.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد. دژاگه: کی روش تمام شد و رفت/ کل فوتبال ایران باید عوض شود
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند. هشدار یک چهره اصولگرا به مولوی عبدالحمید
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند.(ادامه)
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ ابهام در موردپیاده کردن۲مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
به گفته کارشناس حوزه ارز، نرخ سازی در فضای مجازی حباب بازار ارز را نسبت به قبل بزرگتر می‌کند البته که نباید از برخی اقدامات ناکارآمد بخش‌های مختلف هم چشم‌پوشی کرد. فضای مجازی چگونه حباب نرخ ارز را باد کرد؟
به گفته کارشناس حوزه ارز، نرخ سازی در فضای مجازی حباب بازار ارز را نسبت به قبل بزرگتر می‌کند البته که نباید از برخی اقدامات ناکارآمد بخش‌های مختلف هم چشم‌پوشی کرد.(ادامه)
حکم مقصران حادثه متروپل صادر شد
پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.(ادامه)
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند. فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد+ بیانیه شورای تامین استان
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود. روزهای آینده تعداد دیگری بازداشت می‌شوند /۱۷ نفر با سلاح جنگی در اغتشاشات دستگیر شدند / در موضوع مهسا امینی ضرب و جرحی نبود/ نمی‌گذاریم منافقین و سلطنت‌طلبان آرامش مردم را به هم بزنند(خبر)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود.(ادامه)
آغاز طبقه بندی وضعیت آشوب طلبان متناسب با جرایم ارتکابی
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور برحسب نوع جرایم ارتکابی و انگیزه های مرتکبین، آغاز شده است.(ادامه)
قالیباف : تغییر شیوه اجرای گشت‌های امنیت اخلاقی را پیگیری می‌کنم/ مسئولان امنیتی با افراد مخلّ امنیت مقتدرانه برخورد کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند، گفت: اعتراض اصلاح‌خواهانه، به تغییر تصمیم‌ها منجر می‌شود.(ادامه)
هشدار رئیس قوه قضائیه به بازیگران و آتش بیاران معرکه اغتشاشات
اژه‌ای گفت: با کمک مردم و نیروهای امنیتی عوامل اصلی اغتشاشات شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

کسانی که با حمایت نظام مشهور شدند اما دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد، باید خسارات‌ به بار آمده برای کشور را پس دهند / عوامل اصلی به سزای اعمالشان خواهند رسید(خبر)
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید. (ادامه)
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم  اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟ الزام به عذرخواهی سه وزیر دولت روحانی؟
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)
رای کمیته انضباطی درباره شکایت پرسپولیس
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران صادر کرد.(ادامه)
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را. انتقاد تند و تیز روزنامه جمهوری اسلامی از دولت رئیسی: جاده را برایتان چهاربانده کردند، پس چه شد؟
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را.(ادامه)
پوتین: آمریکایی‌ها حاضرند به هر قیمت با ایران به صلح برسند و فورا تمام اسناد را امضا کنند
ولادیمیر پوتین در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها حاضرند خیلی سریع با ایران صلح کنند و بلافاصله همه اسناد را امضا کنند و با ونزوئلا، آن‌ها برای مذاکره به ونزوئلا رفتند. پوتین افزود به غیر از «عملیات ویژه نظامی» هیچ گزینه دیگری وجود نداشته و روسیه کشوری نیست که به خاطر منافع اقتصادی کوتاه مدت بر سر استقلال و امنیت خود معامله کند.(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. باقرزاده: ستاد ملی کرونا هم فساد دارد و هم سوء مدیریت / طرح تحقیق و تفح از ستاد ملی در مجلس مطرح می شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید. آیا کشاورزان ایران را خشکاندند؟/ چرا شمال ایران هلند نشد؟
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به جنجال جدید سوشا مکانی
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص حواشی دروازه‌بان اسبق این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)

تدارکاتچی ؛ و این همه خواستگار ؟!(يادداشت)
(ادامه)
افزایش ۶۰ درصدی فوتی‌های کرونایی در یک هفته !
فوتی‌های کرونایی مازندران در هفته دوم فروردین حدود ۶۰ درصد افزایش یافت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز ناخرسندی از گرانی‌ها و مشکلات معیشتی، افزودند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است. البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب دلالها و واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‎رسد. هر چه ستاد کرونا اعلام کرد، باید عمل شود؛ بنده هم قطعاً مانند سال گذشته به سفر نخواهم رفت /گرانی و مشکل معیشتی راه‌حل دارد؛ در جلسات متعدد راه‌حل‌های موردنظر کارشناسان را به مسئولان گفته‌ایم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز ناخرسندی از گرانی‌ها و مشکلات معیشتی، افزودند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است. البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب دلالها و واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‎رسد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.