.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر.... به ۱۰ نفر اول اصولگرایان بگویید بروید کلاه بیاورید، می‌روند سر می‌آورند!
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر....(ادامه)
رأی منفی نمایندگان به ریاست فرهاد تجری بر کمیسیون اصل ۹۰
در جریان نشست علنی امروز مجلسس، فرهاد تجری نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب به عنوان کاندیدا از سوی هیات رئیسه برای ریاست بر کمیسیون اصل ۹۰ معرفی شد و اما نمایندگان مجلس ۸۱ رای به او دادند که با این میزان تجری نتوانست حد نصاب آرا را کسب کند و هیات رئیسه باید فرد دیگری را برای ریاست بر کمیسیون اصل ۹۰ معرفی کند.(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به ماده‌ای رای دادند که طی آن شمارش و تجمیع آرای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی و تناسبی خواهد بود. .... تعداد کرسی‌های فهرست‌های احزاب، جبهه‌ها و نامزد‌های مستقل بر اساس درصد آرای آن‌ها مشخص می‌شود / نامزد‌ها حداقل باید ۱۵ درصد آرای کل را به دست آورند / آرای هر نامزد، جمع آرای فردی او با فهرست انتخاباتی اوست
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به ماده‌ای رای دادند که طی آن شمارش و تجمیع آرای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت استانی و تناسبی خواهد بود. ....(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند. (ادامه)
همه هزینه‌های حج تمتع 98
اعلام هزینه متوسط ۲۵ میلیون تومان برای حج تمتع ۹۸ بسیاری از زائران این سفر معنوی را با مشکل تامین هزینه ثبت نام مواجه کرده است.(ادامه)
آیت الله مومن دار فانی را وداع گفت + زندگینامه
آیت الله محمد مومن پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی قبل در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد
با اعلام وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد.(ادامه)
آغاز توزیع کارت آزمون دکتری از امروز
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ از امروز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲ اسفند ماه نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون ورود به جلسه اقدام کنند.(ادامه)
نظر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در باره استیضاح روحانی
نایب‌رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اکثر اعضای این فراکسیون استیضاح رئیس‌جمهور را مقدور و مطلوب نمی دانند.(ادامه)

مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند. نظر موافقان و مخالفان استانی شدن انتخابات چیست؟
مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی به کمبود فضای آموزشی استان به ویژه در شهرستان های ساری، چالوس، آمل و قائم شهر اشاره کرد و افزود: در هر کدام از این شهرستان ها حداقل به احداث یک مدرسه با ظرفیت 60 تا یکصد نفر که دارای 10 کلاس درس مختص دانش آموزان استثنایی باشد، نیاز است...... آموزش و پرورش استثنایی مازندران با کمبود 60معلم روبرو است
شمال نیوز : قاسمی به کمبود فضای آموزشی استان به ویژه در شهرستان های ساری، چالوس، آمل و قائم شهر اشاره کرد و افزود: در هر کدام از این شهرستان ها حداقل به احداث یک مدرسه با ظرفیت 60 تا یکصد نفر که دارای 10 کلاس درس مختص دانش آموزان استثنایی باشد، نیاز است......(ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است..... شکایت از رییس مجلس فعلا منتفی شد/ 4 نماینده امضا خود را پس گرفتند
شمال نیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است.....(ادامه)
احتمال اعطای ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به هر ایرانی
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از احتمال اعطای ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.(ادامه)
ایرادهای وارده به طرح نظام انتخاباتی استانی(يادداشت)
(ادامه)
 شصتمین جلسه شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار این شهر با خروج تعدادی از اعضای شورا از رسمیت افتاد. رشت همچنان بدون شهردار / آبستراکسیون اعضا جلسه را از رسمیت انداخت / انتخاب دوباره بهارمست به سرپرستی شهرداری
شصتمین جلسه شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار این شهر با خروج تعدادی از اعضای شورا از رسمیت افتاد.(ادامه)
مدالهای طلا و نقره پرتاب وزنه به ایران رسید
پرتابگران وزنه کشورمان موفق به کسب مدالهای طلا و نقره رقابت‌های پرتاب وزنه مردان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.(ادامه)
شمال نیوز : این جلسه که با حضور نماینده فرماندار و بدون حضور دو عضو در حال برگزاری بود ، پس از 30 دقیقه و با خروج غیرمنتظره یکی از اعضای حاضر از حد نصاب خارج شد ..... انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر لغو شد
شمال نیوز : این جلسه که با حضور نماینده فرماندار و بدون حضور دو عضو در حال برگزاری بود ، پس از 30 دقیقه و با خروج غیرمنتظره یکی از اعضای حاضر از حد نصاب خارج شد .....(ادامه)
