.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با آنکه مازندران در تولیدات مرکبات رتبه بالا و جهانی دارد اما بازارهایش محلی و منطقه ای بوده و تا جهانی شدن راه درازی در پیش است.

مرکبات مازندران؛ تولید جهانی با بازارهای محلی| خیز برای صادرات ۵۰۰ هزار تنی
شمال نیوز : با آنکه مازندران در تولیدات مرکبات رتبه بالا و جهانی دارد اما بازارهایش محلی و منطقه ای بوده و تا جهانی شدن راه درازی در پیش است. (ادامه)
ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر اربعین تاکنون
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر برای سفر اربعین به انجام رسیده است. (ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
با حکم وزیر اقتصاد، مهدی اسماعیلی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد. اسماعیلی سرپرست دفتر وزارتی وزارت اقتصاد شد
با حکم وزیر اقتصاد، مهدی اسماعیلی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. 

اعتماد مردم با عمل به وعده‌ها ترمیم شود/ انقلابی بودن حتما باید همراه با عقلانیت باشد/ حل مشکلات اقتصادی را به رفع تحریم موکول نکنید / لشکر عظمیی از جوانان علاقه‌مند به مسائل فرهنگی مشغول کارند؛ دولت به اینها کمک کند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. (ادامه)
یک طلاق به ازای ۲ ازدواج در مازندران+ جدول
به ازای هر ۲ ازدواج در مازندران یک طلاق ثبت می‌شود.(ادامه)
مازندران در انتهای جدول فرزندآوری
مازندران به لحاظ فرزندآوری در بین استان‌های کشور رتبه ۳۰‏‎ را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
به قلم : فریدون امیریان شهسوار ملک سخن (يادداشت)
به قلم : فریدون امیریان(ادامه)
احیای نوستالژیک میدان ساعت/ حال ساری خوب نیست
شهردار ساری گفت: احیای نوستالژیک میدان ساعت جزو برنامه های پیش روی مدیریت شهری در ساری است.(ادامه)
فعال بودن ادارات ثبت احوال مازندران در روز انتخابات
تمامی مراکز ثبت احوال مازندران امروز جمعه ۲۸ خرداد آماده ارائه خدمات به مردم مازندران هستند.(ادامه)
آماده باش ثبت احوال برای ارائه کدملی به رای دهندگان
تمامی ادارات ثبت احوال مازندران،امروز و فردا آماده اعلام شماره ملی به رای دهندگان هستند.(ادامه)
دایر بودن همه مراکز ثبت احوال در روز انتخابات
همه مراکز ثبت احوال مازندران در روز جمعه ۲۸ خرداد مصادف با روز انتخابات دایر است.(ادامه)
 بر اساس مصوبه هیئت وزیران فرصت جدیدی برای ثبت‌نام از جاماندگان و همچنین منصرفین از سایر یارانه‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محول شد. اعلام جزییات ثبت‎ نام جدید برای دریافت یارانه/ چه کسانی می‌توانند ثبت‌نام کنند؟
بر اساس مصوبه هیئت وزیران فرصت جدیدی برای ثبت‌نام از جاماندگان و همچنین منصرفین از سایر یارانه‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محول شد. (ادامه)
درخواست صدور شناسنامه حداکثر تا ۱۵ روز قبل از انتخابات
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: درخواست صدور شناسنامه برای افرادی که شناسنامه آن‌ها مفقودی و تعویضی است حداکثر تا ۱۵ روز قبل از برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه پذیرفته می‌شود و بعداز آن باقی درخواست‌ها به بعد از انتخابات موکول خواهد شد.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ابتدای خرداد/ شناسایی ۲۱۰ هزار بازمانده از تحصیل
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کل مقاطع ابتدایی حدود ۲۱۰ نفر بازماده از تحصیل داشتیم‌که نسبت به سال قبل‌تر رشد داشته‌اند. به عنوان مثال در سال گذشته ۳۰ هزار دانش آموز کلاس اولی بازمانده از تحصیل بودند که امسال این آمار به ۸۰ هزار مورد رسید. همچنین ۲۵ هزار نفر آنها را شناسایی کردیم و به آموزش بازگشتند.(ادامه)
چرا دروغ می‌گوییم؟ ۷ دلیل عمده دروغ گفتن
(ادامه)
مهدی کروبی دچار حادثه شد
مهدی کروبی برای دومین‌بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات شد. (ادامه)
متقاضی شناسنامه ایرانی هزار و ۵۴۴، شناسنامه صادر شده ۲ جلد
تکلیف شناسنامه و تابعیت ایرانی فرزندانی که از مادر مازندرانی و پدر خارجی متولد شده اند چه شد؟(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
ترکیب اعضای هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان رشت مشخص شد
با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان رشت انتخاب شدند.(ادامه)
استاندار مازندران اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا را منصوب کرد.
اعضای ستاد انتخابات ۱۴۰۰ مازندران مشخص شدند
استاندار مازندران اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در پی دستگیری شهردار این شهر بیانیه ای داد.
امام جمعه بابل به دستگیری‌ شهردار این شهر واکنش نشان داد
شمال نیوز: حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در پی دستگیری شهردار این شهر بیانیه ای داد. (ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
شرط رئیس قوه قضاییه درباره باز کردن در زندان‌های کشور برای منتقدان حقوق بشر
رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم درب زندان‌های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می‌خواهند، ببینند. مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم.(ادامه)
جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین
۲۰ بهمن ۹۹، پیام رهبر انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، تحویل رئیس دومای روسیه و نماینده‌ی ویژه‌ی پوتین شد. (ادامه)
بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره مجاهدت و همراهی همسرشان در دوران مبارزات انقلاب منتشر شده است. رهبر انقلاب: همسرم نعمت بزرگی است؛ خدا را شکر می‌کنم
بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره مجاهدت و همراهی همسرشان در دوران مبارزات انقلاب منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ تصویری دیدنی از علی انصاریان و گوهر خیراندیش
سارا خوئینی‌ها تصویری از علی انصاریان و گوهر خیراندیش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «گوهر جون عزیز دل و علی انصاریان رفیق عزیز، آرزوی این روزهای من و همه کسانی که دوستتون دارند، سلامتی هرچه زودتر شماست. شما هر دو محبوب دل ما مردم هستین، بی صبرانه منتظر دوباره دیدن خنده‌هاتون هستم‌. اوقاتمون با از دست دادن خیلی از عزیزان تلخ هست و محتاج شنیدن خبر خوش از حال و احوال شما دو عزیز هستیم.» (ادامه)
اصلاح‌طلبان همچنان سرگرم رایزنی‌های درون جریانی برای انتخاب گزینه نهایی هستند و این طور که گفته می‌شود برخی از احزاب مثل اتحاد ملت به معرفی اسحاق جهانگیری اصرار دارند ....(خبر)
(ادامه)
توضیح تازه وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس
وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور دانش آموزان در مدارس با صلاحدید خانواده ها و به صورت اختیاری است. جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل یکی از اولویت های مهم وزارت آموزش و پرورش است و با قوت دنبال می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.