.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۷ هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران شمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی استان را حدود ۱۷ هزار نفر اعلام کرد. (ادامه)
آیت الله لائینی:تربیت دانشمندانی نظیر شهید فخری زاده برای پیشرفت کشور کارساز است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، گفت: تربیت و پرورش چنین نخبگانی برای پیشرفت و رشد کشور بسیار کارساز است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .... چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
آغاز ماراتن مازندرانی‌ها در کنکور کرونایی
آزمون سراسری سال ۹۹ تحت تدابیر ویژه بهداشتی صبح امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش.... دکتر محمدی : «مهارت‌آموزی» یک ضرورت ملی و استانی است
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش....(ادامه)
شمال نیوز:دکتر سیده حرمت‌السادات جعفری عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی ساری براثر ابتلا به کرونا به دیار حق شتافت...

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ساری بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز:دکتر سیده حرمت‌السادات جعفری عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی ساری براثر ابتلا به کرونا به دیار حق شتافت... (ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: زیرساخت‌های ما در دانشگاه آزاد در حقیقت سرمایه ملی است که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به پیگیری‌هایی که مدیرکل آموزش و پرورش دارند بتوانیم نقش و سهم خوبی در مهارت‌آموزشی و پژوهش داشته باشیم.... کرمانیان : امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی حاصل ماه ها کار مشترک بین دو دستگاه است / زیر ساخت های دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه ملی آموزشی استان است
شمال نیوز : رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: زیرساخت‌های ما در دانشگاه آزاد در حقیقت سرمایه ملی است که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به پیگیری‌هایی که مدیرکل آموزش و پرورش دارند بتوانیم نقش و سهم خوبی در مهارت‌آموزشی و پژوهش داشته باشیم....(ادامه)
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مازندران
با بالارفتن تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران، محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال شد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند .... تخفیف 50 درصدی شهریه ورودی های99 در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند ....(ادامه)
تمایل دانشگاه آزاد مازندران برای خرید کارخانه چوب و کاغذ / برگزاری غیرحضوری ترم تابستانه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از تمایل این دانشگاه برای خرید کارخانه چوب و کاغذ مازندران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بحث واگذاری این کارخانه مطرح است این اراده در دانشگاه آزاد اسلامی استان برای خرید وجود دارد.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان کشور سرپرست جدید بنیاد ملی نخبگان مازندران معرفی شد. رییس جدید بنیاد ملی نخبگان مازندران معرفی شد
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان کشور سرپرست جدید بنیاد ملی نخبگان مازندران معرفی شد.(ادامه)
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند، ۱۲ نماینده مازندران به کدام کمیسیون‌های مجلس رفتند؟
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند،(ادامه)
اعمال برخی از معافیت‌ها برای کارگاه‌های زیر 5 نفر در روستاهای مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در درخواستی از نمایندگان مجلس خواستار اعمال برخی از معافیت‌ها برای کارگاه‌های زیر 5 نفر در روستاهای استان شد و گفت: برای افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستا باید اقدامات مهمی انجام شود.(ادامه)
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این محصول خبر داد. حضور پررنگ فناوران دانشگاه آزاد ساری در مقابله با کرونا/ از ضدعفونی شهر توسط پهباد تا ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این محصول خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
قلیان از قهوه خانه‌های مازندران جمع می‌شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : بر اساس تصمیم ستاد قرارگاه چاق کردن قلیان در قهوه‌خانه‌ها به دلیل گسترش آلودگی ممنوع است.(ادامه)
محمد حامی با کسب آرا مطلق مجمع انتخاباتی، رئیس هیات جودو مازندران شد. انتخاب رییس جدید هیات جودو مازندران
محمد حامی با کسب آرا مطلق مجمع انتخاباتی، رئیس هیات جودو مازندران شد.(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: براساس هماهنگی ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در این استان انجام می‌شود. از داوطلبان انتخابات مجلس در 9 حوزه مازندران ثبت‌نام می‌شود
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: براساس هماهنگی ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در این استان انجام می‌شود.(ادامه)
حسین کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد مازندران شد/ مراسم معارفه عصر امروز
حسین کرمانیان با محمدمهدی طهرانچی حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، جانشین حسین منصوریان در دانشگاه آزاد ساری شد و مراسم معارفه وی عصر امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نسوط : دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، حسین کرمانیان را به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب کرد..... رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب شد
شمال نسوط : دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، حسین کرمانیان را به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب کرد.....(ادامه)
مازندران با ۲ تیم درلیگ برتر کشتی شرکت کرد
دبیر هیئت کشتی مازندران، از حضور دو تیم از این استان در فصل جدید رقابتهای لیگ برترکشتی آزاد وفرنگی باشگاه های کشور خبر داد.(ادامه)
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد. تجلیل از مقام شامخ مرحوم معافی در ساری
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدنژاد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است و در زمان مدیریتش در شهرداری کیاسر گام های ارزنده ای را برداشته است ..... منتخب شورای شهر رسما « شهردار جویبار » شد
شمال نیوز : محمدنژاد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است و در زمان مدیریتش در شهرداری کیاسر گام های ارزنده ای را برداشته است .....(ادامه)
میثاق بانوان مازندرانی با حضرت زینب (س)
همایش چند هزار نفری رهروان زینبی (سلام الله علیها) ویژه بانوان در دوازدهم محرم همراه با امضای طومار میثاق با حضرت زینب(سلام الله علیها) در مازندران برگزار شد.(ادامه)
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی استان مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران آمادگی لازم برای افزایش بهره‌وری مراکز صنعتی را دارد. آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برای افزایش بهره‌وری مراکز صنعتی
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی استان مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران آمادگی لازم برای افزایش بهره‌وری مراکز صنعتی را دارد.(ادامه)
مهاجری: هیچ تعلق خاطری به ماندن در تهران ندارم/برخی‌ها با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند
سرمربی نساجی مازندران گفت: هر کسی بخواهد از اصول انضباطی و اخلاقی فاصله بگیرد، مطمئن باشید اگر بهترین بازیکن هم باشد، دیگر در دایره فنی ما جایی ندارد. عده قلیلی با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند.(ادامه)
با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر جویبار، شهردار جدید این شهر انتخاب شد. همت محمدنژاد به عنوان شهردار جدید جویبار انتخاب شد
با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر جویبار، شهردار جدید این شهر انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.