.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقال سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی در کشور
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی را بدون وقفه در کشور منتقل می‌کند.(ادامه)
نامه هشدارآمیز یک استاد اقتصاد به رئیس جمهور
نامه دکتر محمد ابراهيم ياوري، عضو سابق هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به رئیس جمهور رئیسی(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا..... سردار قربانی : روحیه جهادی رمز پیروزی و اقتدار بسیج است
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا.....(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
خوشمزه‌هایی که پیرتان می‌کند
محققان می گویند آنچه می‌خورید به معنای واقعی روی صورت شما نمایان می‌شود. برخی غذاهای محبوب و خوشمزه با تغییر التهاب و میکروبیوم روده، عامل پیری چهره هستند.(ادامه)
نمی‌شود پشت‌ درهای بسته یک اصل قانون اساسی را اجرایی کرد/ تمامی ذینفعان به کمیسیون دعوت شوند/ با حوصله، منضبط و حضور فعال کار را پیش ببرید/ نباید تحت فضاسازی گروه‌های خاص و فشارهای خارج از کشور قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بازگشت پادشاه کشتی جهان به زادگاهش آمل
مردم شهرستان آمل امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان را همچون مرواریدی به آغوش گرفتند و به خود می‌بالند که جوانی از دیارشان لقب پادشاه کشتی جهان را از آن خود کرد و نام ایران و آملی ها را سربلند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این دیدگاه غلط و سراسر اشتباه در استان حتی در تخصیص منابع واعتبار نیز تاثیرات منفی داشته و باعث عدم تعادل در زمینه اشتغال در شرق و غرب مازندران گردیده است .
چالش جدی استان مازندران با موضوعات بیکاری، زمین خواری و تغییر کاربری اراضی
شمال نیوز : این دیدگاه غلط و سراسر اشتباه در استان حتی در تخصیص منابع واعتبار نیز تاثیرات منفی داشته و باعث عدم تعادل در زمینه اشتغال در شرق و غرب مازندران گردیده است . (ادامه)
سالم‌ترین سبزیجات کدامند؟
سبزی‌ های خوش‌ طعم و لذیذ مثل ریحان، شاهی، تربچه‌ های نقلی و نعنا همیشه پای ثابت سفره‌ های ایرانی بوده است. برای مثال سالاد شیرازی و کاهو در کنار انواع خورشت و پلو ترکیبی اشتهاآور و مغذی می‌سازد.(ادامه)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند راز جذبه مواضع انقلابی علامه حسن زاده چیست؟!(يادداشت)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
قبل از خرید موبایل حتما این موارد را بررسی کنید
تلفن های همراه هوشمند جزو وسایل ضروری زندگی افراد شده اند و هرکدام از آن ها نیز از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.(ادامه)
شمال نیوز :  دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد. حداد عادل: ملاک آیت‌الله رئیسی برای دادن مسئولیت لیاقت افراد است، نه فعالیت انتخاباتی / ما به‌عنوان شورای ائتلاف حقی برای خودمان قائل نیستیم که مثلاً استاندار را ما معرفی کنیم/ شوراهای ائتلاف استان‌ها، ارزیابی و نظارتی از عملکرد نمایندگان مجلسی که به مردم معرفی کرده‌اند داشته باشند(خبر)
شمال نیوز : دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
سرماخوردگی در پاندمی کرونا معنا ندارد
فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه در بحران کرونا چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم، گفت: متاسفانه در سطح جامعه روزانه افراد زیادی حتی با داشتن علائم در حال تردد هستند.(ادامه)
چندی است که طرح جنجالی و پر حاشیه مجلس در مورد فضای مجازی و اینترنت بحث و گفتگو های فراوانی بین موافقان و مخالفان این طرح پدید آورده است.
صیانت از کدام حقوق کاربران؟!(يادداشت)
چندی است که طرح جنجالی و پر حاشیه مجلس در مورد فضای مجازی و اینترنت بحث و گفتگو های فراوانی بین موافقان و مخالفان این طرح پدید آورده است. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است.... چمران: دلیلی ندارد انصرافی‌ها و حامیان رئیسی حتما در کابینه باشند
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است....(ادامه)
خواب راحت در عرض یک دقیقه؛ این تکنیک ساده را یاد بگیرید خواب راحت در عرض یک دقیقه؛ این تکنیک ساده را یاد بگیرید
خواب راحت در عرض یک دقیقه؛ این تکنیک ساده را یاد بگیرید(ادامه)
اگر بهداشت فردی به خوبی رعایت شود، ریش می‌تواند فواید بی‌شماری را برای سلامت آقایان به همراه داشته باشد. فواید ریش که شاید مردان ندانند
اگر بهداشت فردی به خوبی رعایت شود، ریش می‌تواند فواید بی‌شماری را برای سلامت آقایان به همراه داشته باشد.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: ما سامانه‌ای ایجاد می کنیم که دوستان اگر پیشنهادی دارند مارا مطلع کنند و صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد ....(خبر)
(ادامه)

آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند. کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟
آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند.(ادامه)
واکسیناسیون دانشجویان از شهریور
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در شهریور ماه جاری ۵۰۰ هزار نفر دانشجو را واکسینه خواهیم کرد، گفت: افراد بالای ۶۰ سال تا نیمه تیرماه واکسینه خواهند شد.(ادامه)
معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت آغاز آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از واکسیناسیون اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های در مردادماه جاری و واکسیناسیون کلیه دانشجویان تا پایان فصل پاییز خبر داد ....(خبر)
(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
اگر قصد دارید گیاهخوار شوید این مطلب را بخوانید
امروزه رژیم های گیاهخواری در سراسر جهان محبوبیت زیادی به دست آورده اند. و افراد با دلایل اخلاقی مختلف مثل حقوق انسانی، عوامل محیطی ، حمایت از محیط زیست و یا سلامت کاملتر ،تبدیل به یک گیاهخوار شوند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.