.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تنها ۳۰ درصد دانش آموزان مازندرانی به مدرسه می‌روند
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت:تنها سی درصد دانش آموزان استان در کلاس‌های حضوری مدارس شرکت می‌کنند.(ادامه)
استاندار: پروژه های ناتمام کتابخانه ای مازندران تکمیل می شود
استاندار مازندران گفت: تکمیل پروژه های ناتمام کتابخانه ای و طرح های دارای بیش از ۶۰ پیشرفت در اولویت قرار دارد.(ادامه)
واکسن آنفلوآنزا از چه زمانی توزیع می‌شود؟
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به همزمانی شیوع ویروس کرونا و آنفلوآنزا در پاییز و زمستان، وزارت بهداشت قصد دارد ۱۶ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا وارد کشور کند که از اول مهر توزیع خواهد شد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: اولویت ما با آموزش های حضوری است مگر اینکه پروتکل ها اجازه ندهد / آموزش حضوری مصوبه مستقیم ستاد نیست اما مغایر هم نیست / هفته اول فرصت می دهیم خانواده ها و دانش آموزان به مدرسه بیایند و شرایط را ببینند / برخی جریان ها تمایل نداشتند سال تحصیلی برگزار شود ....(خبر)
(ادامه)
سرپرست دبیرخانه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) آموزش و پرورش مازندران گفت که تاکنون ۱۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان تهیه شده است. ۱۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مازندران تهیه شد
سرپرست دبیرخانه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) آموزش و پرورش مازندران گفت که تاکنون ۱۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان تهیه شده است.(ادامه)
خبر خوش نمکی درباره مراقبت از بیماران کرونا
وزیر بهداشت گفت: فاصله بین بستری و مرگ بسیار زیاد است و این نشان می‌دهد که شیوه مراقبت از بیماران کرونایی را به خوبی یاد گرفته‌ایم، یکی از این تجربه‌ها، استفاده از تله مدیسین بود.(ادامه)
سالن بلک باکس تئاتر نوشهر افتتاح شد
سالن بلک باکس تئاتر نوشهر روز پنجشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نوشهر افتتاح شد.(ادامه)
۳۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانی بابل سرمایه گذاری شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی برای تجهیزات بیمارستانی طی دو سال اخیر خبر داد.(ادامه)
۲ خانه هلال در مازندران افتتاح شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همزمان با هفته دولت دو خانه هلال شهری و روستایی در استان بهره برداری شد.(ادامه)
هدیه ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک به کتابخانه‌های مازندران
رضا صالحی امیری ده هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران اهدا کرد.(ادامه)
واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد
نماینده سابق مجلس گفت: آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شد.(ادامه)
۴۰ هزار دانش‌آموز مازندران توانایی خرید گوشی هوشمند را ندارند
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: ۴۰ هزار دانش‌آموز استان توانایی خرید گوشی هوشمند را ندارند و ۱۰ هزار دانش‌آموز اولویت اول دریافت گوشی موبایل هستند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر بنیاد بین المللی غدیر  افزود : بنیاد بین المللی غدیر به جایی وابسته نیست و با هدف فرهنگ‌سازی برای نسل آینده برنامه‌هایی دارد، لازمه نهادینه کردن فرهنگ غدیر گذر از زمان است .... برنامه های گسترده بزرگداشت غدیر خم در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : دبیر بنیاد بین المللی غدیر افزود : بنیاد بین المللی غدیر به جایی وابسته نیست و با هدف فرهنگ‌سازی برای نسل آینده برنامه‌هایی دارد، لازمه نهادینه کردن فرهنگ غدیر گذر از زمان است ....(ادامه)
کاهش میانگین سن ابتلا به کرونا
میانگین سن ابتلا به کووید ۱۹ در موج دوم حدود ۱۰ سال کاهش یافته است.(ادامه)
۵۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های مازندران آزاد شدند
مدیرکل دادگستری مازندران با اشاره به آزادی پنج هزار زندانی جرایم غیرمد از سال ۱۳۸۱ تاکنون گفت: ۵۷۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند و چشم انتظار آزادی هستند.(ادامه)
دانشگاه علوم پزشکی: نام بیمارستان امام خمینی ساری تغییر نکرد
به دنبال نامگذاری اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری به نام یکی از خیرین ساروی و گمانه زنی در شبکه‌های اجتماعی در مورد تغییر نام این بیمارستان آموزشی درمانی ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران تغییر نام این بیمارستان را تکذیب کرد.(ادامه)
پیام تسلیت مهندس طاهائی در پی درگذشت مرحومه نامی
سیدعلی اکبرطاهائی ،استاندار اسبق مازندران در گذشت مرحومه "ایران نامی" خیر مازندرانی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
اجرای طرح دادپزشک در غرب مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از اجرای طرح دادپزشک در غرب استان برای تسهیل در ارائه خدمات پزشکی خبر داد.(ادامه)
اعتبارات شهرستان بابل ۴۸ درصد رشد یافت
فرماندار بابل از رشد ۴۸ درصدی اعتبارات در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال نیز برای طرح های توسعه ای در شهرستان سرمایه گذاری شده است.(ادامه)
جمع آوری یک میلیاردی زکات فطره در مازندران
شمال نیوز: بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه تاکنون در مازندران جمع آوری شد.(ادامه)
شمال نیوز: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور جمعی از مسولان در شهرستان سیمرغ برگزار شد. طرح مفتاح الجنه مجازی در سیمرغ به اجرا درآمد
شمال نیوز: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور جمعی از مسولان در شهرستان سیمرغ برگزار شد.(ادامه)
فرماندار: بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است
فرماندار بابل با اشاره به خروج شهرستان از وضعیت قرمز کرونا، آن را نتیجه تلاش های کادر درمان، اصناف و بازاریان و همکاری مردم دانست.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا: ۳۵۰ واحد مسکونی سیل زده در مازندران نوسازی شد
(ادامه)
توزیع بسته های غذایی موسسه راه دانش
(ادامه)

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، گفت: برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود. هنوز برای ما روشن نیست شرایط چگونه است. باید تلاش خودمان را انجام دهیم. آماری را که دیشب نگاه می کردم بسیار خوشحال کننده بود؛ آمار نزولی شده است.. آمار ابتلا به کرونا در ایران نزولی است / برای برخی مشاغل ممکن است تا چند ماه ناچار به پرداخت «بیمه بیکاری» باشیم/ پس‌انداز مردم در بانک‌ها رشد خوبی داشته است(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، گفت: برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود. هنوز برای ما روشن نیست شرایط چگونه است. باید تلاش خودمان را انجام دهیم. آماری را که دیشب نگاه می کردم بسیار خوشحال کننده بود؛ آمار نزولی شده است..(ادامه)

کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمدمدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب به سنت هر ساله به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه اهدا داشتند. کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمد
کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمدمدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب به سنت هر ساله به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه اهدا داشتند.(ادامه)

رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند. روحانی: مناطق کشور به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند / مراکز مذهبی در مناطق سفید بلافاصله بازگشایی خواهند شد / مردم فکر نکنند کرونا تمام شده(خبر)
رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند.(ادامه)
کرونا عملیات اجرایی هفت پروژه بیمارستانی مازندران را سرعت بخشید
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : هفت پروژه بیمارستانی نیمه‌تمام استان برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی اعتبار ویژه دریافت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.