.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شمار مصدومان ناشی از تصادفات جاده ای در 2 دهه گذشته در سطح کشور پنج برابر شده است. وزارت بهداشت: مصدومان جاده ای 5 برابر شده است
شمال نیوز : معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شمار مصدومان ناشی از تصادفات جاده ای در 2 دهه گذشته در سطح کشور پنج برابر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : این دوره از مسابقات که در سالن شماره 3 ورزشی این شهرستان برگزار شد ، قهرمانان انفرادی و تیمی خود را به تفکیک شناخت ..... قهرمانان دارت کارکنان دولت قائم شهرمشخص شدند
شمال نیوز : این دوره از مسابقات که در سالن شماره 3 ورزشی این شهرستان برگزار شد ، قهرمانان انفرادی و تیمی خود را به تفکیک شناخت .....(ادامه)
طرح « روستای سبز» در ۱۱۰ روستای مازندران اجرا می شود
استاندار مازندران گفت: طرح روستای سبز در ۱۱۰ روستا و طرح مدیریت پسماند در ۷۷ روستای استان اجرا می شود. (ادامه)
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را به عنوان معاون درمان این وزارتخانه و دکتر سید عباس موسوی را نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد.(ادامه)
خیران پروژه‌های ورزشی بیش از 400 میلیارد کمک کردند
شمال نیوز : منتقمی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد تومان نقدینگی برای اتمام پروژه‌ها از طریق کمک خیرین در نظر گرفته شده است، یادآور شد: بیش از ۳۳۵ خیر در سراسر کشور برای ساخت‌وساز پروژه‌های ورزشی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اعطا شده است.(ادامه)
تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که مردم و تمامی نهادها و سازمان‌های متولی مسئولیت سنگینی دارند.(ادامه)
پاسگاه‌های انتظامی برای ارائه خدمات به مردم باید تقویت شوند
فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند باید تقویت شوند و توجه و اهتمام ویژه‌ای به آن شود.(ادامه)
اعزام 28 نفر از مددجویان امداد نکا به مشهد مقدس
رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.(ادامه)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی: روزی نیست مردم از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند/ خیلی از کارخانه‎ها را بانک‎ها ورشکسته کردند(خبر)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است. (ادامه)
بازتولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت ها است
استاندار مازندران با تاکید بر همکاری تمامی نهادهای متولی امنیت گفت: تولید و باز تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. (ادامه)
۶۰۰۰ بسته سبد کالای همای رحمت در مازندران توزیع شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع بیش از شش هزار سبد کالای همای رحمت در استان در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.(ادامه)
سید رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) درگذشت. سرپرست اسبق کمیته امداد امام (ره) درگذشت
سید رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) درگذشت.(ادامه)
وجود ۷۴۰۰ مددجو در زندان های مازندران
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار و ۴۰۰ مددجو در زندان‌های مازندران حضور دارند که بیش از پنج هزار نفر از این تعداد را متأهلین تشکیل می‌دهند.(ادامه)
کوچه گردان عاشق مازندران مهمان خانه های بی ریای مردمانی از جنس رنج
هجدهمین آئین کوچه گردان عاشق شامگاه شنبه با حضور خیرین و مردم به همراه اعضای جمعیت امام علی (ع) ساری و آمل با سرکشی به خانواده های نیازمند و توزیع بسته های حمایتی برگزار شد. (ادامه)
۳۹۸۵ زندانی جرایم غیرعمد در مازندران آزاد شدند
دبیر ستاد دیه مازندران گفت: از زمان تشکیل ستاد دیه تاکنون سه هزار و ۹۸۵ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان های استان آزاد شده اند.(ادامه)
۲۹۳ زندانی جرائم غیرعمد پارسال در مازندران آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته ۲۹۳ زندانی جرائم غیر عمد در استان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان از زندان‌ آزاد شدند.(ادامه)
یادداشت محسن رضایی به مناسب ماه مبارک رمضان
دبیر مجمع تشخیص مصلحلت نظام به مناسبت ماه مبارک رمضان یادداشتی در کانال تلگرامش منتشر کرد و نوشت: مرحبا به کسانی که در ماه نزول قرآن با دستگیری نیازمندان از سفره الهی توشه‌ها بر می‌گیرند.(ادامه)
بی توجهی صداوسیمای مازندران به بیماران صعب العلاج
رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران از بی توجهی صداوسیمای استان به بیماران صعب العلاج انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران خواستار رعایت شاخص عدالت در استان شد و گفت: پروژه بیمارستان 217 تخت‌خوابی بهشهر نباید مانند پروژه سد گلورد با تاخیر 20 ساله به بهره‌برداری برسد..... شاخص‌های عدالت در مازندران رعایت نمی‌شود
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران خواستار رعایت شاخص عدالت در استان شد و گفت: پروژه بیمارستان 217 تخت‌خوابی بهشهر نباید مانند پروژه سد گلورد با تاخیر 20 ساله به بهره‌برداری برسد.....(ادامه)
بازدید معاون وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت مازندران
معاون اجتماعی وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت زاغمرز در مازندران بازدید کرد.(ادامه)
بهشهر در آستانه جشن ریشه کنی بی سوادی
مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: در بخش سوادآموزی در گروه سنی 10 تا 49 سال 98.5 درصد از بی سوادان شهرستان بهشهر باسواد شدند و فقط 1.5 درصد باقی مانده تا جشن ریشه کنی بی سوادی در شهرستان بهشهر برگزار شود.(ادامه)
هزینه در بخش سلامت یک سرمایه‌گذاری است
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه هزینه‌ در بخش سلامت، سرمایه‌گذاری است نه هزینه، افزود: سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش سلامت و اقدامات پیشگیرانه، در دراز مدت، موجب کاهش هزینه می شود.(ادامه)
ضرورت توسعه مشارکت های مردمی در امر مبارزه با اعتياد
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران پیشگیری را امری موثر در مسیر مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: آموزش های آگاهی بخش٬ در تحقق اهداف پیشگیرانه بسیار موثر است.(ادامه)
قدردانی معاون استاندار کربلا از ستاد اربعین مازندران
معاون استاندار کربلا در مراسمی از خادمان و خیران ستاد پیاده روی اربعین حسینی(ع) مازندران، در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قدردانی کرد.(ادامه)
خدمات خیرین مدرسه‌ساز گامی برای توسعه آموزش و پرورش است
معاون عمرانی استاندار مازندران، خدمات خیرین مدرسه‌ساز را گامی در جهت توسعه آموزش و پرورش برشمرد.(ادامه)
۲۲۰ مدرسه پژوهش محور در مازندران فعالیت دارد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فعالیت ۲۲۰ مدرسه پژوهش محور در استان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
آغاز ساخت نخستین بیمارستان تخصصی بیماران (ای_بی)کشور سال آینده در ساری
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
شمال نیوز: در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ، مسوولان لشکری و کشوری، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران برای خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان جامعه و انجام فعالیت‌های فرهنگی افتتاح شد. دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران افتتاح شد
شمال نیوز: در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ، مسوولان لشکری و کشوری، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران برای خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان جامعه و انجام فعالیت‌های فرهنگی افتتاح شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.