.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیاتی از انصارالله یمن در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد. دیدار و گفتگوی اعضای انصارالله یمن با نماینده ویژه پوتین در مسکو
هیاتی از انصارالله یمن در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد.(ادامه)
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد. لاوروف: باید فوراً در غزه آتش‌بس برقرار شود
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد.(ادامه)
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند. ۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد. قطر از موفقیت در میانجیگری حماس و تل آویو خبر داد
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد.(ادامه)
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی در نزدیکی حدیده یمن هدف حمله قرار گرفته است. انگلیس از حمله دیگری در دریای سرخ خبر داد
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی در نزدیکی حدیده یمن هدف حمله قرار گرفته است.(ادامه)
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است. یمن: حملات ما به کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است.(ادامه)
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد است/ بنزین گران نمی‌شود
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.(ادامه)
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند. یک هیئت امنیتی اسرائیل برای مذاکره با حماس به قاهره می‌رود
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند.(ادامه)
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد. معاون وزیر بهداشت: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود. مردان دو برابر بیشتر از خانم‌ها در معرض ابتلا به سنگ‌کلیه هستند!
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت بخش اضطراری الشفا را «حمام خون» توصیف کرد. «حمام خون» نام جدید بیمارستان الشفا غزه
سازمان جهانی بهداشت بخش اضطراری الشفا را «حمام خون» توصیف کرد.(ادامه)
سخنگوی انصارالله یمن از انجام مذاکرات با طرف‌های بین المللی و میانجی‌گری عمان درباره حمله‌های یمن به کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد. اعلام آمادگی دولت یمن برای کاهش تنش در صورت توقف حمله‌ها به غزه
سخنگوی انصارالله یمن از انجام مذاکرات با طرف‌های بین المللی و میانجی‌گری عمان درباره حمله‌های یمن به کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است. رئیس جمهور به وزارت بهداشت دستور فوری داد، اما باز هم دارو ندادند!
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است.(ادامه)
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود. چرا آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد اسرائیل را ندارد؟
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است. هشدار امیرعبداللهیان نسبت به پیامد‌های عدم توجه به درخواست گوترش از شورای امنیت سازمان ملل
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند. نوروبیون سرطان زاست؟
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد. کارمندان کدام دستگاه‌ها مستقیم از خزانه حقوق می‌گیرند؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون پرداخت به ذی نفع نهایی درباره کلیه حقوق بگیران دولت انجام می‌شود و خزانه داری، مستقیما به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت را انجام می‌دهد.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت از شیوع یک بیماری روده در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. بیماری به جان سربازان صهیونیست افتاد
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت از شیوع یک بیماری روده در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است. امیرعبداللهیان: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است.(ادامه)
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند. واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند.(ادامه)
معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح الزام داروخانه‌ها به ثبت شیرخشک در سامانه تیتک، قاچاق شیرخشک کاهش یافته است. سهم هر نوزاد زیر ۲ سال ۲۰ قوطی شیرخشک در ماه است
معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح الزام داروخانه‌ها به ثبت شیرخشک در سامانه تیتک، قاچاق شیرخشک کاهش یافته است.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد. به پزشک‌نما‌های فضای مجازی اعتماد نکنید
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: از محل کمک‌های مردمی بیش از ۱۰ هزار تن اقلام دارویی، غذایی و زیستی برای مردم غزه تهیه و آماده ارسال شده است. جمع آوری ۱۰ هزار تن کمک‌های مردم ایران برای ارسال به غزه
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: از محل کمک‌های مردمی بیش از ۱۰ هزار تن اقلام دارویی، غذایی و زیستی برای مردم غزه تهیه و آماده ارسال شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.