.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود. چرا آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد اسرائیل را ندارد؟
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود.(ادامه)
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس توسط اشغالگران صهیونیست
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است(ادامه)
هوای سرد و بارانی در مازندران
هوای مازندران با کاهش محسوس دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مصر تهدید کرد که با رابطه اسرائیل را در صورت کوچاندن فلسطینیان به سینا متوقف می‌کند. مصر تهدید به قطع رابطه با اسرائیل کرد
مصر تهدید کرد که با رابطه اسرائیل را در صورت کوچاندن فلسطینیان به سینا متوقف می‌کند.(ادامه)
همزمان با نبرد سنگین نیرو‌های مقاومت با اشغالگران در خان‌یونس و شهر غزه، فلسطینی‌ها شهر «عسقلان» اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند. درگیری‌های شدید در محله «الشجاعیه» و خان‌یونس
همزمان با نبرد سنگین نیرو‌های مقاومت با اشغالگران در خان‌یونس و شهر غزه، فلسطینی‌ها شهر «عسقلان» اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است. چند منطقه مازندران درگیر آبگرفتگی
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آغاز آتش‌بس چهار روزه در غزه/ اطلاعات مربوط به اسیران باقی‌مانده در طول آتش بس جمع آوری می‌شود/ بیانیه القسام پیرامون آتش‌بس موقت/ هاآرتص: آتش بس نشانگر ناتوانی اسرائیل در اجرایی کردن ادعاهایش است +جزئیات(خبر)
(ادامه)
ویدئو/ پیاده کردن آقای شهردار از خودروی شاسی‌بلند توسط مردم معترض
بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردم در بندر امام خمینی در استان خوزستان، مرتضی خرمی، شهردار این شهر را که برای بازدید از آب گرفتگی خیابان‌ها آمده بود از ماشین پیاده می‌کنند تا مثل آن‌ها در خیابان آب گرفته راه برود. بارش سیل‌آسای باران در شهر بندر امام خمینی سبب آبگرفتگی‌های گسترده‌ در خیابان‌ها و معابر این شهر شد.(ادامه)
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند. استقلالی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه شدند
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : نیم ساعت باران آمد. خیابان شهید رجایی چنان دچار آبگرفتگی شد که آب یک کودک ده ساله را با خود برد و به داخل کانال کشاند. مرگ دردناک کودک 10 ساله در باران شدید بهشهر + عکس
شمال نیوز : نیم ساعت باران آمد. خیابان شهید رجایی چنان دچار آبگرفتگی شد که آب یک کودک ده ساله را با خود برد و به داخل کانال کشاند.(ادامه)
منابع خبری از تداوم تبادل آتش میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند. تداوم تبادل آتش در مرز لبنان و اراضی اشغالی
منابع خبری از تداوم تبادل آتش میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد. خسارت دوباره سیلاب در استان
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۷ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر انقلاب و حملات پهپادی یمن علیه صهیونیست‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است. دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
حسن همتی ازبازیگران جوان و فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه روز چهارشنبه سوم آبان درگذشت. حسن همتی از بازیگران تئاتر و سینما دار فانی را وداع گفت
حسن همتی ازبازیگران جوان و فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه روز چهارشنبه سوم آبان درگذشت.(ادامه)
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند. کشف حجاب کدام بازیگران را ممنوع‌الکار کرد؟ + فیلم
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند.(ادامه)
لحظه فرار صدراعظم آلمان از هواپیما بخاطر ترس از موشک‌های مقاومت
(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم. سامانه هشدار سیل راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود. باد و باران از بعد از ظهر در مازندران
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
درحالی که تلفات جانی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ تن رسیده، جنگنده‌های رژیم اشغالگر همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مواضع غیرنظامی غزه و کشتار زنان و کودکان ادامه می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای توضیحاتی را درباره درگیری‌های مرزی امروز با ارتش رژیم صهیونیستی ارائه کرد. بیانیه حزب‌الله درباره درگیری‌های مرزی با صهیونیست‌ها
حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای توضیحاتی را درباره درگیری‌های مرزی امروز با ارتش رژیم صهیونیستی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی در سومین روز متوالی از عملیات «طوفان الاقصی» ادامه دارد که صهیونیست‌ها آمار جدیدی از کشته‌ها و مفقودان خود منتشر کردند/ آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ منازل غیرنظامیان و مساجد غزه آماج حملات صهیونیست‌ها +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.