.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد.... از « عوام فریبی » و « باج دادن » تا « حق السکوت » برای اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان !
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد....(ادامه)
نخستین جشنواره بومی محلی روستای لیند (روستای صخره ای) برگزار شد. جشنواره بومی محلی روستای لیند در سوادکوه(خبر)
نخستین جشنواره بومی محلی روستای لیند (روستای صخره ای) برگزار شد.(ادامه)
جشن خیابانی به مناسبت سال نو تبری در ساری برگزار شد
(ادامه)
استاندار مازندران در پیامی دوم مرداد برابر با یکم فردینه ماه تبری و آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری را به همه مازندرانی‌ها تبریک گفت. ‎ پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری
استاندار مازندران در پیامی دوم مرداد برابر با یکم فردینه ماه تبری و آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری را به همه مازندرانی‌ها تبریک گفت. ‎(ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است.
.... تشکیل شورای مهارت مازندران با نقش آفرینی بخش خصوصی ، دانشگاهها و بانک ها
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است. ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: طنز پرمعناترین نوع فکاهی و یکی از شبه ژانرها و روش‌های بیانی در سریال کَله ونگ است که به دلیل بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف از بروز فراز قدرت تاثیرگذاری فراوانی بر مخاطب همراه می‌شود..... تولید برنامه‌های رسانه استانی با «کَله وَنگ» کلید خورد / سریال‌های محلی فاخر متناسب با بوم مازندران ساخته می‌شود
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: طنز پرمعناترین نوع فکاهی و یکی از شبه ژانرها و روش‌های بیانی در سریال کَله ونگ است که به دلیل بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف از بروز فراز قدرت تاثیرگذاری فراوانی بر مخاطب همراه می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز:  پیش از این مالک باشگاه خونه به خونه بابل از فروش امتیاز این تیم به سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی خبر داده بود اما با توجه به تصمیم کمیسیون ....
انصراف از فروش تیم خونه به خونه بابل و یا واگذاری به خریداران بومی و محلی
شمال نیوز: پیش از این مالک باشگاه خونه به خونه بابل از فروش امتیاز این تیم به سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی خبر داده بود اما با توجه به تصمیم کمیسیون .... (ادامه)
هشدار هواشناسی و مرکز مدیریت بحران مازندران
هواشناسی و مرکز مدیریت بحران مازندران درباره بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر استان هشدار دادند.(ادامه)
استاندار : حمایت از تولید ایرانی هدف نمایشگاه « پارسی پوش» است
استاندار مازندران هدف از نمایشگاه پارسی پوش و مد و لباس اسلامی را حمایت از تولید، سلیقه و ذائقه ایرانی بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد..... همه نمایندگان گیلان از جدایی رامسر از مازندران استقبال کردند!/ نوبخت و واعظی هم استقبال کردند ! / در ساری حتی حاضر نیستند گویش خود را تغییر دهند و با ما فارسی صحبت کنند/ اگر به رشت برویم صبحانه و ناهار را در رامسر می خوریم !/ جاده ساری خطرناک است اما جاده رشت نه !(خبر)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد.....(ادامه)
شمال نیوز: شهردار نکا و دبیر برگزاری حشنواره تمشک نکا از برگزاری دومین جشنواره تمشک در نکا خبر داد. برگزاری دومین جشنواره تمشک در نکا/ پیگیری مزرعه تمشک در دستور کار
شمال نیوز: شهردار نکا و دبیر برگزاری حشنواره تمشک نکا از برگزاری دومین جشنواره تمشک در نکا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : هدفمند نمودن فرآورده های تمشک ، ایجاد و احداث صنایع تبدیلی برای تمشک، توانمند سازی و ارائه توانمندی‌های بومی و محلی در قالب موسیقی ، هنر ، ورزش ، صنایع دستی ، ایجاد محیط پرنشاط و شاد برای شهروندان و....مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
دومین جشنواره ملی تمشک برگزار می شود/ 29 خرداد لغایت 2 تیر
شمال نیوز : هدفمند نمودن فرآورده های تمشک ، ایجاد و احداث صنایع تبدیلی برای تمشک، توانمند سازی و ارائه توانمندی‌های بومی و محلی در قالب موسیقی ، هنر ، ورزش ، صنایع دستی ، ایجاد محیط پرنشاط و شاد برای شهروندان و....مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد. (ادامه)
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است.

