.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با حکم امیر سرتیپ آشتیانی، سردار سرتیپ «قریشی» به‌ عنوان جانشین جدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منصوب شد. جانشین جدید وزیر دفاع منصوب شد
با حکم امیر سرتیپ آشتیانی، سردار سرتیپ «قریشی» به‌ عنوان جانشین جدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منصوب شد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد. خانم خوش شانسی که زندگی‌اش با یک تلفن سیاه شد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد.(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست. دستور وزارت صمت برای تعجیل در برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با حمایت مالی سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند. آزادی۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان مازندران
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با حمایت مالی سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
هادی طحان نطیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره نقل قول های ذکر شده درباره جلسه اعضای شورای نگهبان با رهبر انقلاب توضیحاتی را روی آنتن تلویزیون مطرح کرد. رهبر انقلاب از عدم احراز صلاحیت ها ناراضی هستند و به شورای نگهبان گلایه کرده اند؟ /پاسخ طحان نظیف را بخوانید
هادی طحان نطیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره نقل قول های ذکر شده درباره جلسه اعضای شورای نگهبان با رهبر انقلاب توضیحاتی را روی آنتن تلویزیون مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است. «جوانمردان» ترسیمی از دلاوری قهرمانان ایران زمین
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است.(ادامه)
ما در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم در ابتدا ایشان در خصوص وظایف مختلفی که شورا دارد، صحبت و از زحمات شورای نگهبان تقدیر و تشکر کردند. واقعیت این است شورای نگهبان وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها نظارت بر انتخابات است.
ماجرای خبر «نارضایتی رهبر انقلاب از ردصلاحیت ها» چه بود؟/ واکنش فوری شورای نگهبان به یک ادعای انتخاباتی
ما در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم در ابتدا ایشان در خصوص وظایف مختلفی که شورا دارد، صحبت و از زحمات شورای نگهبان تقدیر و تشکر کردند. واقعیت این است شورای نگهبان وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها نظارت بر انتخابات است. (ادامه)
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد. دستگیری مخوف‌ترین سارقان مسلح کشور
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو شرور که اقدام به عربده کشی، ضرب و جرح شهروندان و ایجاد رعب وحشت در بین آنان کرده بودند، خبر داد. عربده اشرار سطح یک در نطفه خفه شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو شرور که اقدام به عربده کشی، ضرب و جرح شهروندان و ایجاد رعب وحشت در بین آنان کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد. خزعلی: نگفتم طلبه‌ها بازیگر شوند؛ شیطنت کردند!
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با برنامه «و اما امروز» درباره سخنان خود نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری توضیح داد.(ادامه)
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد. والیبالیست‌های جوان از خدمت سربازی معاف شدند
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد.(ادامه)
کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) شرکت گاز استان مازندران در ارزیابی ستاد اقامه نماز + تصاویر
شمال نیوز : با حضور محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور در امر نماز ، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) در ارزیابی ستاد اقامه نماز به شرکت گاز استان مازندران رسید .(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
دو نوجوان ایرانی توانستند در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی موفقیت کسب کنند. نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه هنری کره جنوبی شدند
دو نوجوان ایرانی توانستند در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی موفقیت کسب کنند.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان، امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد. امام جمعه جدید شهرستان گلوگاه معرفی شد
با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان، امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است. سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
تصویری نگران کننده از حسن یزدانی در برج میلاد
حسن یزدانی با شرایطی خاص و دست گچ گرفته در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی حاضر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندارن-ساری گفت: قرارداد اجاره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی توسط مرجع قضایی ابطال شد ابطال قرارداد اجاره اداره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی مازندران توسط مرجع قضایی
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندارن-ساری گفت: قرارداد اجاره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی توسط مرجع قضایی ابطال شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.