.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ورود خوش نشین‌ها به مناطق ییلاقی سوادکوه ممنوع شد
ورود مسافران غیربومی و خوش نشین‌های محلی به مناطق بالادست سوادکوه ممنوع است.(ادامه)
 معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مازندران متناسب با جمعیت گردشگران این استان ضروری است. تاکید جهانگیری بر تسریع حل مشکلات توسعه مازندران
معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مازندران متناسب با جمعیت گردشگران این استان ضروری است.(ادامه)
هر ساله بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون بال انواع پرندگان زمستان گذر از سرزمین‌های دور به مازندران سفر می‌کنند و آخرین پاییز و زمستان قرن با آخرین روزهای حیات این گونه‌های زیبا عجین می‌شود و دفتر زیست آنان برای همیشه برچیده می‌شود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس اتحادیه مشاوران املاک بهشهر گفت: افراد غیربومی از تهران، مشهد و شهرهای بزرگ و حتی برخی از فوتبالیست‌ها در منطقه و بندر امیرآباد برای خرید زمین سرمایه‌گذاری کرده‌اند .... حضور فوتبالیست‌ها برای خرید زمین در منطقه امیرآباد بهشهر+ ورود دادستانی
شمال نیوز : رئیس اتحادیه مشاوران املاک بهشهر گفت: افراد غیربومی از تهران، مشهد و شهرهای بزرگ و حتی برخی از فوتبالیست‌ها در منطقه و بندر امیرآباد برای خرید زمین سرمایه‌گذاری کرده‌اند ....(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران از نبود متولی در استان‌ها و موازی‌کاری دستگاه‌ها در برخورد با متخلفان فضای مجازی انتقاد کرد و گفت : مشکلات اخلاقی ، ترویج فرهنگ غربی و عرض اندام ارازل و اوباش فرهنگ عمومی استان را به شدت تهدید می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در مازندران از نبود متولی خاص فضای مجازی در استان‌ها انتقاد کرد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران از نبود متولی در استان‌ها و موازی‌کاری دستگاه‌ها در برخورد با متخلفان فضای مجازی انتقاد کرد و گفت : مشکلات اخلاقی ، ترویج فرهنگ غربی و عرض اندام ارازل و اوباش فرهنگ عمومی استان را به شدت تهدید می‌کند. (ادامه)
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟ نگرش زشت رسول‌پناه نگران‌کننده است
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و اقتصاددانان، تهیه سند و نقشه راه برای دستیابی به توسعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در حال حاضر نبود برنامه جامع و مشخص، سبب شده تا مازندران به رغم داشتن جایگاه والا در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی.... مازندران ملی با اعتبارات محلی/ ناهمخوانی اعتبارات و امکانات
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و اقتصاددانان، تهیه سند و نقشه راه برای دستیابی به توسعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در حال حاضر نبود برنامه جامع و مشخص، سبب شده تا مازندران به رغم داشتن جایگاه والا در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی....(ادامه)
پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باید حامی و پشتیبان افرادی باشیم که نمی‌توانند حرفشان را بزنند، گفت: پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم، این کار فساد آور است.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
 در پی درگذشت مرحوم قاسمعلی ایران منش،  فعال عرصه فرهنگ و هنر مازندران ، دکتر علی کریمی مله -عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در یادداشتی ... یادداشت عضو هیات علمی دانشگاه مازندران بمناسبت درگذشت مرحوم ایرانمنش
در پی درگذشت مرحوم قاسمعلی ایران منش، فعال عرصه فرهنگ و هنر مازندران ، دکتر علی کریمی مله -عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در یادداشتی ...(ادامه)
شمال نیوز : بیش از ۳۰ کوه زباله در گوشه و کنار مازندران و دامن طبیعت بکر استان قدبرافراشته و هر روز بر ارتفاع آنها افزوده می شود و مدت طولانی است که به کوهی از مشکلات مبدل شده است .... ۳۰ کوه زباله در مازندران قد کشیده است/ فاجعه در سایت‌های پسماند
شمال نیوز : بیش از ۳۰ کوه زباله در گوشه و کنار مازندران و دامن طبیعت بکر استان قدبرافراشته و هر روز بر ارتفاع آنها افزوده می شود و مدت طولانی است که به کوهی از مشکلات مبدل شده است ....(ادامه)
برنامه فرهنگی سال نو تبری در مازندران آغاز شد
همزمان با آغاز سال نو تبری، برنامه فرهنگی و آیینی جشن تبری در استان مازندران آغاز شد.(ادامه)
احتمال وقوع سیلاب در مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بارش باران در دامنه‌ها از احتمال وقوع سیلاب در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند..... مسئولان سرگرم منطقه آزاد تجاری، مردم درگیر آب مسموم شده
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند.....(ادامه)

رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است. شش نکته در مورد قتل دلخراش رومینا اشرفی(ديدگاه)
رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد. همه آنچه نشاکاران شمالی باید بدانند
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد.(ادامه)

دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. ادامه محدودیت‌ تردد تا ۲۰ فروردین
دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مهدی شادنوش با اشاره به مرموز بودن ویروس کرونا، اضافه کرد: طی روزهای گذشته از مردم خواستیم در خانه بمانند، اما هنوز این مهم جدی گرفته نشده است. سابقه رشت نشان دهنده شلوغی و پر رفت و آمدی است که.... نماینده وزیر بهداشت در گیلان: شاهد روزهای دردناکی در بیمارستان های گیلان هستیم/ برخی از خانواده ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده اند
شمال نیوز : دکتر مهدی شادنوش با اشاره به مرموز بودن ویروس کرونا، اضافه کرد: طی روزهای گذشته از مردم خواستیم در خانه بمانند، اما هنوز این مهم جدی گرفته نشده است. سابقه رشت نشان دهنده شلوغی و پر رفت و آمدی است که....(ادامه)
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند.

درخواست بیش از 55 صاحب نظر محیط زیستی از رئیس جمهور؛ هرگونه طرح انتقال آب از دریای خزر را متوقف کنید
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
پیام دبیر انجمن مازندرانی های مقیم مرکز بمناسبت 14 آبان روز مازندران(يادداشت)
(ادامه)
بازگشت آرامش به جاده بندپی غربی بابل
(ادامه)
ضرورت حفظ هویت زیستی و طبیعی روستاهای مازندران
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ هویت زیستی و طبیعی روستاها و تقویت اصالت‌های فرهنگی و بومی ضروری است.(ادامه)
همه شیوه هارا برای کاهش وزن و تناسب اندام را آزمودید. این دفعه گوجه فرنگی را نیز درلیست غذایی خود بگنجانید البته به آلرژی زا بودن این سبزی توجه داشته باشید. میوه این گیاه به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. خواص فوق العاده گوجه فرنگی
همه شیوه هارا برای کاهش وزن و تناسب اندام را آزمودید. این دفعه گوجه فرنگی را نیز درلیست غذایی خود بگنجانید البته به آلرژی زا بودن این سبزی توجه داشته باشید. میوه این گیاه به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.(ادامه)
کشف ۳۰ تن برنج مخلوط در قائمشهر
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از کشف 30 برنج تقلبی مخلوط در قائمشهر خبر داد و فروشنده متلق به به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : ظاهرا روش کار به این صورت است که تور‌های سیاحتی و زیارتی که به مقصد مشهد از مبدا کشور‌های همسایه پرواز می‌کنند، در تهران، مسافران خود را از هواپیما پیاده کرده و مسیر تهران تا مشهد را با اتوبوس یا خودرو‌های توریستی طی می‌کنند. در طی مسیر، ضمن سیاحت و تفریح.... هجوم اعراب برای خرید ملک به مازندران و گیلان !
شمال نیوز : ظاهرا روش کار به این صورت است که تور‌های سیاحتی و زیارتی که به مقصد مشهد از مبدا کشور‌های همسایه پرواز می‌کنند، در تهران، مسافران خود را از هواپیما پیاده کرده و مسیر تهران تا مشهد را با اتوبوس یا خودرو‌های توریستی طی می‌کنند. در طی مسیر، ضمن سیاحت و تفریح....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران پیرامون چگونگی این هماهنگی بیان کرد: نمایندگان ما به تک تک شهرها رفته و با متصدیان امر با محوریت ائمه جمعه جلسه گذاشتند و استانداردهای لازم چنین مراسمی را متذکر شدند که خوشبختانه بخوبی به مرحله اقدام رسیده است..... پخش زنده همایش‌های عاشورائیان حسینی از سیمای مازندران
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران پیرامون چگونگی این هماهنگی بیان کرد: نمایندگان ما به تک تک شهرها رفته و با متصدیان امر با محوریت ائمه جمعه جلسه گذاشتند و استانداردهای لازم چنین مراسمی را متذکر شدند که خوشبختانه بخوبی به مرحله اقدام رسیده است.....(ادامه)
آیین های شاد منجر به بهبود شرایط زندگی مردم می شود
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: مراسم های آیینی شاد بهبود شرایط زندگی مردم و در نهایت توسعه منابع استان را به همراه دارد.(ادامه)
انتقاد از حضور بانوان بدپو‌شش در یک همایش دولتی + عکس
مراسم دیروز همایش «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی» که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد یک حاشیه پر رنگ و قابل تأمل داشت.(ادامه)
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند ..... پزشکی که « جاودانه » ساخت و « جاودانه » ماند ! + گفتگوی خواندنی
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.