.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نشان پهلوانی بر بازوی پهلوان مازندرانی « جابر صادق زاده » درخشید
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
بانمک‌ترین کوه طبیعت در بوشهر +عکس
(ادامه)
نساجی و کیان سام در گروه دوم لیگ برتر امید‌های کشور
تیم‌های نساجی قائمشهر و کیان سام بابل در گروه دوم لیگ برتر امید‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: به زودی بخشنامه‌ای برای ساماندهی ممنوع‌الخروجی‌ها صادر می‌شود / باید معلوم شود که کدام دستگاه‌ها اجازه دارند افراد را ممنوع‌الخروج کنند
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها مثل سازمان مالیاتی و بانک‌ها هنوز بدون اطلاع رسانی مناسب افراد را ممنوع‌الخروج می‌کنند، گفت: به زودی بخشنامه‌ای برای ساماندهی ممنوع‌الخروجی‌ها صادر می‌شود. (ادامه)

مهر : رئیس جمهور گفت:‌ باید طی سه ماه آینده بازنگری در ساختار اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در این انبارها انجام شود. رئیسی دستور جدید صادر کرد
مهر : رئیس جمهور گفت:‌ باید طی سه ماه آینده بازنگری در ساختار اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در این انبارها انجام شود.(ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد . معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد+ رزومه
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد .(ادامه)
شهریار ساری نقره داغ شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن و جریمه نقدی شهریار ساری در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور داد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۵ مرداد، ۶۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید. رکورد فوتی‌ها باز هم شکست: ۶۵۵ نفر در ۲۴ ساعت/مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۵ مرداد، ۶۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید. (ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در کشور/ ۳۳۶ شهر در وضعیت قرمز
جدیدترین نقشه کرونایی کشور نشان می‌دهد از شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۳۳۶ شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. (ادامه)
خبر بد وزارت بهداشت درباره تزریق واکسن کرونا
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آمارها نشان می دهد که در برخی استانها ۶۰ درصد مردم برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده اند. (ادامه)
ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه محموله جدید واکسن کرونا وارد کشور می‌شود، گفت: در هفته پیش رو محموله‌های جدید واکسن‌های داخلی تحویل وزارت بهداشت می‌شود.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. نمکی: اگر تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود؛ ترکش ها علیه من هم به همین خاطر است / حرف مزخرف می زنند؛ جنبش رسانه ای مسموم راه انداخته اند ....(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. (ادامه)
تهران و ۹۱ شهر دیگر در وضعیت قرمز کرونا
تهران و ۹۱ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.(ادامه)
آخرین فرصت‌های دو تیم برای فرار از سقوط/ کار سخت هوادار در صدر
لیگ دسته اول به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تاکنون سقوط تیم فوتبال گل ریحان به دسته پایین تر قطعی شده است.(ادامه)
نسخه جدید وزیر ورزش برای استقلال
جدایی مهدی عبدیان و حجت نظری از هیات مدیره باشگاه استقلال تقریبا قطعی شده است.(ادامه)
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ... لیست منتخبین شورای شهر ساری روی میز هیات نظارت / شائبه‌سازی تاخیر اعلام نتیجه انتخابات
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ...(ادامه)
سیزدهمین ماراتن انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر با اعلام برنده نهایی به پایان خواهد رسید، ماراتنی که ۱۹ ساعت به طول انجامید.
میزان مشارکت در ۱۰ استان تا این لحظه | در کدام استان‌ها مشارکت بالای ۵۰ درصد است؟
سیزدهمین ماراتن انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر با اعلام برنده نهایی به پایان خواهد رسید، ماراتنی که ۱۹ ساعت به طول انجامید. (ادامه)
سفر به مشهد ممنوع شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به نزدیک شدن میلاد امام رضا(ع) سفر به مشهد ممنوع است.(ادامه)
مشخص شدن حریفان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی
پس از برگزاری آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شهریار ساری تنها نماینده مازندران در این مسابقات، رقیبان خود را شناخت.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
رایکا به دنبال شکار شاهین
تیم فوتبال رایکا بابل امروز میزبان شاهین بوشهر است.(ادامه)
مینو محرز: مجوز اضطراری واکسن «برکت» هرچه سریع‌تر صادر شود
مسوول نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: چند روز گذشته درخواست مجوز اضطراری واکسن کووایران برکت به وزارت بهداشت ارایه شد که امیدواریم امروز (دوشنبه ۱۷ خرداد ماه) تکلیف این واکسن مشخص و مجوز هرچه سریع‌تر صادر شود.(ادامه)
جزییات ممنوعیت های سفر در تعطیلات آخر هفته
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت:اکثر استان‌ها همچنان روند نزولی را طی می‌کنند و میزان مرگ کاهش پیدا می‌کند اما در جنوب و جنوب‌شرقی موارد افزایشی بوده است.(ادامه)
عکس/ رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور
شهرستانهای عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
آغاز ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ٧٠ سال از شنبه
رئیسی گفت: همه افراد بالای ٧۵ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مازندران ، آب سردی بود بر پیکره اقتصادی مازندران در این ماههای پایان کار دولت که می تواند عملکرد این دولت و نمایندگان آن در مازندران را در آینده به قضاوت بگذارد . مصوبه مهم مجمع تشخیص درباره مناطق آزاد در استان‌ها / بازهم نامی از استان مازندران نیست / مدعیان طرح « من درآوردی سه لکه ای » پاسخگو باشند
شمال نیوز : به هر روی عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مازندران ، آب سردی بود بر پیکره اقتصادی مازندران در این ماههای پایان کار دولت که می تواند عملکرد این دولت و نمایندگان آن در مازندران را در آینده به قضاوت بگذارد .(ادامه)
 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای  اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد. انتخابات در 24 شهر، الکترونیکی برگزار می‌شود+اسامی شهرها
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.