.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد. خبر مهم از زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است. نامه سرگشاده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به رئیس جمهور
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است.(ادامه)
قصد جدید مجلس برای رتبه بندی معلمان
علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان لحاظ شود.(ادامه)
اعمال افزایش فوق العاده معلمان بازنشسته در طرح همسان سازی حقوق
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزایش حقوق و مزایای ویژه برای بازنشسته‌های فرهنگی را منوط به اجرای طرح همسان سازی حقوق دانست. (ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌‌شود. افزایش حقوق ۴ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی از همین ماه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌‌شود.(ادامه)
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را. انتقاد تند و تیز روزنامه جمهوری اسلامی از دولت رئیسی: جاده را برایتان چهاربانده کردند، پس چه شد؟
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را.(ادامه)
خرید و فروش زمین‌های شمال در بنگاه‌های تهران
بخش زیادی از خرید و فروش املاک مازندران در بنگاه‌های معاملات ملکی تهران انجام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد. افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.(ادامه)
انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران کذب است
نماینده ویژه رئیس مجلس در هیئت عالی قوه قضائیه هرگونه انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران را کذب دانست.(ادامه)


در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است. دلیل واریز نشدن حقوق عمده بازنشستگان کشوری | آخرین روز کاری ۱۴۰۰ هم گذشت ...
در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است.(ادامه)
یک منبع آگاه به  گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب یا نهایتا تا فردا به حسابشان واریز خواهد شد. خبر خوش از عیدی بازنشستگان کشوری؛ تا فردا منتظر باشید
یک منبع آگاه به گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب یا نهایتا تا فردا به حسابشان واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مخالفت کردند. مخالفت مجلس با به کارگیری مجدد بازنشستگان
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مخالفت کردند.(ادامه)
خداحافظی ۳ داور سرشناس در سوپرجام
داور باتجربه فوتبال کشورمان در بازی فردای سوپرجام خداحافظی خواهند کرد. (ادامه)
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان. کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان.(ادامه)
اعلام ضوابط محاسبه میزان عیدی و پاداش سالانه کارگران
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره ادامه خدمت کارکنان ایثارگر شهرداری تا ۳۵سال به شرح زیر صادر شد رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره ادامه خدمت کارکنان ایثارگر شهرداری تا ۳۵سال
شمال نیوز : رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره ادامه خدمت کارکنان ایثارگر شهرداری تا ۳۵سال به شرح زیر صادر شد(ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند. دادستان سابق تهران مسافرکشی می کند
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند. دریابیگی : کدام مدیر و مسئولی با حقوق دریافتی کارگران می تواند امورات حداقلی معیشتی زندگی خود را برطرف کند؟َ / امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز:

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس از تصویب جزئیات جدید بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: حداقل حقوق در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد. جزئیات تغییر حقوق؛ رقم خالص دریافتی کارمندان در سال آینده / حقوق بازنشستگان هم مشخص شد
شمال نیوز: نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس از تصویب جزئیات جدید بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: حداقل حقوق در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود. سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود.(ادامه)
خبر مهم مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان
در روز‌های گذشته نقل قولی از سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ منتشر شده است که می‌تواند بیانگر میزان افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان در سال آینده باشد.(ادامه)
سیدجمال هادیان‌طبائی‌زواره طی یادداشتی با بررسی وضعیت فعلی صنعت خودروی کشور، به این سوال پاسخ داده است که چرا روزگار صنعت خودروی ما این‌قدر غصه‌آور است؟ چرا روزگار صنعت خودروی ما این‌قدر غصه‌آور است؟(ديدگاه)
سیدجمال هادیان‌طبائی‌زواره طی یادداشتی با بررسی وضعیت فعلی صنعت خودروی کشور، به این سوال پاسخ داده است که چرا روزگار صنعت خودروی ما این‌قدر غصه‌آور است؟(ادامه)

در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار  یک معلم بازنشسته است. یک انتصاب فامیلی دیگر | مادر زنی که مشاور دامادش شد
در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار یک معلم بازنشسته است.(ادامه)
شمال نیوز: مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: در حال حاضر در ایران، سه و نیم میلیون کارمند وجود دارد که در مقایسه با کشور‌های دیگر با این تعداد می‌توان، تمام آسیا را اداره کرد و با این شرایط مردم باید سختی را بپذیرند و تحمل کنند تا مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد. میرسلیم : با تعداد کارمندان ایران می‌توان کل آسیا را اداره کرد!
شمال نیوز: مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: در حال حاضر در ایران، سه و نیم میلیون کارمند وجود دارد که در مقایسه با کشور‌های دیگر با این تعداد می‌توان، تمام آسیا را اداره کرد و با این شرایط مردم باید سختی را بپذیرند و تحمل کنند تا مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند. دریابیگی: 95 درصد جامعه کارگری امنیت شغلی ندارند/ صدای کارگر را بشنوید
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.