.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استقلال از لیست شفر، فقط یکی را حفظ کرد
شفر بعد از فینال جام حذفی و تمدید قطعی قراردادش، از مدیران استقلال خواست تحت هر شرایطی مهره‌های مورد نظرش را حفظ کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  : در اینجا باید از دستگاههای متولی مساجد استان مازندران  ( سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف مازندران ) که در خلق این آمار ناخوشایند بی تقصیر نیستند پرسید که واقعا در طول این سال ها چه کرده اید ؟...... استاندار : از 3000 مسجد مازندران 2000 مسجد روحانی ندارند !
شمال نیوز: : در اینجا باید از دستگاههای متولی مساجد استان مازندران ( سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف مازندران ) که در خلق این آمار ناخوشایند بی تقصیر نیستند پرسید که واقعا در طول این سال ها چه کرده اید ؟......(ادامه)
سوپرجام؛ ۳-۰ به سود پرسپولیس
از سوی کمیته انضباطی رای مسابقه سوپر جام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران اعلام شد.(ادامه)
از فرار متهم تا ابهامات و عجایب پرونده موسسه ثامن الحجج
(ادامه)
میانبرهای کاهش وزن
اگر به اندازه کافی ید به بدنتان نرسانید، وضعیت سوخت‌وساز بدنتان به‌هم می‌ریزد و نمی‌توانید وزنتان را کنترل کنید. کمبود یُد، می‌تواند شما را به اختلالات غده تیروئید دچار کند. اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با مصرف نمک‌های یددار، افراد کمتری به این مشکل دچار می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم. برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند/ FATF با وجود برجام لازم به امضا نبود(خبر)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم.(ادامه)
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تزویر جدید نظام سلطه گفت: درشرایط کنونی باید مردم و دولتمردان در حمایت از کالای ایرانی مصمم شوند و همه توان خود را بر این نقطه متمرکز نمایند.... تزویری جدید، برای برجامیزه کردن جامعه (يادداشت)
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تزویر جدید نظام سلطه گفت: درشرایط کنونی باید مردم و دولتمردان در حمایت از کالای ایرانی مصمم شوند و همه توان خود را بر این نقطه متمرکز نمایند....(ادامه)
زباله سفیر مرگ برای نسل های آینده
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به این که زباله سفیر مرگ برای نسل های آینده است؛ گفت: محیط زیست مازندران قربانی عدم مدیریت صحیح پسماند است.(ادامه)
مناسبت امروز باید بهانه‌ای باشد برای بازاندیشی در شغل بسیار مهم، حیاتی و حقیقتا سرنوشت‌ساز معلمی. نه این‌که با تعارف و تشریفات و چند تکه هدیه و جایزه به‌خوبی و خوشی جشن بگیرند و کف بزنند
روز معلم را گرامی نمی‌دارم(يادداشت)
مناسبت امروز باید بهانه‌ای باشد برای بازاندیشی در شغل بسیار مهم، حیاتی و حقیقتا سرنوشت‌ساز معلمی. نه این‌که با تعارف و تشریفات و چند تکه هدیه و جایزه به‌خوبی و خوشی جشن بگیرند و کف بزنند (ادامه)
تغییرات نرخ ارز سبب فشار بر روی قشر مصرف‌کننده کشور است
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر برای مجلس به هیچ‌وجه قابل تحمل نبود و نمایندگان مجلس عکس العمل نشان دادند و موضوع را به این دلیل رها نکرند که تغییرات ارز موجب فشار به قشر مصرف کننده در کشور وارد می‌کند.(ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه شعبان
شب اول ماه شعبان بر اساس آنچه که از مطالب نقل شده از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) به دست ما رسیده، اعمال متعددی دارد.(ادامه)
با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید!
تصور کنید با مردی ازدواج کنید و بعد بفهمید او عادت‌های بدی دارد که اصلاح پذیر نیستند. اولین چیزی که آروز می‌کنید چیست؟ احتمالا می‌گویید ای کاش قبلا می‌دانستم مردی که چنین ویژگی‌هایی دارد برای ازدواج مناسب نیست. (ادامه)
«پایتخت ۵» ۱۸ قسمتی شد/ توضیح درباره یک ممیزی
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» درباره تعداد قسمت‌های این سریال اظهار کرد که تعداد قسمت‌ها از ۱۵ به ۱۸ قسمت افزایش یافته است. (ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد. بیانیه نماینده‌ای که نام موزه لوور را اشتباهی تلفظ کرد‌
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.(ادامه)
۱۵ نکته ای که باید درباره «سانچی» بدانید
به گفته یکی از کاپیتان های باسابقه کشتی های اقیانوس پیما، خطای انسانی بخش جدا نشدنی حادثه سانچی است.اگر افسر ناوبری دیر یا اشتباه تصمیم بگیرد نتیجه ناخوشایندی رقم می خورد.(ادامه)
به مناسبت سالروز قیام ۱۹دی ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم قم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
باید بین مطالبات به‌حق مردم و حرکات وحشیانه تفکیک قائل شد/ اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند(خبر)
به مناسبت سالروز قیام ۱۹دی ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم قم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم.

