.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گفته می شود که متوسط حقوق ها ۱۰ درصد افزایش می یابد به دلیل محدودیت های مالی است زیرا اگر یکباره حقوق ها افزایش یابد، پایه پولی افزایش یافته و تورم بیشتر می شود. چرایی افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌ها از نگاه شمس‌الدین حسینی
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گفته می شود که متوسط حقوق ها ۱۰ درصد افزایش می یابد به دلیل محدودیت های مالی است زیرا اگر یکباره حقوق ها افزایش یابد، پایه پولی افزایش یافته و تورم بیشتر می شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی جزئیات مصوبات ستاد اقتصادی دولت که  را تشریح کرد. جزئیات مصوبه بسته ۱۰ بندی وزیر اقتصاد برای بازار سرمایه
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی جزئیات مصوبات ستاد اقتصادی دولت که را تشریح کرد.(ادامه)
فرهنگ پژوهش ؛ موانع و محدودیت ها(يادداشت)
(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
نامه هشدارآمیز یک استاد اقتصاد به رئیس جمهور
نامه دکتر محمد ابراهيم ياوري، عضو سابق هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به رئیس جمهور رئیسی(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
ماجرای رابطه دختر صدام و ولیعهد سعودی
(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای رئیسی کشور را از لحاظ اقتصادی رها کرده است و کنترلی بر اوضاع اقتصادی کشور ندارد. این مسئله البته قابل پیش بینی بود چون او تیم اقتصادی ندارد. وزیر دولت اصلاحات : ادعای روحانی در 100روز نخست کاملا موفق‌تر از رئیسی بود/ روحانی وقت را تلف نکرد !
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای رئیسی کشور را از لحاظ اقتصادی رها کرده است و کنترلی بر اوضاع اقتصادی کشور ندارد. این مسئله البته قابل پیش بینی بود چون او تیم اقتصادی ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند. توضیح معاون رئیس‌جمهور درباره کندی انتصاب‌ها در دولت / دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
وی با اشاره به اینکه متاسفانه درمیان وزیران و هیات دولت فردی از استان نداریم گفت: انتظار مردم ما این است استاندار باید فردی بومی باشد. استاندار باید فردی بومی باشد | استان نماینده ای در کابینه دولت ندارد
وی با اشاره به اینکه متاسفانه درمیان وزیران و هیات دولت فردی از استان نداریم گفت: انتظار مردم ما این است استاندار باید فردی بومی باشد.(ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟ چرا رئیسی توانست امّا روحانی نتوانست؟(يادداشت)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟(ادامه)
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟ چرا رئیسی توانست امّا روحانی نتوانست؟
سؤالی که در این یادداشت به دنبال یافتن پاسخ آنیم این است که چرا آقای رئیسی می‌تواند اما آقای روحانی نتوانست؟(ادامه)
چرا به‌ محض رفتن روحانی واردات واکسن سرعت گرفت؟/ چه در اواخر دولت روحانی و چه اکنون که در اوائل دولت رئیسی هستیم ایران در شدیدترین نوع تحریم‌هاست و راه‌های گردش و حصول ارز بسته شده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند .... صوفی: اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند مردم دیگر سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند ....(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. 

اعتماد مردم با عمل به وعده‌ها ترمیم شود/ انقلابی بودن حتما باید همراه با عقلانیت باشد/ حل مشکلات اقتصادی را به رفع تحریم موکول نکنید / لشکر عظمیی از جوانان علاقه‌مند به مسائل فرهنگی مشغول کارند؛ دولت به اینها کمک کند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. (ادامه)
در مازندران چهار بخش اصلی کشاورزی، صنعت، خدمات و نفت وجود دارد و در بسیاری از موارد قطب اقتصادی کشور نیز محسوب می‌شویم، حتی در بخش صنعت که تصور می‌شود اوضاع مناسب نیست....(خبر)
(ادامه)
در ایران فقط در ۳ استان گیلان، مازندران و گلستان می توانیم برنج بکاریم اما آمدند در کرانه زاینده رود و در دشت عباس خوزستان برنج کاشتند و آب اضافه را بردند به شط العرب ریختند!/ با انتقال اشتباه آب، باقلوای یزد طعم پشمک اصفهان گرفت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید تهرانی ها خود را به شمال رساندند / این شیوه اعلام تعطیلی فایده ای ندارد
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید(ادامه)
نامه "نمکی" به رییس جمهور درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم
تقاضا می‌شود به عنوان رئیس محترم ستاد ملی مدیریت کرونا دستور فرمایید به نحو مقتضی اهمیت تاثیرگذاری تجمعات غیر منطبق با پروتکل ها به مقامات ناظر و اجرایی در سطح استان‌ها ابلاغ شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه جابجایی آرام دولت‌ها نشانه وجود عقلانیت و طمأنینه در کشور است، خاطرنشان کردند: رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرا و هم مجلس محترم در اظهارنظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند و ان‌شاءالله زودتر دولت تشکیل بشود و مشغول به کار شود ....(خبر)
(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
رییس جمهور منتخب بایستی عنایت داشته باشد که اگر به این خواسته های به حق ، درست وکاملا منطقی  بخش زیادی از مردم که معمولا نسل جوان و پویا ی جامعه هستند  بی توجه باشد ، دیگران با وعده همین مسائل آنها را به سمت خود جلب کرده و از نظام و انقلاب دور می نمایند. مشفقانه ای کوتاه با رئیس جمهور منتخب(يادداشت)
رییس جمهور منتخب بایستی عنایت داشته باشد که اگر به این خواسته های به حق ، درست وکاملا منطقی بخش زیادی از مردم که معمولا نسل جوان و پویا ی جامعه هستند بی توجه باشد ، دیگران با وعده همین مسائل آنها را به سمت خود جلب کرده و از نظام و انقلاب دور می نمایند.(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی اقتدار را به تیم مذاکره کننده‌ای هسته در این چند وقت هدیه داده است، روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی تلاش دارد ضعف کارکردهای خویش را به دوش دیگران بیاندازد. حاجی‌پور: روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس،ضعف کارکردهای خویش را به گردن دیگران می‌اندازد
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی اقتدار را به تیم مذاکره کننده‌ای هسته در این چند وقت هدیه داده است، روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی تلاش دارد ضعف کارکردهای خویش را به دوش دیگران بیاندازد. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود.
نخستین واکنش استاندار مازندران به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.