.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا از مرز 4 میلیارد و 772 میلیون­ کیلو­وات ساعت گذشت
(ادامه)
کارکنان نمونه نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر شدند
(ادامه)
شمال نیوز :  معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد . تقدیر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان + تصویر
شمال نیوز : معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد .(ادامه)
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست. آتش‌نشانان صاحب مسکن می‌شوند
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد. تائید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
سالانه یک میلیون به تقاضای مسکن اضافه می‌شود و این موضوع باعث شده تا تولید مسکن به یک قانون تبدیل شود. مسکن‌سازی مربوط به یک وزارتخانه و یک دستگاه نیست و تقریبا همه بخش‌های اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند ....(خبر)
(ادامه)
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد. انتصاب دادستان جدید شهرستان میاندورود
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد.(ادامه)
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد. منابع ارزی آزادشده ایران کجا هزینه می‌شود؟
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.(ادامه)
امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادتشان حضرت صاحب الزمان (عج) را به عنوان جانشین و امام پس از خود مشخص کردند. حضرت مهدی (عج)؛ امامی که در کودکی به امامت رسیدند
امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادتشان حضرت صاحب الزمان (عج) را به عنوان جانشین و امام پس از خود مشخص کردند.(ادامه)
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد. اقدام قابل تقدیر یک شهروند دانمارکی؛ اهدای اشیاء تاریخی ایرانی متعلق به مادربزرگش به سفارت ایران
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد.(ادامه)
در پی درگذشت آرش میراحمدی، رئیس رسانه ملی در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت. میراحمدی مخلصانه و با دلی پاک جلوی دوربین می‌رفت
در پی درگذشت آرش میراحمدی، رئیس رسانه ملی در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد. کشف محموله بزرگ سلاح‌های آمریکایی در مرز‌های آبی جنوب کشور/ ۶ هزار شوکر ساخت آمریکا توقیف شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد.(ادامه)
سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان تیم انتقال سلاح و مهمات جنگی جهت اقدام بر علیه اجتماعات احتمالی و نیرو‌های نظامی را شناسایی کرد و مورد ضربه عملیاتی قرار داد. انهدام تیم انتقال سلاح و مهمات جنگی در کردستان
سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان تیم انتقال سلاح و مهمات جنگی جهت اقدام بر علیه اجتماعات احتمالی و نیرو‌های نظامی را شناسایی کرد و مورد ضربه عملیاتی قرار داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حامی مکتب ولایت باشیم، گفت: ابراز محبت به اهل بیت سبب تقویت ایمان می شود.

مراسم عزاداری موکب مازندرانی ها در مشهد با حضور نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حامی مکتب ولایت باشیم، گفت: ابراز محبت به اهل بیت سبب تقویت ایمان می شود. (ادامه)
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد. دستور فوری رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد.(ادامه)
انتصاب جدید در ارتش+جزئیات
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت، امروز تمام دنیا مبهوت اقتدار مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی هستند و این جز با تلاش و ایثارگری رزمندگان در طول انقلاب اسلامی رخ نداده است.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد. مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه کربلا معرفی شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
نخست‌وزیر عراق در جریان دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران ایرانی، میانجیگری میان ایران و چند کشور عربی را تایید کرد؛ اما در عین حال به دلیل محرمانه بودن این موضوع تا حصول نتیجه، از ارائه جزئیات بیشتر پرهیز کرد. نخست‌وزیر عراق: عراق در حال میانجیگری میان ایران و چند کشور عربی است
نخست‌وزیر عراق در جریان دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران ایرانی، میانجیگری میان ایران و چند کشور عربی را تایید کرد؛ اما در عین حال به دلیل محرمانه بودن این موضوع تا حصول نتیجه، از ارائه جزئیات بیشتر پرهیز کرد.(ادامه)
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد. اولین حضور رسمی ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است. راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار کرد. دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده‌ های حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)
فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل این شرکت با تقدیر از برنامه های دولت برای خودکفائی در تولید کاغذ چاپ و تحریر افزود: بیشتر از 35 هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد. مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران : قول میدهم امسال کل کاغذ مورد نیاز کتاب های درسی دانش آموزان با کاغذ ایرانی چاپ و به دست آنان خواهد رسید.
شمال نیوز: مدیر عامل این شرکت با تقدیر از برنامه های دولت برای خودکفائی در تولید کاغذ چاپ و تحریر افزود: بیشتر از 35 هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.(ادامه)
وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران، خواستار بررسی حاشیه ایجادشده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد. پس لرزه تقدیر فرماندار از دختر ورزشکار کلاردشتی/ دستور ویژه وزیر کشور به استاندار مازندران
وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران، خواستار بررسی حاشیه ایجادشده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.(ادامه)
رسانه‌های غربی و صهیونیستی با اشاره به نقش ایران، عربستان و امارات در تامین انرژی جهان، درباره پیوستن این کشورها به سازمان بریکس ابراز نگرانی کردند. ابراز نگرانی رسانه‌های غربی و صهیونیستی درباره عضویت ایران در بریکس
رسانه‌های غربی و صهیونیستی با اشاره به نقش ایران، عربستان و امارات در تامین انرژی جهان، درباره پیوستن این کشورها به سازمان بریکس ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند. ۸ رفتار غلطی که زائران ایرانی اربعین باید از آنها دوری کنند!
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.