.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
38 حوزه انتخابیه در انتظار تائید صحت انتخابات
(ادامه)
رحله دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 52 حوزه انتخابيه در 20 استان کشور در روز هفتم اردیبهشت برگزار مي شود.بر اساس این گزارش، اسامي استان و حوزه ها به اين شرح است:
اسامي 52 حوزه انتخابيه مرحله دوم انتخابات مجلس
رحله دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 52 حوزه انتخابيه در 20 استان کشور در روز هفتم اردیبهشت برگزار مي شود.بر اساس این گزارش، اسامي استان و حوزه ها به اين شرح است: (ادامه)
شوراي نگهبان قانون اساسي در جلسه اخير خود با بررسي انتخابات مجلس هشتم در تعدادي از حوزه‌هاي انتخابيه صحت انتخابات در 40 حوزه ديگر را تائيد كرد.كه در اين .... تائید صحت انتخابات 3 حوزه انتخابيه در مازندران
شوراي نگهبان قانون اساسي در جلسه اخير خود با بررسي انتخابات مجلس هشتم در تعدادي از حوزه‌هاي انتخابيه صحت انتخابات در 40 حوزه ديگر را تائيد كرد.كه در اين ....(ادامه)
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ... پيشنهاد سفر نوروزي؛ همدم با جنگل، همنوا با دريا
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ...(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
جزئيات 193 كرسی قابل رقابت به تفکیک حوزه
(ادامه)
اسامی نمایندگان رد صلاحیت شده دوره هفتم
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان بامداد سه‌شنبه اعلام كرد كه این شورا ساعتی قبل اسامی ‪ ۴۹‬داوطلب دیگر نمایندگی مجلس هشتم را كه صلاحیتشان تایید شد، به وزارت كشور اعلام كرد. شورای نگهبان قبلاً نیز ... اسامی 49 نامزد تایید صلاحیت شده جدید از سوی شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان بامداد سه‌شنبه اعلام كرد كه این شورا ساعتی قبل اسامی ‪ ۴۹‬داوطلب دیگر نمایندگی مجلس هشتم را كه صلاحیتشان تایید شد، به وزارت كشور اعلام كرد. شورای نگهبان قبلاً نیز ...(ادامه)
آخرين اخبار از عدم احراز صلاحيت کاندیداها
(ادامه)
آخرين اخبار از عدم احراز صلاحيت نمايندگان مجلس هفتم
(ادامه)
تعداد نام‌نويسي كنندگان قطعي به تفكيك استان‌هاي كشور
(ادامه)
 وزير امور خارجه در حاشيه مراسم جشن عيد غدير در پاسخ به پرسشي در خصوص سفر هيئتي عراقي به ايران به منظور تغيير در موافقتنامه‌هاي مرزي دو كشور، رفت و آمد هيئت و تبادل هيئت بين ايران و عراق را امري خواند كه طي پنج سال گذشته همواره ... انتقاد متکی از سهم 50 درصدي ايران از خزر
وزير امور خارجه در حاشيه مراسم جشن عيد غدير در پاسخ به پرسشي در خصوص سفر هيئتي عراقي به ايران به منظور تغيير در موافقتنامه‌هاي مرزي دو كشور، رفت و آمد هيئت و تبادل هيئت بين ايران و عراق را امري خواند كه طي پنج سال گذشته همواره ...(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
مريم غفاري اميد به زندگي؛ تهران و گيلان بالاترين، سيستان و بلوچستان پايين‌ترين(ديدگاه)
مريم غفاري(ادامه)
مازندران به صدر جدول مدال ها صعود کرد
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
کتک کاری فرماندار با استاندار !
در گيري يكي از فرمانداران در نشست شوراي تامين استان با استاندار و معاون سياسي امنيتي - استانداري بازتاب گسترده اي در اين استان داشته است. در اين جلسه، فرماندار مذكور علاوه بر استفاده از ...(ادامه)
پلی آف و تهدید پزشکیار باشگاه پگاه گیلان!
مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی پگاه در نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح کرد: «در مورخه 18 فروردین ماه 86 تلفن همراه میثم علیپور، پزشکیار باشگاه پگاه به صدا درمی آید. در آن طرف گوشی مردی با صدای آرام و لحنی تهدیدآمیز می گوید که مقداری دارو به شما خواهیم (ادامه)
شکست شموشك نوشهرمقابل شاهين بوشهر
تيم فوتبال شاهين بوشهر در هفته سيزدهم فوتبال باشگاههاي دسته اول كشور با نتيجه دو بر يك تيم شموشك نوشهر را شكست داد. (ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
دانستني هايي درخصوص انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري، سومين دوره شوراهاي اسلامي(بخوانيد)
(ادامه)
بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان  آموزش و پرورش مازندران  در ارزیابی عملکرد سازمانهای کشور در سال 84 با کسب رتبه چهاردهم، آخر شد و  استان گلستان بعلت عدم کسب  هیچ رتبه ای ... آموزش و پرورش مازندران آخر شد
بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان آموزش و پرورش مازندران در ارزیابی عملکرد سازمانهای کشور در سال 84 با کسب رتبه چهاردهم، آخر شد و استان گلستان بعلت عدم کسب هیچ رتبه ای ...(ادامه)
 در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد .... دانستنيهااز انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان
در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد ....(ادامه)
جدال تیمهای شمالی جهت صعود به لیگ برتر
پس از انجام قرعه کشی رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای کشور و همگروه شدن تیمهای پگاه گیلان و شموشک نوشهر، تمامی چشمها به جدال این دو تیم شمالی کشور جهت صعود به مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر است.(ادامه)
گردهمايي ائمه‌جمعه 10استان درمحموداباد
(ادامه)
نوژن مازندران حريف ايرانجوان بوشهرنشد
(ادامه)
قبلي 1 ... 62 63 64 65 66 67

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.647 seconds.