طرح تنفس جنگل؛ تهدید یا فرصت/ قول سازمان جنگل‌ها در به کارگیری همه نیروهای حفاظت
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان را منصوب کرد. مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان منصوب شد
شمال نیوز: رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
استاندار مازندران با تاکید براینکه رونق تولید نباید در حد یک شعار باشد خواستار تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی شد و گفت: باید بازدیدهای زینتی و ویترینی را کنار گذاریم. استاندار : بازدیدهای زینتی از واحدهای راکد صنعتی را کنار گذاریم
استاندار مازندران با تاکید براینکه رونق تولید نباید در حد یک شعار باشد خواستار تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی شد و گفت: باید بازدیدهای زینتی و ویترینی را کنار گذاریم.(ادامه)
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست..... فعالیت های تحسین برانگیز زوج جوان خیر جامخانه ای / نیت فرهنگی، فعالیت تولیدی، برکت اقتصادی
شمال نیوز : آقای خائفی و خانم رضایی نه تنها ترک دیار نکردند، بلکه دارایی شان را برای ورزش روستا وسط گذاشتند و این روزها «مجموعه ورزشی آیین» روستای جامخانه میاندورود، کودکان کم بضاعت را با جانِ دل پذیراست.....(ادامه)
شمال نیوز : ما در برنامه آفاق اندیشه بر اساس مصالح نظام، کشور و مردم تمامی دیدگاه‌ها را مطرح کرده و مانع از مصادره جناحی و نیز تخریب محتوایی آن توسط نااهلان و نامحرمان خواهیم شد و قطعاً تنویر اذهان عمومی و تقویت اراده‌ها و.... از ساخت مستند تاریخچه لشکر پر افتخار 25 کربلا تا شناسایی و تقویت استعدادهای موسیقیایی بومی و محلی جدید در استان
شمال نیوز : ما در برنامه آفاق اندیشه بر اساس مصالح نظام، کشور و مردم تمامی دیدگاه‌ها را مطرح کرده و مانع از مصادره جناحی و نیز تخریب محتوایی آن توسط نااهلان و نامحرمان خواهیم شد و قطعاً تنویر اذهان عمومی و تقویت اراده‌ها و....(ادامه)
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است. آمادگی شهرستان نکا برای استقبال از مسافرین/نکا 182میلیاردتومان خسارت دید
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است. ۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است.(ادامه)
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است. بخور نخورهای نوروزی/مراقب غذاهای بین راهی باشید
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند. توصیه دلسوزانه پلیس به برپاکنندگان مراسم چهارشنبه‌سوری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند. توصیه دلسوزانه پلیس به برپاکنندگان مراسم چهارشنبه‌سوری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بنده به کسانی که قصد استفاده از مواد محترقه را دارند توصیه می‌کنم پیش از هر اقدامی به مراکز سوانح سوختگی مراجعه کنند.(ادامه)
افتتاح سامانه حفاظت الکترونیکی مناطق حفاظت شده در ساری
سامانه حفاظت الکترونیکی مناطق حفاظت شده تحت مدیریت با حضور معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری افتتاح شد.(ادامه)
مشارکت شهروندان برای شناساندن ظرفیت‌های‌ گردشگری ساری در ایام نوروز
(ادامه)
شمال نیوز: با وجود قابل پیش بینی بودن خروج ترامپ از برجام، یکسال پیش، بسیاری تصور نمی کردند وضعیتِ اقتصاد کشور به ­شکلی درآید که معیشت، تهدید و تحدید را توامان به ­طور کاملا جدی تجربه کند. اما شد آنچه شدنش لایه ­های مختلف جامعه را درگیر.... عطریانفر : فضای انتخاباتی 94 در 98 هم تکرار خواهد شد
شمال نیوز: با وجود قابل پیش بینی بودن خروج ترامپ از برجام، یکسال پیش، بسیاری تصور نمی کردند وضعیتِ اقتصاد کشور به ­شکلی درآید که معیشت، تهدید و تحدید را توامان به ­طور کاملا جدی تجربه کند. اما شد آنچه شدنش لایه ­های مختلف جامعه را درگیر....(ادامه)
زبان مازندرانی و کلاس خصوصی(ديدگاه)
(ادامه)
تجلیل از ۲۰۰ مادر و همسر شهید مازنی در هفته زن
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با گرامیداشت هفته زن و روز مادر گفت: نگذاریم، مادران اسوه های اسقامت و پایداری به فراموشی سپرده شوند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه : ورزش قهرمانی در کنار مرام پهلوانی معنا پیدا می‌کند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ورزش قهرمانی در کنار مرام پهلوانی و ورزش روحی معنا و مفهوم پیدا می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.