.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... 
جديد ترين آرايش كانديداهاي مجلس هشتم در مازندران
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... (ادامه)
دومين همايش زوج هاي جوان در مازندران
(ادامه)
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ... پیام استاندار مازندران به مناسبت روز دانشجو
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ...(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
آیا گیلانیها به اندازه مردم مازندران از رفتن قهرمانی ابراز ناراحتی می کنند و از آمدنش خوشحال خواهند شد(يادداشت)
(ادامه)
حاشيه هاي روز جهاني قدس در مازندران
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
متن كامل دفاعيات خسرو گلسرخی (بخوانيد)
(ادامه)
330فروشگاه غیرمجازفرهنگی در مازندران
در استان مازندران 200 فروشگاه مجاز و 330 فروشگاه غيرمجاز محصولات فرهنگي فعاليت مي‌كنند. محمداسماعيل امام‌زاده مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی این استان در نشست كميته فرهنگي مبارزه با تخلفات فرهنگي مازندران در مجتمع فرهنگي ارشاد اظهار داشت: براي پاسخگويي مطلوب به نيازهاي قشر جوان حداقل بايد 700 فيلم سالانه وارد شبكه توزيع كشور شود اما هم اكنون تنها 60 فيلم وارد اين چرخه مي‌شود . بگزارش خبرنگارالبرزوي تعداد فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي مجاز در كشور را 7 هزارو 600 فروشگاه و مراكز غير مجاز را 21 هزار فروشگاه بيان كرد. امام‌زاده تصريح كرد: دشمنان نظام و طراحان تهاجم فرهنگي براي جبران اين نياز جامعه سالانه صدها فيلم غيرمجاز و مستهجن را با قيمت بسيار نازل وارد مي‌كنند تا مسخ فكري جوانان اين مرز و بوم را محقق سازند. وي به جايگاه محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام ناب اشاره كرد و گفت: پس از گذشت 14 قرن همچنان شاهد تداوم حركت و حماسه حسيني هستيم و اين امر بيانگر آن است كه سيدالشهدا قله‌نشين الگو سازي در تاريخ است . مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به ترفندهاي دشمنان براي كم رنگ نمودن اعتقادات مردم به كانون‌هاي هدايت اسلام اشاره كرد و گفت: سست نمودن باورها و اعتقادات پرشور مردم بهترين شيوه براي تحقق اهداف پليد دشمنان اسلام است. امام‌زاده با بيان اينكه در مدت زمان فعاليت دولت نهم در مازندران حتي يك مجوز فرهنگي براي افراد نا اهل صادر نشده است خاطر نشان ساخت: سامان بخشي به فعاليت مراكز فرهنگي در استان در دستور كار اين اداره كل قرار دارد. حسين طالبي رئيس كل دادگستري مازندران نيز در اين جلسه خاطر نشان كرد: پلمپ مراكز غيرمجاز فرهنگي در قالب طرح ضربتي در استان به اجرا درمي‌آيد. (ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
جشن ازدواج348زوج دانشجوي درقائمشهر
(ادامه)
نگاهي به جايگاه ايران در دنياي مجازي (بخوانيد)
محمد فؤاد رحمان سرشت(ادامه)
قبلي 1 ... 37 38 39 40 41 42

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.