.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتصاب رئيس جديد مركزعلمي كاربردي چوب و كاغذ مازندران
شمال نیوز : رستمیان كه داراي مدرك دكتري مهندسي مكانيك ، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و يكي از پژوهشگران برتر كشور ميباشد جانشين ولي اله رضايي در اين مركز شد.....(ادامه)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند..... نبرد ناتمام جنگلبانان و مجلسی ها برای نجات جنگل / نتیجه جدی نگرفتن مشورت های تخصصی مدیریت جنگل این شده که امروز طرح های هادی روستایی و طرح های تفصیلی شهری منابع طبیعی را تهدید می کنند.... (خبر)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند.....(ادامه)
معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد.
معرفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ساری
معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز :  طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد.


.... مدیر جدید تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد. ....(ادامه)
اعلام مراکز خرید تضمینی کلزا در مازندران
عملیات خرید تضمینی دانه روغنی کلزا با ۱۸ مرکز در هفته آخر اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد شد.(ادامه)
 شمال نیوز : دکتر ابراهیم حلاجیان ، رئیس سابق دانشگاههای آزاد اسلامی قائم شهر ، چالوس و تهران شرق دقایقی قبل دار فانی را ودلع گفت ..... دکتر ابراهیم حلاجیان درگذشت + زمان و محل تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز : دکتر ابراهیم حلاجیان ، رئیس سابق دانشگاههای آزاد اسلامی قائم شهر ، چالوس و تهران شرق دقایقی قبل دار فانی را ودلع گفت .....(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛.... مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد+ سخنرانان
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛....(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 1397 در استان اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : این کارشناس حوزه آب ادامه داد: اگر دولت به دنبال توسعه است چرا این توسعه در استان‌های حوضه آبریز خزر ( استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخشی از استان اردبیل) اتفاق نیفتد؛ به اعتقاد من اگر قرار است آبی شیرین شود و یا آب شوری مورد استفاده قرار گیرد این استان‌ها در اولویت قرار دارند..... «نه» کارشناسان به انتقال آب از خزر/ سرنوشت دریاچه ارومیه در انتظار خزر
شمال نیوز : این کارشناس حوزه آب ادامه داد: اگر دولت به دنبال توسعه است چرا این توسعه در استان‌های حوضه آبریز خزر ( استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخشی از استان اردبیل) اتفاق نیفتد؛ به اعتقاد من اگر قرار است آبی شیرین شود و یا آب شوری مورد استفاده قرار گیرد این استان‌ها در اولویت قرار دارند.....(ادامه)
بیمه رازی قهرمان کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شد
تیم بیمه رازی بابل با برتری برابر ترکیه قهرمان پنجمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شد.(ادامه)
آغاز مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان - بابل
پنجمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با حضور هشت تیم از هفت کشور جهان در بابل آغاز شد. (ادامه)
دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران  از برگزاری اولین اسارت آپ ویکند خبرداد.
برگزاري اولین اسارت آپ ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران از برگزاری اولین اسارت آپ ویکند خبرداد. (ادامه)
ردیف بودجه ملی برای پیشگیری از سیل درنظر گرفته شود
سرپرست استانداری مازندران خواستار تخصیص ردیف بودجه مشخص و ملی برای پیشگیری از سیل و خسارت و ناشی از آن در استان شد.(ادامه)
شمال نیوز: پس از حضور محمد اسلا‌می در وزارت راه ‌‌و شهرسازی، گزینه‌های‌ جدیدی برای استاندار مازندران‌ مطرح شده است. 4 گزینه‌ احتمالی استانداری مازندران‌ + اسامی و سوابق‌
شمال نیوز: پس از حضور محمد اسلا‌می در وزارت راه ‌‌و شهرسازی، گزینه‌های‌ جدیدی برای استاندار مازندران‌ مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر طهرانچی در پایان با بیان اینکه دانشگاه مرکز تحول است، خاطرنشان کرد: توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد و ما با ظرفیت های بالقوه ای که داریم، به توسعه همه جانبه استان کمک کنیم..... توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد
شمال نیوز : دکتر طهرانچی در پایان با بیان اینکه دانشگاه مرکز تحول است، خاطرنشان کرد: توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد و ما با ظرفیت های بالقوه ای که داریم، به توسعه همه جانبه استان کمک کنیم.....(ادامه)
یک زخمی در تصادف سمند و پراید در ساری + تصاویر
تصادف دو دستگاه خودروی سمند و پراید در جاده دریا ساری یک زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
آغاز مراسم تشییع ۹ شهید در ساری+ تصاویر
مردم شهید پرور ساری صبح امروز پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دفاع مقدس را از میدان شهدا تا امامزاده یحیی تشییع کردند(ادامه)
جزئیات مراسم تشییع و تدفین 9 شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع و تدفین پیکرهای پاک 9 تن از شهدای گمنام در استان خبر داد و جزئیات مراسم را تشریح کرد.(ادامه)
پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد.

انتشار شایعه دروغ برای تخریب یک چهره ورزشی / داورآسیایی کاراته دست به دامان پلیس فتا شد
پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد. (ادامه)
مراسم تشیع و تدفین ۹ شهید گمنام در مازندران
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشیع و تدفین پیکر‌های مطهر ۹ تن از شهدای گمنام دهه اول ماه محرم در استان خبر داد.(ادامه)
شهردار نکا رییس هیات مدیره موسسات قرآنی استان شد
شهردار نکا برای دومین سال متوالی بعنوان رییس هیات مدیره موسسات قرآنی استان مازندران انتخاب شد(ادامه)
شمال نیوز : مخالفان در اظهارنظری افزایش مناطق آزاد را به منزله گسترش منافذ ورود کالاهای مصرفی به کشور دانسته و تاثیر منفی بر تولید ملی را وانمود می‌کنند، در حالی که این نگاه نقدی سنتی و گذشته مآب است. .... هجمه به افزایش مناطق آزاد ، تشویق اقتصاد سنتی است
شمال نیوز : مخالفان در اظهارنظری افزایش مناطق آزاد را به منزله گسترش منافذ ورود کالاهای مصرفی به کشور دانسته و تاثیر منفی بر تولید ملی را وانمود می‌کنند، در حالی که این نگاه نقدی سنتی و گذشته مآب است. ....(ادامه)
شمال نیوز:سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران واحد ساری با حکم فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.... سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز:سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران واحد ساری با حکم فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد....(ادامه)
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم..... نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.....(ادامه)
وزیر ارتباطات وارد مازندران شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح چند پروژه مهم در حوزه فناوری و ارتباطات وارد مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز : مظفری تصریح کرد: با عنایت به اینکه وزیر ارتباطات وزیر معین اقتصاد مقاومتی مازندران نیز است برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از جمله برنامه هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می شود..... وزیر ارتباطات به مازندران سفر می کند +برنامه ها
شمال نیوز : مظفری تصریح کرد: با عنایت به اینکه وزیر ارتباطات وزیر معین اقتصاد مقاومتی مازندران نیز است برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از جمله برنامه هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می شود.....(ادامه)
افتتاح طرح های حوزه فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات در مازندران
طرح های مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران به بهره برداری می رسد.(ادامه)
وزیر ارتباطات به مازندران سفر می کند
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه عصر دیروز اعضای شورای شهر کیاسر، همت محمدنژاد به عنوان شهردار جدید کیاسر انتخاب شد. دکتر همت محمدنژاد شهردار کیاسر شد
شمال نیوز: در جلسه عصر دیروز اعضای شورای شهر کیاسر، همت محمدنژاد به عنوان شهردار جدید کیاسر انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.