.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد. وداع باشکوه با آلاله‌های زهرایی در مرکز دیار علویان
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.(ادامه)
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود. تشییع پیکر آلاله‌های زهرایی امروز در ساری
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد. دختر اغفال شده به کشورش بازگشت
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
عکسی از تیپ متفاوت برخی حاضران در دیدار امروز با رهبر انقلاب
تصاویری از مهمانان امروز حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی را مشاهده می کنید.(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
ویدئو/ پیاده کردن آقای شهردار از خودروی شاسی‌بلند توسط مردم معترض
بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردم در بندر امام خمینی در استان خوزستان، مرتضی خرمی، شهردار این شهر را که برای بازدید از آب گرفتگی خیابان‌ها آمده بود از ماشین پیاده می‌کنند تا مثل آن‌ها در خیابان آب گرفته راه برود. بارش سیل‌آسای باران در شهر بندر امام خمینی سبب آبگرفتگی‌های گسترده‌ در خیابان‌ها و معابر این شهر شد.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد. پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن وارد ایران شد
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد. رئیس جمهور بیمارستان «شهریار» را افتتاح می‌کند
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد.(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
مهدی قاسمی ضرورت بازخوانی 13 آبان برای نسل جدید(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد. حر انقلاب چگونه تیرباران شد؟
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست.

خادم ملت یا ارباب مردم؟!(يادداشت)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست. (ادامه)
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند. برکناری ۳ تن از مدیران بهداشتی شهرستان آمل
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند.(ادامه)
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ... ۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ...(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند. حضور کادر درمان آقا در بخش زنان و زایمان جواز شرعی ندارد
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند.(ادامه)
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله فاضل گلپایگانی درگذشت
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد. رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد / آمریکا سیاست هفته اخیر رژیم صهیونیستی را تنظیم می‌کند / بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد. شیخ زکزاکی فردا وارد تهران می‌شود
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.345 seconds.