.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: فروش شیرخشک نوزاد با کدملی از قاچاق، احتکار و مصرف بیش از حد این کالا جلوگیری کرده و شیرخشک را به دست مصرف‌کنندگان واقعی می‌رساند. علت فروش شیرخشک با کد ملی
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: فروش شیرخشک نوزاد با کدملی از قاچاق، احتکار و مصرف بیش از حد این کالا جلوگیری کرده و شیرخشک را به دست مصرف‌کنندگان واقعی می‌رساند.(ادامه)
محققان واکسنی ابداع کرده اند که با تزریق آن در بدو ورود بیمار به بیمارستان از ابتلای وی به عفونت های بیمارستانی جلوگیری می شود. واکسن برای مقابله با عفونت‌های بیمارستانی تولید شد
محققان واکسنی ابداع کرده اند که با تزریق آن در بدو ورود بیمار به بیمارستان از ابتلای وی به عفونت های بیمارستانی جلوگیری می شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد توافق تهران و واشنگتن هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه رژیم صهیونیستی ندارد. واشنگتن: حمله به اسرائیل ارتباطی با توافق تهران و واشنگتن ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد توافق تهران و واشنگتن هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه رژیم صهیونیستی ندارد.(ادامه)
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید اموال بلوکه شده ایران که به تازگی آزاد شده، در حساب‌هایی در قطر باقی خواهد ماند ادعای مقام آمریکایی درباره اموال بلوکه شده ایران
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید اموال بلوکه شده ایران که به تازگی آزاد شده، در حساب‌هایی در قطر باقی خواهد ماند(ادامه)
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد. هدیه متفاوت قالیباف به حاکم امارات
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد.(ادامه)
ضرب و شتم پرستار در تالش پیگیری قانونی می‌شود
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ‌واکنش به درگیری منجر به جرح یک مراجعه کننده با پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.(ادامه)
یک نوجوان ۱۴ ساله در یک مرکز خرید در تایلند به سمت مردم تیراندازی کرد. تیراندازی خونین یک نوجوان روانی در بانکوک با ۷ کشته و مجروح
یک نوجوان ۱۴ ساله در یک مرکز خرید در تایلند به سمت مردم تیراندازی کرد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم بیش از ۳۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف کشف شد که تاریخ انقضای آنها مربوط به ۵ سال قبل است. کشف داروخانه اینستاگرامی با ۳۰ هزار قلم داروی فاسد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم بیش از ۳۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف کشف شد که تاریخ انقضای آنها مربوط به ۵ سال قبل است.(ادامه)
دفتر نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که شمار ارمنی‌تبارهای پناهجو که از قره باغ خارج و وارد ارمنستان شدند به بیش از ۹۷ هزار نفر افزایش یافته است. حدود صد هزار ارمنی تبار از قره باغ خارج شدند
دفتر نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که شمار ارمنی‌تبارهای پناهجو که از قره باغ خارج و وارد ارمنستان شدند به بیش از ۹۷ هزار نفر افزایش یافته است.(ادامه)
این روز‌ها شبکه‌های‌اجتماعی پر شده از پزشک‌نما‌هایی که حتی نمونه کارهایشان هم تقلبی است. بازی با جان مردم در اینستاگرام
این روز‌ها شبکه‌های‌اجتماعی پر شده از پزشک‌نما‌هایی که حتی نمونه کارهایشان هم تقلبی است.(ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است . با «کبد چرب» چه کنیم؟
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است .(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
شاید برخی مردم تصورکنندکه سقط جنین جرم سنگینی نیست؛ درصورتی که اگر به اثبات برسد که این نوع سقط جنین غیرقانونی و بدون مجوز از مراجع مربوطه باشد مجازات سنگینی در انتظار آنان است. سقط‌جنین غیرقانونی چه مجازاتی دارد؟
شاید برخی مردم تصورکنندکه سقط جنین جرم سنگینی نیست؛ درصورتی که اگر به اثبات برسد که این نوع سقط جنین غیرقانونی و بدون مجوز از مراجع مربوطه باشد مجازات سنگینی در انتظار آنان است.(ادامه)
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است. نظامی فراری انگلیس کیست؟
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است . حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه «پیش دیابت» مبتلا هستند
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است .(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در خصوص احتمال شیوع وبا در پاییز، توضیحاتی ارائه داد. آماده‌باش وزارت بهداشت در مقابله با شیوع وبا در پاییز
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در خصوص احتمال شیوع وبا در پاییز، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد. تا احساس خستگی می‌کنید، نوروبیون نزنید
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد. امیدوارم خانواده مسئولان بیمار شوند/ دولت گوش شنوا و چشم بینا ندارد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره فوت جواد روحی، زندانی محکوم که در اعتراضات سال گذشته دستگیر شد را منتشر کرد. توضیحات جدید درباره فوت «جواد روحی»
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره فوت جواد روحی، زندانی محکوم که در اعتراضات سال گذشته دستگیر شد را منتشر کرد.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. مرکز رسانه قوه قضاییه: تایید توانایی تحمل کیفر جواد روحی از سوی پزشکی قانونی
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
واکسن ایرانی آنفلوآنزا از طریق داروخانه‌ها در دسترس قرار گرفته است. واکسن ایرانی آنفلوآنزا در داروخانه‌ها
واکسن ایرانی آنفلوآنزا از طریق داروخانه‌ها در دسترس قرار گرفته است.(ادامه)
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است. پرخوابی چیست و چگونه می‌توان آن را متوقف کرد؟
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.