.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میان تنش‌های غزه
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری با سخنرانی دکتر حکیم‌ جوادی رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیست بوم داده و خدمات ابری
رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری با سخنرانی دکتر حکیم‌ جوادی رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند. «حکیم‌جوادی» رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند.(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
عقیل امامی * انتخابات شگفتی ساز؛ ایرانیان در کانون توجه جهانیان(يادداشت)
عقیل امامی *(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد. آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور بابصیرت مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک مادر جوان در یک خانواده نیازمند و آبرومند که از بیماری سرطان سینه به شدت رنج می برد چشم انتظار کمک های شماست . درخواست کمک فوری برای درمان یک مادر سرطانی نیازمند
شمال نیوز : یک مادر جوان در یک خانواده نیازمند و آبرومند که از بیماری سرطان سینه به شدت رنج می برد چشم انتظار کمک های شماست .(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد. دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی منتقل شد
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است. قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم، افزایش پیدا نمی‌کند
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است.(ادامه)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان +اسامی
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند.
صدور رای بدوی متهمان پرونده قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند. (ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید. عضو گروهک تروریستی داعش در مرز عراق به هلاکت رسید
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور در تماسی تلفنی با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال از تلاش‌ها و زحمات آنان برای کسب نتایج مطلوب و شاد کردن دل مردم قدردانی کرد. تقدیر رئیس جمهور از سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال
رئیس جمهور در تماسی تلفنی با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال از تلاش‌ها و زحمات آنان برای کسب نتایج مطلوب و شاد کردن دل مردم قدردانی کرد.(ادامه)
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد. واکنش بشار اسد به حذف سوریه توسط ایران در جام ملت‌های آسیا
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. ثبت روز ملی «جنگل و کوهستان» در تقویم رسمی کشور تایید شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عیادت کرد. تاج از کوین یامگا عیادت کرد
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عیادت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.