.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: امید میرفت در صورت بروز چنین حوادثی اینبار سازمان هواشناسی با درایت بیشتری این بحران را اطلاع رسانی کند اما متاسفانه همچنان شاهد عملکرد ضعیف آن در طی طوفان روز گذشته بودیم.
هواشناسی باز هم جام ماند/نمایندگان مجلس تنها به دادن تذکر اکتفا نکنند
شمال نیوز: امید میرفت در صورت بروز چنین حوادثی اینبار سازمان هواشناسی با درایت بیشتری این بحران را اطلاع رسانی کند اما متاسفانه همچنان شاهد عملکرد ضعیف آن در طی طوفان روز گذشته بودیم. (ادامه)
مروری بر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره فضای سیاسی در دانشگاه‌ها(يادداشت)
(ادامه)
نامه سرگشاده مطهری به رئیس قوه‌ قضاییه
علی مطهری در نامه سرگشاده‌ای خطاب به آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، سخنان اخیر وی در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه درباره حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ را گشودن راهی برای پایان دادن به «ماجرایی تلخ» دانست. (ادامه)
نامه علی مطهری به آیت‌الله آملی لاریجانی
نماینده مردم تهران در مجلس با ارسال نامه‌ای به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه از اظهارات رئیس دستگاه قضا در همایش هفته قوه قضائیه قدردانی کرد.(ادامه)
عباسی: صالحی برای مذاکره مناسب نبود
(ادامه)
اگر همسرتان افسردگی دارد حتما بخوانید
(ادامه)
اگر همسرتان افسردگی دارد حتما بخوانید
افسردگی ظواهر متفاوتی دارد. ممکن است یک روز شاد باشید و فردای آن روز کاملا غمگین باشید. آشفتگی و ناامیدی هم که دو همراه اجتناب‌ناپذیر افسردگی است. افراد افسرده معمولا دیگران را هم افسرده می‌کنند. (ادامه)
حمله قالیباف به دولت روحانی
(ادامه)
محمد هاشمی: می خواهند دولت را عصبانی کنند
(ادامه)
گفت‌وگو با زنی که شوهرش او را می‌فروخت!
شاید درک گفته‌های مینا توسط همین مأمور هم بود که باعث شد او با قضات صحبت کند و مانند وکیل مدافع از مینا دفاع کند و بگوید که حتی اگر بپذیریم مینا دروغ می‌گوید، چطور می‌توانیم گفته‌های همسر قبلی مقتول را که حالا او هم در زندان است نادیده بگیریم؟(ادامه)
زیرآب فرهاد قائمی در تیم ملی را می زدم
(ادامه)
متن فریبنده در شبکه های اجتماعی علیه روحانی
این‌روزها متن فریبنده ای در شبکه‌های اینترنتی قرار گرفته است با عنوان طنزآمیز «روحانی مچکریم»! (ادامه)
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.».... از۷ میلیون تومان به بالا؛ درآمد فروش بچه در شمال ایران!
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.»....(ادامه)
شمال نیوز: انگار در میان مردم جادویی است که در دست اقلیت قرار گرفته، اقلیتی که از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار هستند. نه تنها با آن می‌توانند درهای پیشرفت را برای خود باز کنند، بلکه می‌توانند درهایی را هم روی دیگران ببندند.



بچه پولدارهایی که تهران را با دریا می‌خواهند، فقرایی که آرزوی سفره با نان گرم را دارند(خبر)
شمال نیوز: انگار در میان مردم جادویی است که در دست اقلیت قرار گرفته، اقلیتی که از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار هستند. نه تنها با آن می‌توانند درهای پیشرفت را برای خود باز کنند، بلکه می‌توانند درهایی را هم روی دیگران ببندند. (ادامه)
هادی خامنه ای: احمدی‌نژاد تقدیر ما نبود، تقصیر ما بود
(ادامه)
واکنش محسنی‌اژه‌ای به حادثه مهاباد
وی با بیان اینکه این پرونده در حال رسیدگی است، گفت: وقتی مسائل روشن‌تر شد من یا دیگران آن را خدمت شما مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
انتقام عجیب و غم انگیز دختر 13 ساله از مادرش
چه زود گل وجود "مریم" در آورد‌گاه حوادث به خشکی گرایده بود و اگرچه او دوباره در مسیر صحیح زندگانی قدم گذاشته بود، افسوس که این گذشته نا‌فرجام با سیلی از وقایع تلخ هرگز از ذهن او زدوده نمی‌شد و آرام و قرار را از او ربوده بود، به گونه‌ای که نا‌شنوایی فرزند خود را انعکاسی از گناهان گذشته خود می‌دانست. (ادامه)
سخنگوی دولت: نگرانی وزیر کشور بی ‌پایه نیست
شمال نیوز: سخنگوی دولت از توافقات اولیه برای صادرات بیشتر نفت و احداث یک پالایشگاه و نیروگاه از سوی ایران در اندونزی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : این مصدوم که دو فرزندش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری هستند، گفت: مسافران از سر بی‌اعتمادی به شرکت هواپیمایی ماهان متوجه شدند که این شرکت به همه دروغ گفته و فقط برای سر باز زدن از تعهد خود دست به این کار زده است.... مصدوم حادثه : مسافران خواستار برگشت به فرودگاه مشهد بودند
شمال نیوز : این مصدوم که دو فرزندش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری هستند، گفت: مسافران از سر بی‌اعتمادی به شرکت هواپیمایی ماهان متوجه شدند که این شرکت به همه دروغ گفته و فقط برای سر باز زدن از تعهد خود دست به این کار زده است....(ادامه)
شمال نيوز: کدام رسانه ها به رحمانی فضلی، نمایندگی داده اند که وی به خود حق می دهد به نمایندگی از رسانه ها، عذرخواهی کند؟ و اساساً مگر رسانه ها ، کاری جز بازنشر سخنان وی کرده بودند؟ چقدر شبیه احمدی نژاد شده‌ بودید آقای وزیر!
