.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: محکوم کردن های لفظی نژاد پرستانه خیلی فایده ای ندارد شاید بهتر است فیفا، یوفا و حتی AFC با توهین کنندگان نژادپرستی برخورد قاطعی داشته باشد بازی هوشمندانه طارمی پاسخی به توهین نژادپرستان است
عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: محکوم کردن های لفظی نژاد پرستانه خیلی فایده ای ندارد شاید بهتر است فیفا، یوفا و حتی AFC با توهین کنندگان نژادپرستی برخورد قاطعی داشته باشد(ادامه)
فیفا تیر ماه سال جاری در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که استقلال باید حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی را به باشگاه شاهین بوشهر پرداخت کند. پای طارمی به نقل و انتقالات استقلال باز شد!
فیفا تیر ماه سال جاری در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که استقلال باید حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی را به باشگاه شاهین بوشهر پرداخت کند.(ادامه)
فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال با دستور فیفا به علت بدهی به شاهین بوشهر بسته شد. فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال را بست!
فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال با دستور فیفا به علت بدهی به شاهین بوشهر بسته شد.(ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
اشمال نیوز:  خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ... ماجرای فیلم غیر اخلاقی منتسب به فرزند استاندار چیست؟
اشمال نیوز: خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ...(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد. برگزاری مسابقات شطرنج «رپید ریتد» در قائمشهر
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
سایت‌های روسی از عقد قرارداد محمد محبی با تیم روستوف روسیه خبر داده‌اند و حتی اشاره کرده‌اند این قرارداد سه ساله است. چرا ستاره استقلال به روسیه نرفت؟
سایت‌های روسی از عقد قرارداد محمد محبی با تیم روستوف روسیه خبر داده‌اند و حتی اشاره کرده‌اند این قرارداد سه ساله است.(ادامه)
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند. واردات خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی در قالب مسافری
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد. رئیس قوه قضائیه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد ساری شد
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
بیکارترین استان های کشور کدامند؟
بررسی اشتغال در بخش‌های عمده اقتصادی نشان می‌دهد که در زمستان 1401، بخش خدمات با 53.7 درصد بیش­‌ترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است. در مراتب بعدی بخش‌های صنعت با 33.2 درصد و کشاورزی با 13.0 درصد قرار دارند.(ادامه)
وزیر بهداشت با اشاره به رونمایی از سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع، گفت: برنامه پزشکی خانواده از اول اردیبهشت ۱۴۰۲ در سراسر کشور اجرایی می شود. برنامه پزشکی خانواده از اول اردیبهشت عملیاتی می شود
وزیر بهداشت با اشاره به رونمایی از سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع، گفت: برنامه پزشکی خانواده از اول اردیبهشت ۱۴۰۲ در سراسر کشور اجرایی می شود.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان و والدین آنها یک جنایت است/ دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌ مردم اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع داشته باشند/ این اقدام حلقه‌ای دیگر از زنجیره‌ توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد. اظهارات مهم رئیس جمهور درباره مسمومیت دانش آموزان: دشمن به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین است تا آشوب شکل بگیرد / می‌خواهند قطار پیشرفت را متوقف کنند، چون کشوری با اینقدر پیشرفت همه را حیرت زده می‌کند/ وزرای اطلاعات و کشور را مامور پیگیری کردم(خبر)
رئیس جمهور گفت: دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد.
«برکناری ۵ مدیر» به دستور رئیسی / «خانه تکانی» دولت از استان‌ها آغاز شد
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد. (ادامه)
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد. تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد.(ادامه)
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: قیمت گوشت قرمز تا دو هفته آینده هر کیلوگرم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد. گوشت قرمز ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان ارزان می‌شود
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: قیمت گوشت قرمز تا دو هفته آینده هر کیلوگرم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: .... تاملی بر وضعیت نامطلوب ازدواج ، طلاق و جمعیت در مازندران و گیلان
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: ....(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد کشور
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون محدوده‌های جدید حوزه‌های انتخابیه و تعداد افزایش ۴۰ نماینده برای استان‌های مختلف را مشخص کردند.
تصویب افزایش ۴۰ نفری تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون شورا‌ها / جزییات افزایش تعداد نمایندگان به تفکیک استان‌ها/ سهم مازندران در این مصوبه
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون محدوده‌های جدید حوزه‌های انتخابیه و تعداد افزایش ۴۰ نماینده برای استان‌های مختلف را مشخص کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.