.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اجراي امضای الکترونیکی برای اولین بار در کشور در استان گیلان
(ادامه)
ساماندهی تعاونی های مرزنشینان مازندران
(ادامه)
يك سگ، باعث تصادف زنجيره‌اي 9 خودرو شد
(ادامه)
پلمپ 10 واحد عرضه داروی مکمل غیرمجاز در مازندران
(ادامه)
كشف ‪ ۱۰‬هزار قلم داروي قاچاق در مازندران
(ادامه)
بيشترين بيماران ديابتي كشور در مازندران و گيلان
(ادامه)
تمشك ميوه خودرو و فصلي طبيعت شمال(گزارش)
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)
بهره برداري از ساختمان نظام پزشكي نكا
رئيس سازمان نظام پزشكي كشور در نكا گفت: سازمان نظام پزشكي هم اكنون در 180 شهر كشور شعبه دارد.(ادامه)
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... دیدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... (ادامه)
مشکلات بيماران ام اس در غرب مازندران
مسوول اجرايي انجمن حمايت از بيماران ام.اس غرب مازندران گفت : بيماران ام.اس اين منطقه ماهانه بيش از ‪ ۵۰۰‬عدد آمپول آوونكس نياز دارند ولي‌اكنون اين آمپول كمتر از ‪ ۲۰‬عدد به صورت سهميه به اين انجمن داده مي‌شود.(ادامه)
پلی آف و تهدید پزشکیار باشگاه پگاه گیلان!
مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی پگاه در نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح کرد: «در مورخه 18 فروردین ماه 86 تلفن همراه میثم علیپور، پزشکیار باشگاه پگاه به صدا درمی آید. در آن طرف گوشی مردی با صدای آرام و لحنی تهدیدآمیز می گوید که مقداری دارو به شما خواهیم (ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
نامه كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به وزيررفاه
كانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحيه يك ساري در نامه اي سرگشاده به عبدالرضا مصري وزير رفاه و تأمين اجتماعي خواستار تحقق وعده هاي دولت در حمايت از حقوق مسلم بازنشستگان و رسيدگي به مشكلات آنان شدند.(ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)
نانو تكنولوژي به زبان ساده(بخوانيد)
سيد فخرالدين افضلي(ادامه)
عملكرد بورس منطقه اي مازندران در هفته گذشته
علي جعفري مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری گفت:داد وستد حدود 63 ميليون و 665 هزار سهم به مبلغ 73 ميليارد و 316 ميليون ريال توسط 733 نفر كه نسبت به هفته قبل 546 درصد افزايش را نشان مي دهد.در اين ميان 93 درصدمربوط به خريد و 7 درصد مربوط به فروش. ميانگين ارزش معاملات روزانه به 3 ميليارد و 688 ميليون ريال رسيده است. 14 نفر با مراجعه به تالار و دريافت كد معاملاتي به جرگه سهامداران استان پيوستند .(ادامه)
 ماموران مركز اجرايي امر به معروف و نهي از منكر قائم شهر موفق به شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع داروهاي غيرمجاز شدند. در اين عمليات مقادير قابل توجهي دارو، مواد شيميايي، تجهيزات، لوازم دارويي و آرايشي .... كشف كارگاه تهيه داروهاي غيرمجاز در قائم شهر
ماموران مركز اجرايي امر به معروف و نهي از منكر قائم شهر موفق به شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع داروهاي غيرمجاز شدند. در اين عمليات مقادير قابل توجهي دارو، مواد شيميايي، تجهيزات، لوازم دارويي و آرايشي ....(ادامه)
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران
(ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
تاييد وجود آنفلوانزاي پرندگان در گيلان
(ادامه)
داروي جديد براي آنفلوانزاي پرندگان
(ادامه)
سيده پريا سعادت دانش آموز مركز فرزانگان شهرستان ساري است وي دوره پيش دانشگاهي را با معدل 89/19 پشت سر گذاشته است ودر بين داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي سال 85 موفق شد رتبه اول كشور را كسب نمايد پدرش سيد محمد سعادت متخصص بيهوشي بيمارستان امير مازندراني ساري است و مادرش شمس الضحي رضايي مشاور تحصيلي .... دانش آموز ساروي نفر اول كنكور علوم تجربي
سيده پريا سعادت دانش آموز مركز فرزانگان شهرستان ساري است وي دوره پيش دانشگاهي را با معدل 89/19 پشت سر گذاشته است ودر بين داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي سال 85 موفق شد رتبه اول كشور را كسب نمايد پدرش سيد محمد سعادت متخصص بيهوشي بيمارستان امير مازندراني ساري است و مادرش شمس الضحي رضايي مشاور تحصيلي .... (ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
مازندران رتبه اول مبتلايان تالاسمي كشور
(ادامه)
اولين فروشگاه مواد غذايي ويژه ديابتي ها
(ادامه)
مزاياومشكلات اقتصاد مبتنى بر يارانه(گزارش)
دکترجمشيد پژويان (ادامه)
كشف بيش از 8هزار قلم دارو در گيلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.