.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید در متن لایحه برنامه هفتم توسعه در موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شود منظورمان از بازنشسته کدام بازنشستگان و کدام صندوق است چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجددا به کمیسیون تلفیق ارجاع شد؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید در متن لایحه برنامه هفتم توسعه در موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شود منظورمان از بازنشسته کدام بازنشستگان و کدام صندوق است(ادامه)
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد. جسد خواهر ترامپ در آپارتمانش پیدا شد
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مصوبه این کمیسیون درباره افزایش حقوق بازنشستگان را تشریح کرد. مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم درباره افزایش حقوق بازنشستگان
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مصوبه این کمیسیون درباره افزایش حقوق بازنشستگان را تشریح کرد.(ادامه)
رادیو فردا ارگان سازمان سیا تاکید کرد تونل‌های پیچیده حماس، همچنان چالشی بزرگ برای ارتش اسرائیل است. چالش‌های بزرگ اسرائیل در تونل‌های هزارتوی حماس
رادیو فردا ارگان سازمان سیا تاکید کرد تونل‌های پیچیده حماس، همچنان چالشی بزرگ برای ارتش اسرائیل است.(ادامه)
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد. تفاوت بیمه عمر با بیمه زنان خانه‌دار چیست؟
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
رونالدو در فضای مجازی نسبت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد. رونالدو توپ طلای مسی را مسخره کرد
رونالدو در فضای مجازی نسبت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد.(ادامه)
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند. مخالفت مجلس با ریاست بازنشستگان در ورزش
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۶۵٠ هزار کلاس درس داریم. حدود ۲۰۰ هزار معلم کمبود داریم
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۶۵٠ هزار کلاس درس داریم.(ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
یک افسر بازنشسته اطلاعات آمریکا اذعان کرد که اوکراین به عرصه قدرت نمایی نظامی روسیه در برابر آمریکا و انهدام تجهیزات نظامی ارسالی ما مبدل شده است. اوکراین به کانون قدرت‌نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده
یک افسر بازنشسته اطلاعات آمریکا اذعان کرد که اوکراین به عرصه قدرت نمایی نظامی روسیه در برابر آمریکا و انهدام تجهیزات نظامی ارسالی ما مبدل شده است.(ادامه)
یک افسر بازنشسته آمریکا در کانال یوتیوب موسوم به «U.S. Tour of Duty» از تلفات سنگین نیروهای نظامی ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت. تلفات جانی سنگین ارتش اوکراین به روایت تحلیلگر امنیتی سابق آمریکا
یک افسر بازنشسته آمریکا در کانال یوتیوب موسوم به «U.S. Tour of Duty» از تلفات سنگین نیروهای نظامی ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت.(ادامه)
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند. سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اول مهر آغاز می‌شود
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند.(ادامه)
پدافند هوایی روسیه پهپادهای اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود منهدم کرده است. حمله پهپادی ناکام اوکراین به منطقه بلگورود روسیه
پدافند هوایی روسیه پهپادهای اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود منهدم کرده است.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
بهزاد شاهنده» از كارگردانان سرشناس شهرستان ساری پس از تحمل چندماه بیماری، در منزلش در ساری درگذشت. کارگردان سرشناس تئاتر ساروی درگذشت
بهزاد شاهنده» از كارگردانان سرشناس شهرستان ساری پس از تحمل چندماه بیماری، در منزلش در ساری درگذشت.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. اگر این ۸ نشانه را دارید، زود پیر می‌شوید!
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
عکسی از سردار سپاه روی تخت بیمارستان
سردار سیدعلی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهید در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.(ادامه)
صندوق باززنشستگی کشوری اعلام کرد: عضویت و ورود بازنشستگان گرامی در هر کدام از طرح های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است. جزییات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری
صندوق باززنشستگی کشوری اعلام کرد: عضویت و ورود بازنشستگان گرامی در هر کدام از طرح های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)

محسنی اژه‌ای بیان داشت: در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکارهایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد. محسنی‌اژه‌ای: قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد
محسنی اژه‌ای بیان داشت: در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکارهایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.