.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نیرو‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، در عملیاتی بی نظیر مناطق اشغالی را زیر باران موشک‌های خود قرار دادند. شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه زیر آتش موشک‌های مقاومت
نیرو‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، در عملیاتی بی نظیر مناطق اشغالی را زیر باران موشک‌های خود قرار دادند.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. بارش اولین برف پاییزی / بارش‌های شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.(ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
هوای مازندران امروز در دامنه‌ها همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود. پیش‌بینی بارش‌های پاییزی در دامنه‌ها
هوای مازندران امروز در دامنه‌ها همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
علی شکی بازخوانی ارزش های دفاع مقدس(يادداشت)
علی شکی(ادامه)
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است. برخی جاده‌های مازندران بارانی و مه گرفته
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است.(ادامه)
در جریان تجاوز جدید نظامیان ترکیه به خاک سوریه و هدف قرار دادن تأسیسات انتقال برق در این کشور، نیروگاه منطقه تل تمر واقع در استان الحسکه از کار افتاد. حمله ترکیه به تاسیسات حیاتی در سوریه
در جریان تجاوز جدید نظامیان ترکیه به خاک سوریه و هدف قرار دادن تأسیسات انتقال برق در این کشور، نیروگاه منطقه تل تمر واقع در استان الحسکه از کار افتاد.(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود. ایران خودرو رسماً مشخصات خودروی جدید خود را اعلام کرد + تصاویر
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای بارانی و خنک در آخرین روز‌های تابستان
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود. هوای مازندران پاییزی می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.(ادامه)
هشدار وقوع سیل در گیلان / بارش عجیب شبانه باران طوفانی در لاهیجان + فیلم
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از بارش شدید باران بامداد دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در لاهیجان استان گیلان خواهید بود. (ادامه)
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد. هشدار هواشناسی مازندران، سیلاب های محلی و موج‌های ۴ و نیم متری در راه هستند
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد. احتمال وقوع سیلاب در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سیل در راه مازندران/پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود احتمال بارش باران در استان
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود(ادامه)
به گفته برخی کارشناسان، آب و هوای بد می‌تواند بر پهنای باند اینترنت تاثیر داشته باشد. آب و هوا چه تاثیری بر اینترنت دارد؟
به گفته برخی کارشناسان، آب و هوای بد می‌تواند بر پهنای باند اینترنت تاثیر داشته باشد.(ادامه)

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. مسافران شمال بخوانند؛ هوای این مناطق بارانی است
براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در نواحی شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در نواحی شمالی کشور هستیم.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم. امسال پاییز گرمی در پیش است!
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل‌های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)

به دلیل گرمای شدید هوا و افزایش تبخیر دریاها، دریای خزر نیز با خطر ناپدید شدن و خشکی طی چند سال آینده مواجه است.

احتمال ناپدید شدن دریای خزر قوت گرفت
به دلیل گرمای شدید هوا و افزایش تبخیر دریاها، دریای خزر نیز با خطر ناپدید شدن و خشکی طی چند سال آینده مواجه است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.