.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد. تعرفه واردات موبایل اعلام شد، از ۴ تا ۳۰ درصد + جدول
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد.(ادامه)
شرکت گاز مازندران تعرفه های گاز بها مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرده است. قیمت جدید گاز در استان اعلام شد
شرکت گاز مازندران تعرفه های گاز بها مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرده است.(ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود. کسانی‎که چند دوره ردصلاحیت شده‌اند منتظر تائید صلاحیت نباشند
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
سازمان بیمه سلامت ۹۰ درصد خدمات نازایی زوجین نابارور را پوشش می‌دهد. کاهش پرداختی از جیب زوجین نابارور
سازمان بیمه سلامت ۹۰ درصد خدمات نازایی زوجین نابارور را پوشش می‌دهد.(ادامه)
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد. مشترکان کم‌مصرف گاز پاداش می‌گیرند
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد.(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است قیمت خودرو سقوط کرد
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند. شناسایی مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
رئیسی با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات»گفت : دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت
بررسی ریزش بی سابقه بورس بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است پاداش کاهش مصرف برق نصیب کدام مشترکان می‌شود؟
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
جناب رئیس‌جمهوری با این عملکرد هیأت دولت شما آنهم فقط در ۱۰ روز اول ۱۴۰۲، بهتر نیست که دولت را تعطیل کنید؟! توییت عجیب نماینده مجلس؛ دولت را تعطیل کنید
جناب رئیس‌جمهوری با این عملکرد هیأت دولت شما آنهم فقط در ۱۰ روز اول ۱۴۰۲، بهتر نیست که دولت را تعطیل کنید؟!(ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
شورای عالی بیمه دیروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ حق بیمه شخص ثالث را برای سال آینده اعلام کرد. در این جلسه میزان افزایش حق بیمه تعیین شد. تعرفه جدید حق بیمه شخص ثالث اعلام شد/ جزییات
شورای عالی بیمه دیروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ حق بیمه شخص ثالث را برای سال آینده اعلام کرد. در این جلسه میزان افزایش حق بیمه تعیین شد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران هم اکنون وصل شده است. وصل شدن گاز جایگاه‌های سی ان جی در مازندران
گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران هم اکنون وصل شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.