.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسیم/ از اولین اقدامات دولت آغاز نهضت مسکن سازی است/ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود/ ابراز نگرانی از اوضاع کرونایی ....(خبر)
(ادامه)
احیای نوستالژیک میدان ساعت/ حال ساری خوب نیست
شهردار ساری گفت: احیای نوستالژیک میدان ساعت جزو برنامه های پیش روی مدیریت شهری در ساری است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: هیچکس نگوید رأی منِ تنها چه تأثیری دارد
صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب همزمان با نزدیک شدن به انتخابات، بیاناتی از ایشان را بازنشر کرد.(ادامه)

آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند. کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟
آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند.(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
باز آفرینی توان اقتصادی مردم اولویت اول دولت جدید باشد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده در راه بازآفرینی توان اقتصادی و فرهنگی کشور مسئولیت سنگینی دارد و باید جزو اولویت ها باشد.(ادامه)
تحریم ها در حد 30 تا 40 درصد موثر است ولی از داخل می شود، تحریم ها را خنثی کرد. با توانایی های داخلی می توانیم تحریم ها را خنثی کنیم. تولید ملی را راه بیندازیم. جوانان را پای کار بیاوریم....(خبر)
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است. چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد/ بنده رفیق نیمه راه مردم نیستم که در میانه راه عهد خودم را بشکنم
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
چگونه مدیران نالایق را تشخیص دهیم؟
(ادامه)
به قلم : محمد بابایی گلوی اصناف زیر تیغ «کرونا» و «بی‌تدبیری دولت»(يادداشت)
به قلم : محمد بابایی(ادامه)
واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت
واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
جولان ویروس منحوس در مازندران/ صنوف خسته و نگران از تداوم محدودیت‌ها
(ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهت محقق شدن این امر مهم مسئولان استانی و شهرستانی و حتی کارمندان ارشد،میانی و میدانی باید به دیدگاه و تفکر برسند که ثروتمند ستیز نباشند گفت: بلکه باید  در جهت حمایت از مالکیت خصوصی،تضمین اصل و سود سرمایه گذاران،ایجاد امنیت روانی برای سرمایه گذران،ایجاد احساس امنیت .... برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم / ثروتمند ستیز نباشیم
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهت محقق شدن این امر مهم مسئولان استانی و شهرستانی و حتی کارمندان ارشد،میانی و میدانی باید به دیدگاه و تفکر برسند که ثروتمند ستیز نباشند گفت: بلکه باید در جهت حمایت از مالکیت خصوصی،تضمین اصل و سود سرمایه گذاران،ایجاد امنیت روانی برای سرمایه گذران،ایجاد احساس امنیت ....(ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود سال 1400 را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» نامگذاری کردند و فرمودند:شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه کاملاً محقق شود ....(خبر)
(ادامه)
پیش از این، یک منبع امنیتی در گفت‌وگو با شبکه «پرس تی‌وی» هم ادعاهای مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص در جریان بودن دیپلماسی و مذاکرات غیرمستقیم میان آمریکا و ایران درباره برجام را رد و هدف از چنین ادعاهایی را خارج کردن بایدن ....(خبر)
(ادامه)
احتمال تعطیلی کشور بعد از نوروز
هفته گذشته بود که موضوع «التماس» وزیر بهداشت به مردم برای نرفتن به مسافرت، سوژه و خوراک خبری برخی افراد شد. اما، واقعیت این است که «التماس» نمکی عقبه ای دارد که باید از آن ترسید.(ادامه)
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است.... علی مطهری : لاریجانی اصلح نیست/ کاندیدای پوششی نیستم
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است....(ادامه)
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ .... از نمره انظباط نماینده مازندرانی تا انتظارات مردمی از نمایندگان مازندران
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ ....(ادامه)
آیت الله لائینی:ضرورت توسعه صنعت پرورش گل محمدی وگلابگیری در دودانگه
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به محرومیت عمرانی و اقتصادی بخش دودانگه ساری خواستار توسعه صنعت پرورش گل محمدی وگلابگیری در این منطقه شد.(ادامه)
سرانجام یک شعار انتخاباتی (يادداشت)
(ادامه)
اعلام کاندیداتوریِ یک نامزد دیگر برای ۱۴۰۰
حقوقدان اصلاح‌طلب با اعلام حضورش به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از مدت‌ها قبل با کمک جمعی از شخصیت‌ها و جریان‌ها، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی در چندین حوزه تشکیل داده‌ایم تا با استفاده از تجارب و تخصص افراد، برنامه ‌کاملی برای بهبود اوضاع کشور تهیه شود.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.


انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ است؛ نباید آن را از دست داد / در برجام حرف زیاد شنیده‌ایم، این بار فقط عمل/ امروز مردم حاکم بر سرنوشت کشور هستند / اگر شرکت پرشور مردم با یک انتخاب درست همراه شود، آینده کشور را تضمین خواهد کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. (ادامه)
جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین
۲۰ بهمن ۹۹، پیام رهبر انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، تحویل رئیس دومای روسیه و نماینده‌ی ویژه‌ی پوتین شد. (ادامه)
شمال نیوز : تا همین چند وقت پیش، خیلی از حضور بازیگران در عرصه تبلیغات خبری نبود، هم از جانب مردم چندان پذیرفتنی نبود و هم چیزی بود شاید شبیه به یک تابو. به تازگی خبر آمده است که سیدجواد هاشمی هم به جرگه افرادی پیوسته است که .... چی شده که سید جواد داره تبلیغ خونه در دبی می کنه؟
شمال نیوز : تا همین چند وقت پیش، خیلی از حضور بازیگران در عرصه تبلیغات خبری نبود، هم از جانب مردم چندان پذیرفتنی نبود و هم چیزی بود شاید شبیه به یک تابو. به تازگی خبر آمده است که سیدجواد هاشمی هم به جرگه افرادی پیوسته است که ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.