.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند. دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت ‌در گیلان‌/ ارتباط مستقیم متهمان با ‌صهیونیست‌ها + جزئیات
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.(ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. زهر گرما در استان شکسته شد
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود. پایان بارش‌ها در شمال از امشب، جاده‌ها همچنان مه گرفته هستند
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند. احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود. خنکای هوا در دل تابستان
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
فیلم/ سیل در مازندران؛ از طغیان رودخانه‌ها تا انسداد راه‌های روستایی
ایرنا- بارش باران سیل آسا در مازندران، انسداد هفت راه فرعی و روستایی، طغیان تعدادی از رودخانه‌ها به دلیل بالا آمدن حجم آب و خسارت به اراضی کشاورزی را در پی داشته است.(ادامه)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است. بارش تابستانی باران در «گیلان»(خبر)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.(ادامه)
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد. خطر سیلاب و ریزش سنگ بیخ گوش مسافران شمال
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود. خنکای هوا با بارش‌های تابستانی
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. ابری شدن هوای استان از بعد از ظهر
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ادامه هوای خنک در استان
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. بعد از ظهر‌ ابری در استان
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. پایداری هوا در استان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کندوان، گفت: در مجموع ۸ خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت. ریزش سنگ در محور کندوان یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کندوان، گفت: در مجموع ۸ خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت.(ادامه)
خودروی کره‌ای از راه رسید+تصاویر
بعد از خرید شرکت سانگ یانگ توسط گروه KG MIBILITY شاهد عرضه نسخه جدید خودرو تیوولی هستیم.(ادامه)
ریزش کوه در جاده چالوس
سیل در در محور کرج - کندوان منجر به ریزش کوه شد.(ادامه)
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد. جاده‌های شمالی فردا بارانی است / مسافران احتیاط کنند
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

ابرموشک هایپرسونیک ایرانی رونمایی شد / موشک جدید سپاه از تمام سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند/ انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب + تصاویر(خبر)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. (ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و از بعد از ظهر با رگبار باران پیش بینی می‌شود. کاهش دما و رگبار باران در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و از بعد از ظهر با رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۴ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود. گرما همچنان مهمان مازندران/ تداوم دما تا روز دوشنبه
هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۴ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. دشمنان احمق در اغتشاشات پائیز هم ملت ایران را نشناختند/ انتخابات آینده بسیار مهم است؛ دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به طرف این انتخابات روشن کرده است/ نسل‌های جدید به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد. موج گرما در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
ایسنا:  دریاچه «الندان» یا به گفتۀ مردم بومی منطقه، محل «آب‌بندان پله ازنی» در منطقۀ جنگلی پله ازنی، در توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری، قدمتی حدود دو نیم میلیون سال دارد. آب این دریاچه از بارش برف و باران تامین می‌شود و هیچ رودخانه یا چشمه‌ای در شکل‌گیری آن دخیل نبوده است. نوع خاک و نحوه قرارگیری آن منجر شده حتی بر اثر بارندگی کم تمام آب‌های برف و باران به طرف آن جریان پیدا کند و نفوذ ناپذیری خاک آن باعث شده ماندگاری آب در این آب بندان زیاد باشد. همچنین وسعت دریاچه «الندان» ۱۷ هکتار است که در زمان بارندگی‌های زیاد حتی به ۳۰ هکتار هم می‌رسد. این دریاچه در فصل زمستان محل سکونت و زندگی اردک‌های وحشی است. دریاچه الندان بخش چهاردانگه شهرستان ساری(خبر)
ایسنا: دریاچه «الندان» یا به گفتۀ مردم بومی منطقه، محل «آب‌بندان پله ازنی» در منطقۀ جنگلی پله ازنی، در توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری، قدمتی حدود دو نیم میلیون سال دارد. آب این دریاچه از بارش برف و باران تامین می‌شود و هیچ رودخانه یا چشمه‌ای در شکل‌گیری آن دخیل نبوده است. نوع خاک و نحوه قرارگیری آن منجر شده حتی بر اثر بارندگی کم تمام آب‌های برف و باران به طرف آن جریان پیدا کند و نفوذ ناپذیری خاک آن باعث شده ماندگاری آب در این آب بندان زیاد باشد. همچنین وسعت دریاچه «الندان» ۱۷ هکتار است که در زمان بارندگی‌های زیاد حتی به ۳۰ هکتار هم می‌رسد. این دریاچه در فصل زمستان محل سکونت و زندگی اردک‌های وحشی است.(ادامه)
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد. برگزاری آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد.(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.