.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست . در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .(ادامه)
تصمیم عجیب شهردار خوانسار: مراسم‌ترحیم برای‌افرادی‌که به‌دلیل خودکشی فوت کرده اند در بهشت فاطمیه (س) خوانسار ممنوع است تصمیم عجیب‌ یک شهردار درباره متوفیانی که خودکشی کرده‌اند
تصمیم عجیب شهردار خوانسار: مراسم‌ترحیم برای‌افرادی‌که به‌دلیل خودکشی فوت کرده اند در بهشت فاطمیه (س) خوانسار ممنوع است(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
شمال نیوز: معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از ماموریت های این سازمان را حدنگاری و ثبت اراضی کشاورزی برای جلوگیری از خرد شدن آنها دانست و گفت : در حال حاضر وضعیت حدنگاری و صدور سند برای اراضی کشاورزی مازندران مناسب نیست.

معاون قوه قضاییه : وضعیت حدنگاری اراضی کشاورزی مازندران مناسب نیست
شمال نیوز: معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از ماموریت های این سازمان را حدنگاری و ثبت اراضی کشاورزی برای جلوگیری از خرد شدن آنها دانست و گفت : در حال حاضر وضعیت حدنگاری و صدور سند برای اراضی کشاورزی مازندران مناسب نیست. (ادامه)
استیضاح وزیر صمت و حضور وی در مجلس امروز خبرساز ترین سوژه اصلی رسانه ها شد ،نمایندگان هم در مصاحبه های مختلف از کم و زیاد شدن امضاء های استیضاح گفتند.در یکی از این اظهار نظر ها .....(خبر)
(ادامه)
زغال‌سنگ،کلیدواژه عاطفی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمیقی در سوادکوه و مازندران است و حدود ۷ هزار اشتغال مستقیم برای مازندران داشت و با شمارش کارکنان، کارگران و خانواده آنان به عدد حدود ۵۰ هزار نفری می‌رسد و هر تصمیمی که ....(خبر)
(ادامه)
اتصال هوایی شمال به جنوب در ایام نوروز
پرواز مسیر رامسر به کیش در ایام نوروز برقرار است.(ادامه)
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت.
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت / در سال ۱۴۰۱ حداقل تولید ۳ خودروی قدیمی متوقف و ۳ خودرو جدید با کیفیت مطلوب ....(خبر)
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت. (ادامه)
تعداد نمایندگانی که طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح «شفافیت آرای نمایندگان» شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح آمادگی کردند به 102 نفر رسیده است ....(خبر)
(ادامه)
آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۱ اعلام شد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. (ادامه)
انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود
رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران گفت: انتخابات موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان مازندران ۲۳ دیماه در قائمشهر برگزار می شود.(ادامه)
ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد
ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز می شود. این آزمون در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و سهم بخش های کتبی و شفاهی بدون تغییر ماند.(ادامه)
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد. طرح شفافیت آرای نمایندگان در راه صحن علنی/ شفافیت‌‌ها و تبصره‌های مهم این طرح چیست؟
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان شد و گفت: تعداد واکسن تخصیصی پاسخگوی نیازها نیست و کم است.(ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد.... شهرداری ساری یا عمارت برو و بیا ! / تغییر زودهنگام سرپرست شهرداری ساری؛ طالبی به شهرداری بازگشت
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد....(ادامه)
هیئت رئیسه شورای ششم سه شهر شیرگاه، پل‌سفید و آلاشت انتخاب شدند
(ادامه)
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند. پیش‌بینی‌ رای مجلس به کابینه رئیسی / افزایش تعداد جلسات علنی مجلس برای تسریع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌‌ها؛ اعم از اقتصادی،‌ امنیت،‌ سلامت و ... وابسته به عملی است که شما 
مردم روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد
. سرنوشت کشور در همه زمینه ‎ها وابسته به عمل مردم در روز جمعه است / قهر کردن با صندوق رأی مشکلات را حل نمی‌کند/ اگر جمهور حضور نداشته باشد، جمهوری اسلامی تحقق پیدا نمی‌کند/ اصل مشارکت و نوع مشارکت از همه چیز مهم‌تر است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌‌ها؛ اعم از اقتصادی،‌ امنیت،‌ سلامت و ... وابسته به عملی است که شما مردم روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد .(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات: عوامل انتخابات واکسن کرونا زدند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد امنیت انتخابات در کنار ستاد انتخابات کشور کار خود را انجام دادند و جلسات مستمری را با شورای امنیت کشور داشتند. تا الان مساله ضدامنیتی در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم و با امنیت کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.(ادامه)
تایید صلاح ۱۳۶۹ کاندیداهای انتخابات شورای شهر در مازندران/ اتمام یک مرحله از تایید صلاحیت‌های نامزدهای شورای روستاها
رئیس ستاد انتخابات در مازندران‌ گفت: در هیأت نظارت شهرستان از مجموعه هزار و ۸۰۰ نفری که تایید صلاحیت شدند ۲۱ نفر انصراف دادند و هزار و ۷۷۹ نفر باقی ماندند از این تعداد هزار و ۳۶۹ نفر تایید و ۴۱۰ نفر رد صلاحیت شدند، تایید صلاحیت مرحله اول شورای اسلامی روستا به پایان رسید.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. امنیت‌آوریِ مشارکت چگونه؟ (يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. (ادامه)
سرپرست جدید شهرداری ساری دستور تشدید نظارت بر ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهر را صادر و از شهرداران مناطق خواست تا از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند. 

اولین خط و نشان شهردار جدید برای متخلفان ساخت‌ و ساز در شهر ساری/ طالبی: نطارت ها تشدید می‌شود
سرپرست جدید شهرداری ساری دستور تشدید نظارت بر ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهر را صادر و از شهرداران مناطق خواست تا از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند. (ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
 ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود. آمار نهایی ثبت‌نامی‌های شورای روستایی مازندران به ۱۶ هزار نفر رسید
ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:رییس ستاد انتخابات مازندران درباره تکلیف روستاهایی که داوطلبان شورا به حد نصاب نرسید،توضیحاتی را ارائه داد... تکلیف روستا‌هایی که داوطلبان شورا به حد نصاب نرسید چیست؟
شمال نیوز:رییس ستاد انتخابات مازندران درباره تکلیف روستاهایی که داوطلبان شورا به حد نصاب نرسید،توضیحاتی را ارائه داد...(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر رسید... ۱۶ هزار نفر داوطلب عضویت در شورای روستاهای مازندران شدند
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر رسید...(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار نهایی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان را ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر ذکر کرد که این میزان ۸ درصد کاهش یافته است... کاهش ۸ درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در مازندران
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار نهایی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان را ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر ذکر کرد که این میزان ۸ درصد کاهش یافته است...(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان هشت نفر ذکر کرد... ۸ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کردند
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان هشت نفر ذکر کرد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.