.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد. معادله بی جواب ساخت ۱۴۰ هزار ویلای غیرمجاز در مازندران با تخلف و جریمه !
شمال نیوز : شناسایی ۱۴۰هزار مسکن غیرمجاز در شهرها و روستاهای مازندران ضرورت بازنگری در قوانین نظری و کمیسیون های مقابله با پدیده مسکن سازی را در استان الزامی می سازد.(ادامه)
ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور
رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: برای اولین بار تعرفه دندانپزشکی بعد از ۴۰ سال ابلاغ شد.(ادامه)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
علت گرانی موز چیست؟
قیمت موز در هفته‌های اخیر رو به افزایش گذاشته و در خرده‌فروشی‌ها از ۳۸هزار تومان به ۶۰هزار تومان رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند. نحوه تغییر نام در ثبت احوال؛ انتخاب چه نام‌هایی ممنوع است؟
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.(ادامه)
افزایش ۵ تا ۱۰ میلیونی قیمت خودرو
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو گفت: ایران خودرو فاکتور پژو ۲۰۶ را چند روزی متوقف کرد و همین مسئله تاثیر خود را در بازار گذاشت و شاهد افزایش نرخ آن در بازار بودیم.(ادامه)
شمال نیوز :  صنعت گردشگری و زیرشاخه های آن در مازندران و بهشت ایران زمین همانند تافته جدابافته ای است که هر یک ساز خود را می زند درحالی که همنوایی به توسعه این بخش کمک بیشتری خواهد کرد. ساز ناکوک زیرشاخه های گردشگری در بهشت ایران زمین « مازندران »
شمال نیوز : صنعت گردشگری و زیرشاخه های آن در مازندران و بهشت ایران زمین همانند تافته جدابافته ای است که هر یک ساز خود را می زند درحالی که همنوایی به توسعه این بخش کمک بیشتری خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علیزاده، دبیر انجمن برنج کشور با بیان این که طرح توزیع برنج ایرانی در ادارات هیچ گاه عملی نشد، آن را در حمایت از تولید ملی موثر برشمرد. توزیع برنج ایرانی در ادارات عملی نشد؛ اعمال تعرفه بر واردات
شمال نیوز : علیزاده، دبیر انجمن برنج کشور با بیان این که طرح توزیع برنج ایرانی در ادارات هیچ گاه عملی نشد، آن را در حمایت از تولید ملی موثر برشمرد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد. نخستین محموله مرکبات مازندران در بازار روسیه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور: شناسنامه‌های های قدیمی هر چه سریع تر تعویض شوند
کارگر از ایجاد مشکل در دریافت خدمات برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی خبرداد و گفت: هرچه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید دریافت کنید.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت مخابرات مازندران با اشاره به راه اندازی 9 سایت 5G تا پایان امسال در مازندران، گفت: لازمه اجرای طرح بهسازی، نوسازی و ارائه حدمات جدید به روز نیازمند اعتبار است که اگر اصلاح تعرفه صورت نگیرد، ممکن نیست. اصلاح تعرفه با توسعه ارتباطات رابطه مستقیم دارد / لازمه استان دیجیتال توسعه فیبر نوری است / راه‌اندازی ۹ سایت ۵G تا پایان امسال در مازندران
شمال نیوز: مدیر شرکت مخابرات مازندران با اشاره به راه اندازی 9 سایت 5G تا پایان امسال در مازندران، گفت: لازمه اجرای طرح بهسازی، نوسازی و ارائه حدمات جدید به روز نیازمند اعتبار است که اگر اصلاح تعرفه صورت نگیرد، ممکن نیست.(ادامه)
قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از اول مهر، واردات خودرو انجام می‌شود گفت: قیمت خودروهای وارداتی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار یورو تعیین شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند. خیز مازندران برای صادرات/ چینی ها پرتقال های رنگ شده نمی خرند
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند.(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند. رئیس‌جمهور: به پزشک و پرستار بیشتری نیاز داریم
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند.(ادامه)
پزشکان موافق افزایش تعرفه و بیمه‌ها بی‌خیال!
(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد. مذاکره با 16 برند برای واردات خودرو
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد.(ادامه)
عدم دریافت هزینه پزشکی قانونی از حادثه دیدگان سیل اخیر
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از معافیت پرداخت تعرفه پزشکی قانونی برای حادثه دیدگان سیل اخیر خبر داد.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
پرهیز از کشت دوم باید به‌طور جدی در دستور کار کشاورزان باشد
مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبی شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران بر مشارکت همگانی به‌منظور جلوگیری از کشت دوم تاکید کرد. (ادامه)
استاندارد وسایل سنجش اجباری است
رییس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد مازندران از اجباری بودن استاندارد وسایل سنجش خبر داد.(ادامه)
تولید ۳۴ هزار تن کاغذ در مازندران
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید ۳۴ هزارتن انواع کاغذ در این شرکت خبر داد.(ادامه)
مازندران با تنش آبی روبرو است/ افزایش ۲۰ درصدی سرانه مصرف
معاون بهره برداری آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه اکنون از ۱۲ درصد آب های سطحی استفاده می شود، گفت: در استان با تنش آبی روبرو هستیم.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد. کسی عصای موسی ندارد که مشکلات ۴۰ ساله صنعت خودرو را یک شبه حل کند !
شمال نیوز: وزیر صمت با بیان اینکه عمر مشکلات صنعت خودرو ۴۰ ساله است، گفت: آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت اصلاح و در نوبت بررسی در هیئت دولت قرار دارد.(ادامه)
تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه‌ها برای ترانزیت از مسیر ایران
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه‌ها برای کشور‌های خواهان ترانزیت از مسر ایران خبر داد.(ادامه)
تخفیف یا معافیت از پرداخت قبوض ویژه مددجویان بهزیستی
سرپرست بهزیستی مازندران از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت پوشش خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.