شمال نیوز :  بازی با کارت حد نصاب در شورای اسلامی شهر آمل برای انتخاب هیات رئیسه که از سومین دوره فعالیت این پارلمان محلی آغاز شد، همچنان با گذشت یک سال از فعالیت دوره پنجم ادامه دارد. بازی حد نصاب در شورای شهر آمل کلید خورد
شمال نیوز : بازی با کارت حد نصاب در شورای اسلامی شهر آمل برای انتخاب هیات رئیسه که از سومین دوره فعالیت این پارلمان محلی آغاز شد، همچنان با گذشت یک سال از فعالیت دوره پنجم ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. .... انصراف 50 نماینده از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی
شمال نیوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵۰ نماینده امضاء خود را از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی پس گرفتند. ....(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی: مزارع را به ویلا تبدیل نکنیم/ افزایش تراکم کشت برنج
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم حفظ اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: مزارع و شالیزارها را نباید تبدیل به ویلا کرد.(ادامه)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است. تشریح آخرین وضعیت استیضاح ۶ وزیر دولت در مجلس/ استیضاح زنگنه بایگانی شد/ تکلیف ۵ سوال از رئیس‌جمهور با یک رای‌گیری مشخص می‌شود (خبر)
عضو هیات رییسه مجلس گفت: درصورتی که دو سوم از نمایندگان از توضیحات رییس‌جمهور قانع نشوند، این طرح به قوه قضاییه ارجاع می‌شود اما تاکنون قوه قضاییه به هیچ‌کدام از موارد نظارتی ارجاعی مجلس پاسخ مشخصی نداده است.(ادامه)
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی موضوع ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد. شروط رسمی شدن کارمندان اعلام شد/ دستورالعمل تبدیل کارمندان پیمانی به رسمی+ متن
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی موضوع ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از این سوالات بیش از 100 امضاء داشت، اما با پس گرفتن امضاها و رسیدن تعداد امضاها به زیر 74 تا، سوالات منتفی شده است.حداقل 74 امضاء، حد نصاب سوال از رئیس جمهور است..... استاندار و وزرا به من زنگ زدند و خواهش کردند/ مجبور شدم امضای خود را پس گرفتم!
شمال نیوز : هر یک از این سوالات بیش از 100 امضاء داشت، اما با پس گرفتن امضاها و رسیدن تعداد امضاها به زیر 74 تا، سوالات منتفی شده است.حداقل 74 امضاء، حد نصاب سوال از رئیس جمهور است.....(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای اخیر طرح سوال از رئیس جمهور، امضای آن از سوی تعدادی از نمایندگان، پس گرفتن و عدم طرح در مجلس با شرایطی خاص، همگی سبب ایجاد شبهاتی در ذهن مردم شده که به نظر می‌رسد نماینده شرق مازندران به علت قرار داشتن در متن ماجرا، می‌تواند به رفع این شبهات کمک کند.... سوال از رئیس جمهور؛ چرا امضا و چرا پس گرفته شد؟!
شمال نیوز : در روزهای اخیر طرح سوال از رئیس جمهور، امضای آن از سوی تعدادی از نمایندگان، پس گرفتن و عدم طرح در مجلس با شرایطی خاص، همگی سبب ایجاد شبهاتی در ذهن مردم شده که به نظر می‌رسد نماینده شرق مازندران به علت قرار داشتن در متن ماجرا، می‌تواند به رفع این شبهات کمک کند....(ادامه)
شمال نیوز :  علی محمد شاعری نماینده بهشهر ، نکا و گلوگاه و کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه‌سرا دو نماینده شمالی هستند که متاسفانه به نفع دولت و با لابی صورت گرفته بانک مرکزی از سئوال خود پشیمان شدند ..... کدام نمایندگان شمالی سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری را پس گرفتند ؟!
شمال نیوز : علی محمد شاعری نماینده بهشهر ، نکا و گلوگاه و کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه‌سرا دو نماینده شمالی هستند که متاسفانه به نفع دولت و با لابی صورت گرفته بانک مرکزی از سئوال خود پشیمان شدند .....(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی از اساتید مشهور اخلاق در تهران دقایقی پیش درگذشت. حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی درگذشت
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی از اساتید مشهور اخلاق در تهران دقایقی پیش درگذشت.(ادامه)
ثبت‌نام 85 نفر در انتخابات هیأت رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران/شرط تمدید انتخابات
رئیس اداره تشکل‌ها و اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تعداد نامزدهای ثبت‌نام شده تا شرایط تمدید مهلت ثبت‌نام در انتخابات اتاق‌های اصناف مازندران خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز:  سازمان اداری و استخدامی کشور طی ابلاغیه ای به دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری،به استناد تصویب‌نامه یکصد و هشتادمین جلسه ... جزئیات اصلاح ضوابط تأمین دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور
شمال نیوز: سازمان اداری و استخدامی کشور طی ابلاغیه ای به دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری،به استناد تصویب‌نامه یکصد و هشتادمین جلسه ...(ادامه)
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.