.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ... دبیرائتلاف فراگیر اصولگرایان:لاریجانی رییس مجلس ماست
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ...(ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
نا آرامی در بندرترکمن
(ادامه)
تاسيس انجمن خیرین بيمارستان امام ساری
(ادامه)
پيام استاندار گیلان به مناسبت روز دانشجو
(ادامه)
مشارکت اوقاف ساری در اکرام ایتام
(ادامه)
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها
(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
پرچمدار اصلاحات در ایران، فقط امام خمینی است
(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
ازدواج دو هزار نو عروس مازني در عيد غدير
. (ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
فعالیت 14 دفتر و 4 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعال بودن 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی و 4 نمایندگی در سطح استان مازندران خبر داد. حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران یکی از دفاتر ویژه کشور است که به خاطر (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.45 seconds.