.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اندکی تامل(يادداشت)
(ادامه)
«فروشگاه‌های خالی» کابوس جدید انگلیس
مقامات انگلیسی هشدار دادند تورم افسارگسیخته در این کشور موجب خالی شدن فروشگاه‌ها خواهد شد.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای اربعین از ۲۰ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود، گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب ۶میلیون تومان، بلیت اربعین بفروشد. بلیت اربعین را گران‌تر از 6 میلیون تومان نخرید، حتی 1ریال
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای اربعین از ۲۰ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود، گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب ۶میلیون تومان، بلیت اربعین بفروشد.(ادامه)
تلاش لهستان برای سیطره بر اقتصاد اوکراین
سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد لهستان در تلاش برای تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از اقتصاد اوکراین از جمله بخش کشاورزی این کشور است. (ادامه)
آنچه از شواید امر بر می‌آید بانک‌ها آنچنان که باید چه در سیاست‌های خرد بانکی و چه در سیاست‌های کلان اقتصادی دولت مانند نهضت ملی مسکن همراهی مناسبی انجام نمی‌دهند / اعتراض مردم به بهانه گیری بانک‌ها؛ از نهضت ملی مسکن تا وام فرزندآوری .....(خبر)
(ادامه)
نوار غزه زیر بمباران جنگنده‌های اسرائیلی/ ۱۰ فلسطینی شهید و ۸۰ نفر مجروح شدند/ هزاران موشک مقاومت خواب صهیونیست‌ها را کابوس کرد/ یکی از خطوط برق تغذیه‌کننده نوار غزه بر اثر حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها آسیب دید + واکنش ایران(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام زکوی :انتخاب اصلح راهبرد نظام مقدس اسلامی است
رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات و شورای نگهبان در مازندران مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب اصلح را راهبرد همیشگی و اصلی نظام مقدس اسلامی بیان کرد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم. مقام معظم رهبری: امروز دنیا شاهد یک الگوی موفّق از قدرت و حاکمیّت سیاسی اسلام در ایران اسلامی است / غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده/ دشمن وحدت و معنویت ما را هدف گرفته است(خبر)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم.(ادامه)
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید نظام، حاکمیت، مجلس، کارشناسان چپ و راست، اصولگرایان و اصلاح طلبان حتی لیبرال ها و تئوریسین های اقتصادی همه و همه اذعان دارند که یکی از راه های برون رفت از  شرایط نابسامان اقتصادی موجود در کشور پرداختن به یک جراحی های اقتصادی بود. ارز ترجیحی عدالت اجتماعی را خدشه دار کرده بود/ یارانه به تمام مردم داده شود/ مجلس موافق دهک بندی مردم نبود !
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید نظام، حاکمیت، مجلس، کارشناسان چپ و راست، اصولگرایان و اصلاح طلبان حتی لیبرال ها و تئوریسین های اقتصادی همه و همه اذعان دارند که یکی از راه های برون رفت از شرایط نابسامان اقتصادی موجود در کشور پرداختن به یک جراحی های اقتصادی بود.(ادامه)
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است. علی دایی خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است.(ادامه)
علی دایی ۲۰۰۰ نفر را از بیکاری نجات داد
علی دایی کارخانه فولاد بردسیر کرمان را که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی بود، خرید تا این کارخانه به فعالیت و حیات خود ادامه دهد. دایی با این کار ۲۰۰۰ کارگر را از بیکاری نجات داد(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد.
انتقاد بابایی کارنامی از عدم اعلام وصول استیضاح برخی وزرا توسط هیات رئیسه
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید در مجلس تاکید کرد: در باب اصلاحات اقتصادی تاکید می کنم در کنار ملاحضات فنی، در کنار مدیریت یکپارچه اقتصادی، همچنان و همواره باید به همراهی و تعادل بودجه خانوار تاکید داشته باشیم. سفر بعدی رئیس جمهور از غرب مازندران آغاز شود
شمال نیوز: رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید در مجلس تاکید کرد: در باب اصلاحات اقتصادی تاکید می کنم در کنار ملاحضات فنی، در کنار مدیریت یکپارچه اقتصادی، همچنان و همواره باید به همراهی و تعادل بودجه خانوار تاکید داشته باشیم.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
نماینده دوره دهم مجلس با بیان اینکه با درآمدهای نفتی امروز بدهی‌های دولت قبل تسویه می‌شود، گفت: دولت سیزدهم باید بدهی‌های دولت قبلی را تسویه کرده تا شیب تورم به قدری کاهش یابد ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