تازه ترین واکنش رییس جمهور به اعتراضات: باید صدای انتقاد و اعتراض را شنید / مشکلات هست مملکت گل و بلبل نیست/ باید دنبال راه‌ حل مشکلات باشیم(خبر)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم. (ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
مشکل هزینه گاز در مازندران در حال پیگیری است
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 98 درصد بودجه دولت را هزینه جاری تشکیل می‌دهد، گفت: همین چیزی که به‌عنوان درآمد ماهانه دولت به خزانه وارد می‌شود مستقیم یا تبدیل به یارانه شده و یا صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت می‌شود(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه وقتی دولتی خانواده خود را نمازخوان نکند، از مردم انتظاری نیست، گفت: وقتی مردم ببینند که وقت نماز شد پرسنل به سمت نمازخانه‌ها می‌روند این موضوع در جامعه نهادینه می‌شود..... چند نفر از مسؤولان استانی در نماز جمعه حضور دارند؟
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه وقتی دولتی خانواده خود را نمازخوان نکند، از مردم انتظاری نیست، گفت: وقتی مردم ببینند که وقت نماز شد پرسنل به سمت نمازخانه‌ها می‌روند این موضوع در جامعه نهادینه می‌شود.....(ادامه)
چند نفر از مسؤولان استانی در نماز جمعه حضور دارند؟
نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه وقتی دولتی خانواده خود را نمازخوان نکند، از مردم انتظاری نیست، گفت: وقتی مردم ببینند که وقت نماز شد پرسنل به سمت نمازخانه‌ها می‌روند این موضوع در جامعه نهادینه می‌شود.(ادامه)
توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل
آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در فضای مجازی دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور جنجال آفرینی آنها شده و میدان‌دارش حمیدرضا بقایی است. (ادامه)
انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از احمدی نژاد: نمی‌توانست در جلسه مجمع تشخیص حرفش را بزند؟
ایران کشور امام رضا(ع) است، امام اخلاق و گفتگو، اما نسبت ما با این امام همام که خود را سفره نشین کرمش هم می‌دانیم چیست؟ (ادامه)
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: برای بازنگری در قانون اساسی نمایندگان قصد دارند نامه‌ای را به مقام معظم رهبری تقدیم کنند یا اینکه معظم له، دستور بازنگری قانون اساسی را ‌به رئیس‌جمهور ابلاغ کنند.
احتمال ارسال نامه از سوی برخی نمایندگان به مقام معظم رهبری جهت بازنگری در قانون اساسی/ نخست وزیری احیا می‌شود؟
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: برای بازنگری در قانون اساسی نمایندگان قصد دارند نامه‌ای را به مقام معظم رهبری تقدیم کنند یا اینکه معظم له، دستور بازنگری قانون اساسی را ‌به رئیس‌جمهور ابلاغ کنند. (ادامه)
یه آقایی یک شب تو حبس بوده بعدش هر اتفاقی براش بیفته میگه بخاطر همون یه شب حبس بود. اگه موهاشم شروع کنه ریختن میگه از آب حموم زندانه!

خاطرات بدون کنتور یک زندانی سابق!(بخوانيد)
یه آقایی یک شب تو حبس بوده بعدش هر اتفاقی براش بیفته میگه بخاطر همون یه شب حبس بود. اگه موهاشم شروع کنه ریختن میگه از آب حموم زندانه! (ادامه)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند.

سفر بی‌بازگشت "ذهن‌های زیبا"(يادداشت)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند. (ادامه)
قرارداد مهاجم پرحاشیه با نساجی
سید ایمان موسوی به نساجی قائم شهر پیوست.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان استان های شمالی کشور خواستار ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت این محصول حداقل به مدت چهار ماه شدند.

۲۱نماینده شمالی خواستار ممنوعیت واردات برنج به مدت۴ ماه شدند
شمال نیوز: نمایندگان استان های شمالی کشور خواستار ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت این محصول حداقل به مدت چهار ماه شدند. (ادامه)
انتخابات، چالش سبک زندگی و رایی که ساخته می‌شود(يادداشت)
(ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه شعبان
شب اول ماه شعبان بر اساس آنچه که از مطالب نقل شده از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) به دست ما رسیده، اعمال متعددی دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.