.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیات‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس را بررسی کنند.‌ استعلام از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه درباره کاندیداهای انتخابات مجلس /مصمم به شفاف شدن منابع مالی کاندیداها هستیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیات‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس را بررسی کنند.‌(ادامه)
سازمان تامین اجتماعی کمک‌هزینه ازدواج را به بیمه‌شدگانی که برای اولین‌ بار ازدواج می‌کنند (عقد دائم) و در ۵ سال پیش از ثبت ازدواج، حداقل ۲ سال سابقه پرداخت حق بیمه اجباری داشته و در زمان ازدواج نیز بیمه‌پرداز هستند، پرداخت می‌کند. چگونگی نحوه ثبت‌نام و دریافت «هدیه ازدواج» از تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی کمک‌هزینه ازدواج را به بیمه‌شدگانی که برای اولین‌ بار ازدواج می‌کنند (عقد دائم) و در ۵ سال پیش از ثبت ازدواج، حداقل ۲ سال سابقه پرداخت حق بیمه اجباری داشته و در زمان ازدواج نیز بیمه‌پرداز هستند، پرداخت می‌کند.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند. فروش نوزاد با شناسنامه ۲۰۰میلیون تومان
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند.(ادامه)
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد. چرا کارت‌های ملی هوشمند صادر شده به دست متقاضیان نمی‌رسد؟
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد.(ادامه)
پروژه تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد. تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند
پروژه تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد. (ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند. سران گروه ۲۰ پابرهنه در قبر گاندی+ تصاوير
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند.(ادامه)
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید. نام جدید خود را چگونه در شناسنامه ثبت کنیم؟
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد. جزییات تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند
رئیس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا .... بعد از عاشورا بر اهل بیت امام حسین (ع) چه گذشت؟
روز عاشورا روز اندوه اهل بیت (ع) و روزی است که عالم هستی بر مصیبت سیدالشهداء(ع) می گرید اما بعد از عاشورا ....(ادامه)
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود. خبر مهم شناسنامه ها حذف می شوند / تغییر مهم در کارت ملی
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود.(ادامه)
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند. دارندگان برخی اسم و فامیل‌ها باید نام خود را تغییر دهند + جزئیات اسامی
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند.(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است. هر ۲ ازدواج یک طلاق؛ اوضاع وحشتناک طلاق + مازندران صدرنشین شد
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی معاف می‌شوند.

سربازان دارای ۴ فرزند معاف می‌شوند
همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی معاف می‌شوند. (ادامه)
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.» چگونه بعد از طلاق نام همسر از شناسنامه حذف می‌شود؟
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.»(ادامه)
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد. اعضای ستاد انتخابات استان گلستان منصوب شدند
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.