شمال نيوز: کدام رسانه ها به رحمانی فضلی، نمایندگی داده اند که وی به خود حق می دهد به نمایندگی از رسانه ها، عذرخواهی کند؟ و اساساً مگر رسانه ها ، کاری جز بازنشر سخنان وی کرده بودند؟(ادامه)
۵ عمل طلایی برای ماه رجب
(ادامه)
 شمال نیوز: پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای، علل حادثه اتوبوس محور فیروزکوه را اعلام کرد.
علل حادثه اتوبوس محور سوادکوه اعلام شد
شمال نیوز: پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای، علل حادثه اتوبوس محور فیروزکوه را اعلام کرد. (ادامه)
صدور حکم جلب عاملان حمله به مطهری
(ادامه)
پارازیتی که ما داریم هیچ کجا ندارد!
به‌نظرم باید در یک قالب علمی بررسی و تحلیل کنیم. یعنی از دستگاه‌های مختلف ازجمله وزارت بهداشت و سازمان استاندارد بخواهیم که بررسی کنند و گزارش دهند. ما داریم این کار را می‌کنیم. نتایجش هم هر وقت استخراج شود، هیچ مانعی برای ارائه‌اش وجود ندارد. تا حالا من هر چه در این حوزه اظهارنظر کرده‌ام کسی نگفته که چرا گفتی، چرا نگفتی. فکر هم می‌کنم حق مردم است و آنها باید همه چیز را درمورد سلامتشان بدانند.(ادامه)
رحیمی را حلال کردم، احمدی‌نژاد را نه
احمدی‌نژاد گفته بودند نیازی به قانون نیست و خود من قانون هستم. اوایل ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد بود، همه از ایشان حمایت می‌کردند و ایشان هم هر کاری که می‌خواستند می‌کردند و هیچ‌کس به ایشان چیزی نمی‌گفت(ادامه)
مشروح برنامه ۱۱ اسفند ۹۰
(ادامه)
به‌ نظر من ما ۵۰ سال دیگر هم بایستى درباره‌ دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم، انواع و اقسام هنرها را به خدمت بگیریم، براى اینکه این حادثه‌ عظیم را تبیین‌ کنیم. ۵۰ سال دیگر هم باید درباره دفاع مقدس بگوییم/چطور ممکن است کسى تصوّر کند که «شیار ۱۴۳» ضدّ ارزش یا ضدّ دفاع مقدّس است(خبر)
به‌ نظر من ما ۵۰ سال دیگر هم بایستى درباره‌ دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم، انواع و اقسام هنرها را به خدمت بگیریم، براى اینکه این حادثه‌ عظیم را تبیین‌ کنیم.(ادامه)
حذف غیرقانونی نام همسر از شناسنامه
برخی سودجویان با گرفتن ۱۰ میلیون تومان نام همسر را از شناسنامه افراد پاک می‌کنند. (ادامه)
حذف غیرقانونی نام همسر از شناسنامه!
همپا با رشد آمار طلاق در کشور جرایم تازه‌ای نیز در جامعه رواج پیدا می‌کند؛ حذف غیرقانونی اطلاعات همسر سابق از شناسنامه، یکی از این جرایم است که در سایه تصورات اشتباه برخی افراد و خانواده‌ها بتازگی بازار پررونقی پیدا کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : من خودم را در اتفاقات اخیر تبرئه نمی کنم که بگویم من گناهی ندارم و آن ها گناه دارند، اصلا موضوع این نیست که چه کسی تقصیر دارد و ندارد. من شهردار شهرهایی مثل گرگان و بالاتر از گرگان، نظیر ساری، بابل، آمل، قائم شهر، گنبد  و مینودشت .... وضعیت 25 سال پیش شهر بابل مطلوب تر از وضعیت فعلی شهر گرگان است!
شمال نیوز : من خودم را در اتفاقات اخیر تبرئه نمی کنم که بگویم من گناهی ندارم و آن ها گناه دارند، اصلا موضوع این نیست که چه کسی تقصیر دارد و ندارد. من شهردار شهرهایی مثل گرگان و بالاتر از گرگان، نظیر ساری، بابل، آمل، قائم شهر، گنبد و مینودشت ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.