و حاکمیت توحید را طی کنید/ همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید(خبر)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید.(ادامه)
هنرمندانی که در راهپیمایی اربعین حاضر شدند + عکس
هنرمندان و بازیگرانی مثل ارسلان قاسمی، فرزاد حسنی و ملیکا زارعی در اجتماع بزرگ پیاده روری اربعین شرکت کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۴ شهریور
روزنامه‌های امروز بیشتر به موضوع اربعین حسینی و اشتیاق عاشقان اباعبدالله برای رسیدن به کربلا پرداخته‌اند.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۳ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای امور خارجه ایران و ترکیه و مشخص شدن پنهان کاری فرانسوی‌ها در شلیک به پرواز مسافربری ایتالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره ۲۲ از زائران خواست تا قبل از روز اربعین (۱۶ شهریور) به کشور بازگردند. زائران تا قبل از روز اربعین به کشور بازگردند
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره ۲۲ از زائران خواست تا قبل از روز اربعین (۱۶ شهریور) به کشور بازگردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.