.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۴۵ زندانی با همت خیّرین از زندان بابل آزاد شدند. آزادی ۴۵ زندانی در بابل
۴۵ زندانی با همت خیّرین از زندان بابل آزاد شدند.(ادامه)
رئیس اداره زندان شهرستان نوشهر از آزادی ۳۳ زندانی از زندان نوشهر خبر داد. آزادی ۳۳ زندانی از زندان نوشهر
رئیس اداره زندان شهرستان نوشهر از آزادی ۳۳ زندانی از زندان نوشهر خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان های استان تهران در جلسه شورای اداری بهارستان شرکت کرد . گفت: احداث ۱۰ مدرسه در شهرستان بهارستان ضرورت دارد و باید فوری انجام شود. رئیس جمهور: کوچکترین روابط ناسالم در ادارات پذیرفته نیست
رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان های استان تهران در جلسه شورای اداری بهارستان شرکت کرد . گفت: احداث ۱۰ مدرسه در شهرستان بهارستان ضرورت دارد و باید فوری انجام شود.(ادامه)
مسمومیت ۵۱ دختر هنرستانی در قم / علت اصلی حادثه نامشخص است
رئیس مجتمع خیرین سلامت قم گفت:۵۱ دانش آموز هنرستان دخترانه نور قم با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.(ادامه)
افتتاح ۲ طرح بسیج سازندگی در مازندران
۲ پروژه بسیج سازندگی در روستای کرکاس بخش مرکزی عباس‌آباد افتتاح شد.(ادامه)
جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق استان مازندران با حضور ۶ قاری ممتاز از شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در شهرستان نکا برگزار شد جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق مازندران برگزار شد
جشنواره تلاوت‌های مجلسی شرق استان مازندران با حضور ۶ قاری ممتاز از شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در شهرستان نکا برگزار شد(ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد. آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد.(ادامه)
تامین لوازم زندگی برای نیازمندان مازندرانی
کمیته امداد ۲ هزار و ۸۸۳ دستگاه لوازم زندگی را برای نیازمندان مازندرانی تامین کرد.(ادامه)
راز محبوبیت یک طلبه در روستایی از خوزستان
حجت‌الاسلام مسیحی می‌گوید: مردم ما آنقدر با محبت و کم توقع هستند که اگر کسی بخواهد از آن‌ها دلبری کند، من از بدو ورود به روستا به روش پیامبر (ص) عمل کردم. وقتی می‌خواستم از روستا به قم بروم، می‌گفتند: نمی‌شود بمانی؟(ادامه)
مدیرعامل آبفا مازندران گفت: با تلاش کارکنان این شرکت و همکاری بسیج سازندگی سپاه و اهدای 200 کیلومتر لوله در سایز های مختلف توسط خیّر آبرسان (حاج اکبر ابراهیمی)، اهالی 70 روستا در 18 شهرستان استان از نعمت آب آشامیدنی سالم ، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند. آبرسانی به 70 روستا با کمک خیّر آبرسان در مازندران
مدیرعامل آبفا مازندران گفت: با تلاش کارکنان این شرکت و همکاری بسیج سازندگی سپاه و اهدای 200 کیلومتر لوله در سایز های مختلف توسط خیّر آبرسان (حاج اکبر ابراهیمی)، اهالی 70 روستا در 18 شهرستان استان از نعمت آب آشامیدنی سالم ، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.(ادامه)
۷۰ درصد بودجه مالی امسال‌ دانشگاه‌های مازندران محقق می‌‌شود
(ادامه)
احداث بزرگترین موزه و کمپ کُشتی جهان در جویبار
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین موزه و کمپ کشتی جهان با همکاری یکی از بانک‌های کشور بزودی در جویبار آغاز می‌شود.(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
کمک ۴۲ میلیارد تومانی خیرین بابلسری
رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر از کمک ۴۲ میلیارد تومانی خیرین این شهرستان به نیازمندان خبر داد.(ادامه)
شاد کردن دل ۳۰۰ بچه به نیت حضرت رقیه (ع) + عکس
گروه جهادی شهدا به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)، 300 بسته شامل اسباب‌بازی، مواد غذایی و کتاب به کودکان نیازمند کمک کردند.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
دروازه بان نساجی در جمع کودکان سرطانی در ساری
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی در اقدامی پسندیده با حضور در مجتمع ماهک ساری با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کرد.(ادامه)
سرقت از خانه‌ای با فرزندان معلول در عباس‌آباد
(ادامه)
انتقال خون با کمبود پزشک و خونگیر مواجه است/ واردات خون نداریم
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، کمبود پزشک و خونگیر درسطح پایگاه‌های ثابت انتقال خون در سراسر کشور را تأیید کرد.(ادامه)
آزادی ۲ زندانی در فریدونکنار
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۲ زندانی در فریدونکنار همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد.(ادامه)
آزادی ۱۰۲ زندانی به برکت عید غدیر خم
مدیر کل زندان‌های مازندران از آزادی ۱۰۲زندانی به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت و درمان به مجلس احضار شد
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ۴ فقره سوال نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام وصول شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند .... نوبخت : با هیچ کس تعارف ندارم / برخی طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است !
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند ....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است .... شناسایی ۶۰ پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی مازندران/ نگرانی از افزایش پرونده‌های قضایی جراحی زیبایی / تشکیل ۱۷ پرونده قصور پزشکی در یک سال / درخواست از خیرین برای ساخت و تجهیز سالن تشریح در شهرستان های استان / هشدار نسبت به دور زدن قانون سقط جنین در استان
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است ....(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد. مازندران برای ارائه خدمات بهینه آبرسانی نیازمند نگاه ملی است / اجرای طرح فاضلاب در ۱۴ شهر مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند. دلیل مهاجرت اصفهانی ها به گیلان و مازندران و افزایش ویلاسازی چیست ؟
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند.(ادامه)
لزوم جذب مشارکت مردمی در جهت آزادی زندانیان
رئیس کل دادگستری مازندران بر جذب مشارکت‌های مردمی درجهت آزادی زندانیان محکوم به پرداخت دیه تاکید کرد.(ادامه)
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۴ سال
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبرداد.(ادامه)
مرکز جامع تشخیص و درمان سرطانی آمل نیمه کاره ماند
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، از تعیین تکلیف واگذاری زمین برای ساخت هرچه سریع‌تر مرکزجامع تشخیص، درمان بیماران سرطانی آمل خبر داد و گفت: ساخت این مرکز نیمه کاره مانده است.(ادامه)
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود.
مدارس از ۱۴ فروردین حضوری می‌شوند
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.