.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت نام ۴۹۵۶ داوطلب انتخابات شورای روستایی در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها را در استان تاکنون چهار هزار و ۹۵۶ نفر بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: طی سه روز اخیر سه هزار و ۸۴ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی در استان ثبت نام کردند که کاهش ۸۰ درصدی را نشان می دهد. ثبت نام ۳۰۸۴ نفر برای عضویت در شورای روستاهای مازندران
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: طی سه روز اخیر سه هزار و ۸۴ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی در استان ثبت نام کردند که کاهش ۸۰ درصدی را نشان می دهد.(ادامه)
نمکی: جهان از کنترل کرونا در ایران حیرت کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران کرونا دنیا حیرت کرد چه شد که در دو ماه توانستیم مرگ و میر و اشغال تخت‌های بیمارستانی را به یک پنجم برسانیم. هیچ کاری نبود جز بکارگیری نظام قدرتمند شبکه بهداشتی که توانستیم از سرریز بیماران جلوگیری کنیم.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
با ما شوراها را به خانه ببرید!(يادداشت)
(ادامه)
وزیر بهداشت: ممکن است شاهد جهش ویروس کرونا در کشور باشیم / پایانه‌های مسافربری و فرودگاه ها، یکی از مهمترین محل‌ها برای جهش ویروس هستند؛ نظارت بر این مراکز حتما باید تقویت و تشدید شود
وزیر بهداشت با بیان این‌که پایانه‌های مسافربری و فرودگاه در تهران از مهمترین محل‌ها برای جهش ویروس هستند، گفت: تهران عوامل خطر زیادی مانند مترو، حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید را دارد.(ادامه)
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد.
سرپرست شهرداری ساری پنج مدیر جدید را منصوب کرد
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در پی انحلال شورای اسلامی شهر ساری با تصمیم هیئت حل اختلاف وزارت کشور ، استاندار مازندران ، حمید مرادی را به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب نمود .... سرپرست شهرداری ساری منصوب شد
شمال نیوز : در پی انحلال شورای اسلامی شهر ساری با تصمیم هیئت حل اختلاف وزارت کشور ، استاندار مازندران ، حمید مرادی را به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب نمود ....(ادامه)
سخنگوی سازمان سنجش گفت : تکمیل و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصرا برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون تستی دارای حدنصاب لازم برای مرحله معرفی چندبرابر جهت مصاحبه دستگاه‌های ....(خبر)
(ادامه)
تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس
رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
داستان پارلمان شهری در شهر بی‌نقطه| انحلال قوی‌ترین گزینه پیش‌رو ی شورای شهر ساری
دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری شورای شهر را در آستانه انحلال قرار داده و اما و اگرها درباره فعالیت پارلمان شهری در مرکز مازندران باز هم نقل محافل رسمی و غیررسمی شده است.(ادامه)
انتخابات مدیران مسئول به دور دوم کشیده شد
با پایان انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات هیچ از نامزدها نتوانستند اکثریت آرا را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشید.(ادامه)
سرپیچی اصناف، زنگ خطر شروع موج سوم کرونا در مازندران
برخی اصناف مازندران شیوه نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نکرده و همین مسئله خطر شروع موج سوم کرونا را افزایش داده است.(ادامه)
جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری پس از چندین ماه وقفه عصر امروز با حضور دو عضو علی البدل تشکیل و در این جلسه عشوری به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد.

قفل درب جلسات شورای شهر ساری باز شد/ عشوری رئیس جدید در آخرین سال دوره پنجم
جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری پس از چندین ماه وقفه عصر امروز با حضور دو عضو علی البدل تشکیل و در این جلسه عشوری به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند .... تداوم لغو جلسات رسمی شورای شهرآمل با غیبت برخی اعضا
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند ....(ادامه)
پاسخ به گمانه‌زنی درباره احتمال انحلال شورای شهر ساری
صحبت درباره بررسی روند انحلال شورای شهر ساری با دستگیری نفر پنجم و دعوت از اعضای علی‌البدل تا حدودی قوت گرفت که معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران شرایط روند انحلال شورای شهر را توضیح داده است.(ادامه)
تداوم لغو جلسات رسمی شورای شهرآمل با غیبت برخی اعضا
جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل برای سومین بار متوالی در هفته جاری به علت غیبت چهار تن از اعضای این شورا برگزار نشده است.(ادامه)
یک عضو دیگر شورای شهر ساری بازداشت شد
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد.... سخنگوی شورای نگهبان: شاید در دوره‌ای رئیس جمهور زن هم داشته باشیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد....(ادامه)
جزییات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تشریح جزییات هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: این آزمون در هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.(ادامه)
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریور در شرایطی برگزار می‌شود که وزارت کشور پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا را به حوزه‌های انتخابیه ابلاغ کرده است. رقابت یک هفته‌ای ۲۲ کاندیدا برای فتح یازده کرسی باقیمانده مجلس یازدهم
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریور در شرایطی برگزار می‌شود که وزارت کشور پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا را به حوزه‌های انتخابیه ابلاغ کرده است.(ادامه)
رهبر انقلاب، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان را منصوب کردند
آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ عباسعلی سلیمانی را به نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه کاشان منصوب کردند.(ادامه)
جلسه امروز شورای شهر مرکز استان با تنش میان دو تن از اعضا همراه بود و سرانجام به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه استیضاح شهردار باز هم برگزار نشد.
تنش در صحن علنی شورای شهر / جلسه استیضاح شهردار باز هم برگزار نشد
جلسه امروز شورای شهر مرکز استان با تنش میان دو تن از اعضا همراه بود و سرانجام به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه استیضاح شهردار باز هم برگزار نشد. (ادامه)
سیف‌الله‌پور: نتیجه‌ای جز ۳ بر صفر به نفع نساجی، برای ما قانع‌کننده نیست
مدیر تیم نساجی گفت: چرا سازمان لیگ همان صبح، راستی‌آزمایی و پیگیری نکرد و ما مجبور شدیم تا ساعت مقرر خود را آماده نگه داشته و وارد زمین شویم؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم که هر رفتاری دوست دارند با ما کرده و دست‌آخر هر رأیی که می‌خواهند علیه نساجی صادر کنند؟ هر عقل سلیمی این اتفاقات را مرور کند، اقرار می‌کند که این بازی باید ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
4 کمیسیون مجلس به نصاب قانونی نرسیده‌اند
سیدامیرحسین قاضی زاده نائب رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:(ادامه)
اهدای نشان سفیر مدرسه سازی به استاد بزرگ شطرنج ایران
نشان سفیر مدرسه سازی از سوی وزیر آموزش و پرورش به آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران اهداء شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می پذیرد»..... حسین الله کرم پاسخ می دهد : لاریجانی یارقرضی اصلاح‌طلبان در 1400 می‌شود ؟ رابطه مجلس یازدهم و دولت روحانی به کجا می رسد، آیا سونامی استیضاح وزرا را خواهیم داشت؟ آیا دولت از نصاب می افتد؟
شمال نیوز : حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می پذیرد».....(ادامه)
محمود صادقی به آیت‌الله جنتی نامه نوشت
محمود صادقی به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره رد صلاحیت‌های گسترده در انتخابات مجلس یازدهم نامه نوشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.