.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
 باشگاه خبرنگاران:  منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود. سرانجام زنی که «مسئول عملیات ترور» سپهبد صیاد شیرازی بود + عکس‌
باشگاه خبرنگاران: منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.(ادامه)
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند. مجازات سنگین برای زوج زورگیر +عکس
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم. قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
شمال نیوز: با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت.
اتفاق ناگوار برای فوتبالیست ساروی لیگ برتر / فوت یکی از همراهان / اولین مصاحبه سامان فلاح بعد از تصادف هولناکش
شمال نیوز: با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت. (ادامه)
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد. ماجرای سقوط بالگرد از زبان یکی از همراهان وزیر ورزش
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد.(ادامه)
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند. جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به بازماندگان
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند.(ادامه)
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: .... تاملی بر وضعیت نامطلوب ازدواج ، طلاق و جمعیت در مازندران و گیلان
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: ....(ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
مدت‌هاست که بساط قداره‌کشی و رجز‌خوانی اراذل و اوباش برای رقبای‌شان از کوچه و خیابان و پاتوق‌های محلی جمع شده و حالا بسیاری از آنها در فضای مجازی جولان می‌دهند و رقیب می‌طلبند. رجزخوانی اراذل پوشالی در اینستاگرام/ چرا اوباش از فضای حقیقی به شبکه‌های اجتماعی کوچ کردند؟
مدت‌هاست که بساط قداره‌کشی و رجز‌خوانی اراذل و اوباش برای رقبای‌شان از کوچه و خیابان و پاتوق‌های محلی جمع شده و حالا بسیاری از آنها در فضای مجازی جولان می‌دهند و رقیب می‌طلبند.(ادامه)

چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد. شرایط حذف نام همسر اول از شناسنامه چیست؟
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید. چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند. آیا مردگان همدیگر را میبینند؟ + حقایق خواندنی از عالم برزخ
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
اولین تصویر از بیرانوند پس از مصدومیت
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جویای احوال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران شدند. علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار برابر انگلیس به دلیل برخورد سر به سر با مجید حسینی دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و زمین را ترک کرد. او بعد از بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت، اما هنوز وضعیتش برای دو بازی آینده مشخص نیست.(ادامه)
مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده پژو ٢٠٧ ویژه مادران امروز پایان می‌یابد
امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده خودرو پژو ٢٠٧ فرمان‌برقی ویژه مادران خواهد بود.(ادامه)
راز محبوبیت یک طلبه در روستایی از خوزستان
حجت‌الاسلام مسیحی می‌گوید: مردم ما آنقدر با محبت و کم توقع هستند که اگر کسی بخواهد از آن‌ها دلبری کند، من از بدو ورود به روستا به روش پیامبر (ص) عمل کردم. وقتی می‌خواستم از روستا به قم بروم، می‌گفتند: نمی‌شود بمانی؟(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور گفت: ریشه اغتشاشات اخیر در فضای مجازی بوده و در آن رهبری می شده است. امام جمعه ساری بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور گفت: ریشه اغتشاشات اخیر در فضای مجازی بوده و در آن رهبری می شده است. (ادامه)


نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند.(ادامه)
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند. نحوه تغییر نام در ثبت احوال؛ انتخاب چه نام‌هایی ممنوع است؟
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.(ادامه)
کارت ملی در خارج از کشور چه کاربردی دارد؟
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است. ثبت بیش از ۱۴۲ هزار ازدواج و ۴۴ هزار طلاق در بهار ۱۴۰۱+ استانهای صدرنشین
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.(ادامه)
صدور شناسنامه المثنی منتفی است
محمد باقرعباسی گفت: شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی نیازمند تغییر بوده و صدور شناسنامه المثنی منتفی است.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور: شناسنامه‌های های قدیمی هر چه سریع تر تعویض شوند
کارگر از ایجاد مشکل در دریافت خدمات برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی خبرداد و گفت: هرچه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید دریافت کنید.(ادامه)
آیا میدانید تختی هنوز زنده است! + سند باورنکردنی
بعد از فوت جهان پهلوان تختی، ثبت احوال به خود اجازه نداد شناسنامه او را باطل کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.