.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است. شرایط سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
کارآگاهان جنایی تهران مردی را به اتهام قتل همسرش بازداشت کرده‌اند، اما متهم می‌گوید بی‌گناه است. شلیک مرگبار به زن جوان بعد از ازدواج اجباری
کارآگاهان جنایی تهران مردی را به اتهام قتل همسرش بازداشت کرده‌اند، اما متهم می‌گوید بی‌گناه است.(ادامه)
پسر جوانی که همسر برادرش را به همراه یک مرد غریبه با اسلحه وینچستر به قتل رسانده است،  توسط اولیای دم بخشیده شد. شلیک ناموسی به زن خیانتکار و معشوقش
پسر جوانی که همسر برادرش را به همراه یک مرد غریبه با اسلحه وینچستر به قتل رسانده است، توسط اولیای دم بخشیده شد.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد.


نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید/ اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار با ابزارهای نوین / روحانیت باید وسط میدان باشد / لزوم تشکیل کانون‌های تبلیغ در حوزه‌ها(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. (ادامه)
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند. این زن شیاد را شناسایی کنید / پرسه‌های شوم زن شیک‌پوش
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند! تب برخی دختران نوجوان بابت ازدواج سوپر استار سینما
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند!(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. به این دلایل موبایل خود را با پورت USB عمومی شارژ نکنید
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. دشمنان احمق در اغتشاشات پائیز هم ملت ایران را نشناختند/ انتخابات آینده بسیار مهم است؛ دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به طرف این انتخابات روشن کرده است/ نسل‌های جدید به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود. رهبر انقلاب: حفظ یاد شهید و شهیدپرور جهاد است/ یاد سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده و یک برنامه کاملا حساب‌شده و ویرانگر است. برای قوی‌شدن راهی جز افزایش جمعیت نداریم / محدودسازی جمعیت مسلمان راهبرد خطرناک غربی‌ها
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده و یک برنامه کاملا حساب‌شده و ویرانگر است.(ادامه)
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند. اقدام هولناک آدم ربایان بی رحم
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند.(ادامه)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند. عزت در سیاست خارجی یعنی نفی دیپلماسی التماسی/ در همه مسائل جهانی، عزتمندانه و متکی بر اصول حرکت می‌کنیم/تبیین ضوابط ششگانه سیاست خارجی موفق / لزوم نگاه به تحول در نظام جهانی به عنوان یک فرایند پر فراز و نشیب و بلند مدت/ چند سال قبل گفتم: «نرمش قهرمانانه»؛ برخی در خارح و داخل، بد فهمیدند(خبر)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.(ادامه)
سرطان روده چهارمین نوع سرطان شایع در بریتانیا است و اکنون پژوهشگران، چهار علامت سرطان روده را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند تا دو سال قبل از تشخیص ظاهر شود ۴ علامت سرطان روده که ۲ سال زودتر از تشخیص ظاهر می‌شوند
سرطان روده چهارمین نوع سرطان شایع در بریتانیا است و اکنون پژوهشگران، چهار علامت سرطان روده را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند تا دو سال قبل از تشخیص ظاهر شود(ادامه)
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است. سپاهان از اولین گزینه فصل بعدش رونمایی کرد
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است.(ادامه)
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد. قتل شوهر نگون بخت بخاطر عشق قدیمی
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)

وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت در بحث حجاب، نه عقب نشینی شده، نه تساهل صورت گرفته / اقناع، موثرترین راه برای بهبود وضعیت حجاب است / دستگاه قضایی و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با هنجارشکنان اقدام خواهند کرد
وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت. بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب: عقب نشینی از ارزش‌های دینی صورت نخواهد گرفت
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.(ادامه)
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود. احیای دوباره راه ابریشم با تقویت روابط منطقه‌ای ایران
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.