.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ... نامه مستمري بگيران مازندران به رييس جمهور
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ...(ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
زنگ خطر برای ادامه حيات شير پگاه گيلان
(ادامه)
جانباز نوشهر ی به لقاالله پيوست
پيكر جانباز " علي اوسط قمي اويلي " طي مراسمي روز پنجشنبه با حضور جمعي از مردم، مسوولان و نيروهاي انتظامي نوشهر در اين شهر تشييع شد. پس از مراسم تشييع، پيكر اين جانباز در گلزار شهداي زادگاهش در روستاي لتينگان نوشهر به خاك سپرده شد. (ادامه)
مرد گیلانی 3 روز قبل از فوت اطلاعيه ترحيم خود را نوشت!
مردي در تالش با اقدامي جالب و كم نظير 3 روز قبل از فوت متن اعلاميه ترحيم خود را نوشت! مرحوم ابراهيم افراسيابي اهل شهرستان تالش در اقدامي نادر و كم نظير سه روز قبل از مرگش متن اعلاميه مجالس ترحيم (سوم و هفتم) به همراه عكس (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است
رييس سازمان آموزش و پرورش استان گيلان گفت : بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است و بايد به سرعت بازسازي شوند. جبار كوچكي نژاد روز چهارشنبه در آستارا به خبرنگار ايرنا گفت: در سال جاري براي تعمير يا بازسازي پنج هزار واحد آموزشي در سطح استان گيلان ‪۲۰‬ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت كه در سال آينده‌اين مبلغ به ‪ ۵۰‬ميليارد ريال خواهد رسيد. (ادامه)
7هزار بازنشسته با يك بيمارستان درمرکزمازندران
عضو هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران تامين‌‏اجتماعي ساري گفت‌‏: با وجود 7 هزار كارگر بازنشسته در مركز استان مازندران‌‏, تنها درمانگاه حافظ و بيمارستان حكمت به بيمه شدگان و مستمري‌‏بگيران خدمات ارايه مي كنند و امكانات موجود پاسخگوي نياز اعضا نمي باشد . (ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
سيده پريا سعادت دانش آموز مركز فرزانگان شهرستان ساري است وي دوره پيش دانشگاهي را با معدل 89/19 پشت سر گذاشته است ودر بين داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي سال 85 موفق شد رتبه اول كشور را كسب نمايد پدرش سيد محمد سعادت متخصص بيهوشي بيمارستان امير مازندراني ساري است و مادرش شمس الضحي رضايي مشاور تحصيلي .... دانش آموز ساروي نفر اول كنكور علوم تجربي
سيده پريا سعادت دانش آموز مركز فرزانگان شهرستان ساري است وي دوره پيش دانشگاهي را با معدل 89/19 پشت سر گذاشته است ودر بين داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي سال 85 موفق شد رتبه اول كشور را كسب نمايد پدرش سيد محمد سعادت متخصص بيهوشي بيمارستان امير مازندراني ساري است و مادرش شمس الضحي رضايي مشاور تحصيلي .... (ادامه)
عزل 25 رئيس آموزش و پرورش در مازندران
(ادامه)
تجمع جمعي ازكارگران نساجي خاور رشت
(ادامه)
عزل 15 رئيس آموزش و پرورش در 15 شهر مازندران
(ادامه)
تجمع كارگران فرش البرز درمقابل استانداري مازندران
(ادامه)
50درصدكارگران بازنشسته گلستان اجاره نشينند
(ادامه)
قبلي 1 ... 54 55 56 57 58 59

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.