.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاد دانشگاه مازندران :طرح انتقال آب خزر تنها دلایل سیاسی دارد
استاد علوم سیاسی دانشگاه مازندران گفت : طرح انتقال آب دریای خزرهیچ توجیه نداشته و تنها توجیه آن در سیاسی کاری برخی افراد و لابی های پشت پرده است.(ادامه)
تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ۴ شهر مازندران
پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام با حضور پرشور مردم شهیدپرور در چهار شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به 7 ناحیه تبدیل می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد. (ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نخستین همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای این استان، بهمن سال جاری به میزبانی واحد ساری خبر داد.

دانشگاه آزاد اسلامی ساری، میزبان همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای مازندران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نخستین همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای این استان، بهمن سال جاری به میزبانی واحد ساری خبر داد. (ادامه)
قطع درختان صنوبر در ساری +تصاویر
اخبار زیادی مبنی بر قطع درختان روی خط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کشوری و استانی می‌رود و فقط با صد حیف گفتن و گناه به گردن دیگری انداختن از کنارش رد می‌شویم.اما این‌بار هنگامی درختان صنوبر در منطقه‌ای که روزی مسافران زیادی زیر سایه آن آرام می‌گرفتند قطع شد که لباس زرد و نارنجی پاییزیش را به تن کرده بود.در جاده دریا ساری نرسیده به دانشگاه آزاد منطقه‌ای با شهرت «نیلوفر آبی» که ایجاد آب‌بندان سبب شد تا از سوی سرمایه‌گذار به استراحتگاه بین‌راهی و محلی برای تفریح بومیان منطقه باشد، روزهای اخیر شاهد نابودی درختانی شدیم که این فضای تفریحی توریستی را با زیبایی خاصی محصور کرده بود.(ادامه)
ایجاد «مازند ایر‌لاین» در مازندران/نقشه‌راهی برای توسعه استان ندیدم/در چینش مدیران از کسی توصیه قبول نمی‌کنم
استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد «مازند ایر‌لاین» در مازندران، گفت: نقشه‌راهی برای توسعه استان مازندران ندیدم.(ادامه)
غرق شدن جوان ۱۹ ساله در استخر دانشگاه آزاد
جوان ۱۹ ساله در استخر دانشگاه آزاد ساری غرق شد.(ادامه)
شهید حججی الگوی یک جوان انقلابی
دنیا در لغت نامه خود، آزاد مردی شهید حججی را درک نخواهد کرد.(ادامه)
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تکنولوژی‎هایی را به‌عنوان مثال از کشور چین وارد می‎کنیم و این‎ها جوابگو نیست، لذا باید بچه‌های مبتکر خود را رهنمون باشیم و آنها را به‎سمت محیط زیست سوق بدهیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران: تکنولوژی‎های وارداتی در حوزه محیط زیست جوابگو نیست
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تکنولوژی‎هایی را به‌عنوان مثال از کشور چین وارد می‎کنیم و این‎ها جوابگو نیست، لذا باید بچه‌های مبتکر خود را رهنمون باشیم و آنها را به‎سمت محیط زیست سوق بدهیم. (ادامه)
شمال نیوز :  سیدمهدی احمدی و روح‌الله جمشیدی‌اردشیری دو رقیب انتخاب شهردار نکا بودند که در پایان سیدمهدی احمدی با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا و با کسب 4 رأی از 7 رأی، شهردار نکا شد..... شهردار جدید نکا انتخاب شد
شمال نیوز : سیدمهدی احمدی و روح‌الله جمشیدی‌اردشیری دو رقیب انتخاب شهردار نکا بودند که در پایان سیدمهدی احمدی با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا و با کسب 4 رأی از 7 رأی، شهردار نکا شد.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد مازندران در جمع روسای دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانیم..... تکذیب موج عزل و نصب‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد مازندران در جمع روسای دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانیم.....(ادامه)
نسخ رشته های دانشگاه آزاد خلاف قانون است
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس گفت: اعلام نسخ قانون رشته‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم خلاف قوانین است.(ادامه)
شمال نیوز : قلی‌پور طی دو دهه ریاست بر دانشگاه آزاد که به دلیل روابط نزدیک با آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود، ریاست واحدهای مختلف  این دانشگاه را بر عهده داشت ...... اولین حکم «رهبر»؛ رئیس دانشگاه آزاد بابل برکنارشد
شمال نیوز : قلی‌پور طی دو دهه ریاست بر دانشگاه آزاد که به دلیل روابط نزدیک با آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود، ریاست واحدهای مختلف این دانشگاه را بر عهده داشت ......(ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)
نماینده ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به احتمال حذف 246 رشته‌محل دانشگاه آزاد در مازندران، گفت: وزارت علوم در تصمیم خود بازنگری کند زیرا رفتار عجولانه و تصمیم غیرکارشناسی در دانشگاه التهاب به وجود می‌آورد.

