.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
فردا ؛ دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
ایسنا : سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد. آخرین نامه دست‌نوشته سردار شهید زاهدی به خواهرزاده‌اش
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند. ماجرای حمله به صدیقی با عنوان زمین‌خواری و کمی پس از آن حمله به علم‌الهدی، پروژه حمله به روحانیت انقلابی است / این‌ها سربازی نایب امام زمان را کردند
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.(ادامه)
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد. توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
فیلم/ رای دادن امام خمینی(ره) در فروردین ۵۸ به جمهوری اسلامی
امام خمینی(ره) فروردین ۵۸ برای رأی دادن به جمهوری اسلامی در شهر قم به صندوق ۳۰ در شهرستان قم رفتند اما به علت انبوه جمعیت نتوانستند از ماشین پیاده شوند و در داخل خودرو به جمهوری اسلامی رأی دادند. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
دروغ دیده شدن تصویر «امام خمینی» در ماه از کجا آمده است؟
در قسمتی از اعترافات مدیران ساواک افشاگری مهمی در خصوص طرح «ماهان» عنوان شده است که این طرح با کمک سرویس رژیم صهیونیستی و آمریکا اجرا شد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
«تا به ابهامات و سوالاتی که به شکل طبیعی و کاملا معقول برای افکار عمومی ایجاد شده پاسخ روشن و شفاف داده نشود- سوالاتی که به هیچ وجه و بر خلاف ادعای حوزه علمیه امام خمینی محصول جنگ ترکیبی یا تلاش این و آن مخالف سیاسی داخلی و خارجی نیست بلکه در خود روایت ماجرا وجود دارد-  نباید امیدی به پذیرش افکار عمومی داشت.» جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!(يادداشت)
«تا به ابهامات و سوالاتی که به شکل طبیعی و کاملا معقول برای افکار عمومی ایجاد شده پاسخ روشن و شفاف داده نشود- سوالاتی که به هیچ وجه و بر خلاف ادعای حوزه علمیه امام خمینی محصول جنگ ترکیبی یا تلاش این و آن مخالف سیاسی داخلی و خارجی نیست بلکه در خود روایت ماجرا وجود دارد- نباید امیدی به پذیرش افکار عمومی داشت.»(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد. بخشنامه افزایش کرایه ابلاغ شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد. بیانیه حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی درباره باغ ۱۰۰۰ میلیاردی
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
عکس/ فرزندان شهدا در حسینیه امام(ره)
جمعی از فرزندان شهدای تهران میهمان امروز مراسم سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی بودند.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.