سپاه پاسداران و ۴۳ سال افتخارآفرینی/ از مقابله با توطئه‌های دشمنان تا خدمات رسانی به مردم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود.

این روزها «پشت پرده گرانی ها» را در توقف احداث پتروشیمی مازندران جستجو کنید!
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود. (ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم. غرضی: هر آدمی که در خیابان می‌بینیم٬ خودش را انقلابی و اصلح می‌داند / رانت‌خواران، ایران را به اسارت گرفته‌اند / مردم به اصلاح امور هیچ امیدی ندارند !
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم.(ادامه)
خصوصی سازی با گذر از اقتصاد دولتی محقق می شود/ اجرای طرح تمام
رئیس خانه صمت مازندران عمومی سازی اقتصاد در گرو گذر از اقتصاد دولتی را منجر به خصوصی سازی واقعی دانست.(ادامه)
شمال نیوز: بی شک یکی از مهم‌ترین دغدغه های اقشار حقوق بگیر که غالباً جزو طبقه متوسط جامعه هستند و اینک با جمعیت فقیر و محروم شانه به شانه شده اند؛ بحث مهم مزد سال بعد است.

دریابیگی : روزهای سختی در انتظار جامعه کارگری خواهد بود
شمال نیوز: بی شک یکی از مهم‌ترین دغدغه های اقشار حقوق بگیر که غالباً جزو طبقه متوسط جامعه هستند و اینک با جمعیت فقیر و محروم شانه به شانه شده اند؛ بحث مهم مزد سال بعد است. (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در شهر مونیخ آلمان حضور دارد، روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در این نشست شرکت و خاطرنشان کرد: اکنون که با شما سخن می‌گویم، همکاران من در وین با بازی‌های دوگانه طرف غربی بر سر «متن» و «زمان» روبرو هستند. مهم‌ترین چالشی که در وین با آن روبرو هستیم ضمانت سیاسی و ضمانت اجرایی هست. وزیر خارجه: آماده رسیدن به توافقی خوب در کوتاه‌ترین زمان هستیم/ مهمترین چالش فعلی در مذاکرات وین بحث اخذ ضمانت اجرایی و سیاسی است / رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و رییس سنا بصورت مشترک و شخصی بیانیه در حمایت از نتیجه مذاکرات دهند(خبر)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در شهر مونیخ آلمان حضور دارد، روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در این نشست شرکت و خاطرنشان کرد: اکنون که با شما سخن می‌گویم، همکاران من در وین با بازی‌های دوگانه طرف غربی بر سر «متن» و «زمان» روبرو هستند. مهم‌ترین چالشی که در وین با آن روبرو هستیم ضمانت سیاسی و ضمانت اجرایی هست.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر ایام الله دهه فجر، مظهر اقتدارماست(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس از این باشگاه برکنار شده و جای خود را به نفر دیگری خواهد داد. پرسپولیس در آستانه تغییرات مهم مدیریتی/ ورود ۲ چهره کارآمد به باشگاه
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس از این باشگاه برکنار شده و جای خود را به نفر دیگری خواهد داد.(ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند. وضع اقتصادی فاجعه است/ مردم دارند تلف می‌شوند !
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند. انتقاد تند احمدی نژاد از قراردادهای ایران با روسیه و چین
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.