احتمال حذف 246 رشته‌محل دانشگاه آزاد در مازندران/ رفتار عجولانه وزارت علوم ایجاد التهاب می‌کند
نماینده ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به احتمال حذف 246 رشته‌محل دانشگاه آزاد در مازندران، گفت: وزارت علوم در تصمیم خود بازنگری کند زیرا رفتار عجولانه و تصمیم غیرکارشناسی در دانشگاه التهاب به وجود می‌آورد. (ادامه)
فعالیت 35 مرکز علمی کاربردی در مازندران
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه 35 مرکز علمی کاربردی در استان فعال است، گفت: 34 درصد اشتغال‌زایی خروجی دانشگاه علمی کاربردی مازندران است. (ادامه)
شمال نیوز / ایستگاه پنجم : دکتر همت محمدنژاد ،عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ساری در سخنانی گفت؛شهرداری ها نباید کانون زدوبند پیمانکاران سیاسی و اقتصادی باشد و اعضای شورای شهر نیز نقش واسطه و دلال و کارچاق کن را بازی کنند..... اعضای شورای شهرنباید نقش واسطه ، دلال و کارچاق کن را بازی کنند
شمال نیوز / ایستگاه پنجم : دکتر همت محمدنژاد ،عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ساری در سخنانی گفت؛شهرداری ها نباید کانون زدوبند پیمانکاران سیاسی و اقتصادی باشد و اعضای شورای شهر نیز نقش واسطه و دلال و کارچاق کن را بازی کنند.....(ادامه)
اقتدار نیروهای مسلح ایران در منطقه مثال زدنی است
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در نیروهای مسلح گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران در منطقه مثال زدنی است.(ادامه)
اعضای شورای مرکزی جمنا مازندران معرفی شدند +اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز :  به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم..... شورای شهر ساری به خانه تکانی اساسی نیاز دارد
شمال نیوز : به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم.....(ادامه)
شمال نیوز : این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد؛خدمت به مردم و نقش آفرینی موثر در ایجاد شهری آباد  با کمک و مشارکت شهروندان، امری مهم و تحسین برانگیز است اما اینکه فردی یا افرادی برای حصول این نتیجه میلیاردها تومان هزینه نمایند و از هر روش ممکن و ناممکن برای تحقق این هدف استفاد کنند هرگز نمی تواند عقلانی و قابل قبول باشد. .... کوتوله های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی استحقاق نمایندگی مردم را ندارند
شمال نیوز : این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد؛خدمت به مردم و نقش آفرینی موثر در ایجاد شهری آباد با کمک و مشارکت شهروندان، امری مهم و تحسین برانگیز است اما اینکه فردی یا افرادی برای حصول این نتیجه میلیاردها تومان هزینه نمایند و از هر روش ممکن و ناممکن برای تحقق این هدف استفاد کنند هرگز نمی تواند عقلانی و قابل قبول باشد. ....(ادامه)
تدفین پیکر شهدای گمنام فردا در مازندران
7 شهید گمنام در دانشگاه های مازندران فردا تدفین خواهند شد.(ادامه)
مازندران میزبان 7 آلاله گمنام
مازندران 3 روز دیگر میزبان 7 شهید گمنام می شود.(ادامه)
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت..... هفت شهید گمنام، استان مازندران را عطرآگین می کند
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت.....(ادامه)
7 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود
معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: 7 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف مازندران از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
قطع برق در برخی مناطق هشت شهر مازندران
برق برخی مناطق هشت شهر مازندران امروز قطع خواهد شد.(ادامه)
10 شهید گمنام میهمان مردم مازندران می‌شوند
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: 10 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرهای نور، آمل، بهشهر، ساری و سلمانشهر تشییع و تدفین می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود ....
نامه عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به استاندار / عدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در6 بیمارستان دولتی استان !
شمال نیوز : تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود .... (ادامه)
پیام تسلیت مسئولان و ائمه جمعه مازندران در پی درگذشت آیت الله هاشمی
مسئولان دستگاههای اجرایی ، فرمانداران ، ائمه جمعه ، و شخصیت های دینی و سیاسی مازندران روز دوشنبه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته و تاکید کردند : مردم ایران اسلامی قدردان خدمات ارزشمند این یار دیرین امام و رهبری هستند . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.