.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند. نامه ۱۱۸ فعال بورسی به رئیس جمهور
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند.(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است. اصلاح و بازنگری قبوض گاز مشترکان مازندران آغاز شد
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی گاز از دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف در تعرفه گاز مشترکان در سه ماه پایانی امسال خبر داد. دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف در تعرفه گاز
مدیرعامل شرکت ملی گاز از دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف در تعرفه گاز مشترکان در سه ماه پایانی امسال خبر داد.(ادامه)
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود.

دستور رئیسی برای تخفیف ۷۰ درصدی تعرفه‌های افزایش‌یافته گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود. (ادامه)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند. مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند ....(خبر)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.(ادامه)
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد. چادرمشکی به زودی ارزان می شود
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد.(ادامه)
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد. شاد و دردسرهای غیرحضوری شدن مدارس
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد. پای دانشجویان خارجی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران باز شد / تاکید بر نقش مهم و اثرگذاری رسانه در حوزه آموزش و ارتقای سلامت
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد.(ادامه)
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد. شالیکاران چشم انتظار خرید تضمینی برنج
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد.(ادامه)
دبیر انجمن واردکنندگان خودر درباره تاثیر خودروهای وارداتی روی قیمت‌ها در بازار توضیح داد. تاثیر خودروهای وارداتی روی قیمت‌ها در بازار خودرو/ با این شرط قیمت‌ها کاهش می‌یابد
دبیر انجمن واردکنندگان خودر درباره تاثیر خودروهای وارداتی روی قیمت‌ها در بازار توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند. قیمت مرغ و قارچ هم اندازه شد!
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند.(ادامه)
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود. با این روش روی قبض گاز تخفیف بگیرید
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود.(ادامه)
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود. با این روش روی قبض گاز تخفیف بگیرید
وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند. یعنی اگر یک مشترکی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصدکاهش مصرف داشته باشد تقریبا تعرفه گاز این مشترکین رایگان می‌شود.(ادامه)
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند. قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.(ادامه)
شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مشترکان عادی اگر مصرفی معادل ۷۰ درصد الگوی مصرف منطقه خود داشته باشند قبض گاز آنها رایگان خواهد بود.(ادامه)
هشدار به مشترکان پرمصرف گاز!
وزیر نفت گفت: آن‌هایی که خیلی بالاتر از الگوی مصرف، گاز مصرف می‌کنند، نقره‌داغ می‌شوند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه از سوی یک نماینده مجلس درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام مطرح شد گمان است. نماینده مجلس مدعی شد وزیر تکذیب کرد!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه از سوی یک نماینده مجلس درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام مطرح شد گمان است.(ادامه)
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است. از شفافیت مالی کاندیداها تا رفع شبهات صلاحیت ها
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است.(ادامه)
شمال نیوز :  برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است. دست باغداران کوتاه و پرتقال بر درخت/ سهم چهار هزار تومانی باغداران از فروش مرکبات
شمال نیوز : برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است.(ادامه)
تدبیری برای تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی در وزارت صمت نیست؟
تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی ثبات ندارد و نبود نظارت وزارت صمت علاوه بر نارضایتی شهروندان صدای پلیس را هم درآورده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد. درخواست سالانه ۱۲۵۰ پرستار برای گواهی مهاجرت / پرداخت مبلغ علی‌الحساب به پرستاران در قالب تعرفه‌گذاری / کمتر از یک پرستار به ازای هر تخت
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد.(ادامه)
سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد،، گفت: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد . با رفع موانع پیش رو بندر امیر آباد به مرکز صادراتی شمال کشور تبدیل میشود
سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد،، گفت: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد .(ادامه)
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند. کارگو رسید و باغدار نرسید/ استاندار مازندران : زمان پرواز هواپیمای صادرات مرکبات با خداست !
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند.(ادامه)
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد. شب تار تولید کاغذ داخلی سحر شد
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد.(ادامه)
آغاز خرید از کتابفروشی‌ها با یارانه دولتی
«سامانه خرید از کتابفروشی» روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و آغاز به‌کار کرد.(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
مهاجرت ۲۰۰ پرستار در هر ماه/ فرش قرمز وسوسه انگیز آمریکا، اروپا، امارات و استرالیا زیر پای پرستار ایرانی
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: حدود ۲۰۰۰ نفر سالانه و به طور میانگین ۲۰۰ پرستار در هر ماه مهاجرت می کنند.(ادامه)
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند. خودروهای ۲۰۰ میلیونی در راه است
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.