.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت. جلسه علنی آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.(ادامه)
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است. سه روزه مجوز مشاغل خانگی بگیرید
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است.(ادامه)
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود. مهارت‌های پرتقاضا در آینده محور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند. آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
 این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت. ساماندهی کارکنان دولت شروع شد / کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟
این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس+ مدارک مورد نیاز
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد. مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور در دستان ستاد رفع موانع تولید مازندران
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد.(ادامه)
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند. پیش‌ثبت‌نام نمایندگی مجلس از دوشنبه ۱۶ مرداد
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است. واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم. لزوم حمایت و توسعه صنایع خلاق فرهنگی در مازندران
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم.(ادامه)
چندسالی است که جعل مدرک دانشگاهی یا به عبارتی مدرک سازی رواج پیدا کرده است و عده‌ای از افرادی که هیچگاه پایشان به دانشگاه نرسیده است برای خود مدارک عالی دانشگاهی می‌سازند. مجازات جعل مدرک دانشگاهی چیست؟
چندسالی است که جعل مدرک دانشگاهی یا به عبارتی مدرک سازی رواج پیدا کرده است و عده‌ای از افرادی که هیچگاه پایشان به دانشگاه نرسیده است برای خود مدارک عالی دانشگاهی می‌سازند.(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند. تاکنون از ظرفیت کشورهای همسایه بهره ای برده نشده است !
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد جزئیات معافیت جدید سربازی / شرط مهم برای معافیت مشمولان سربازی
شمال نیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند. ۲ ماه کسری خدمت شامل کدام سربازان می‌شود؟
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
تأسیس‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه‌‌نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است. شرایط جدید تأسیس و فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه
تأسیس‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه‌‌نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است.(ادامه)
شمال نیوز: یک نماینده مجلس از افراد بیکار خواست تا برای اشتغال دوباره خود به دفتر وی مراجعه کنند. اگر بیکار هستید به دفتر این نماینده مراجعه کنید
شمال نیوز: یک نماینده مجلس از افراد بیکار خواست تا برای اشتغال دوباره خود به دفتر وی مراجعه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
شمال نیوز : علی سلاجقه در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود . « علی سلاجقه » از مدیریت ناکارآمد تا فرافکنی تکراری درباره پروژه پتروشیمی مازندران !
شمال نیوز : علی سلاجقه در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود .(ادامه)
انجمن بلاکچین ایران درباره‌ی این کوین تقلبی هشدار داد
انجمن بلاکچین ایران نسبت به پروژه «کربلا کوین» هشدار داد و اعلام کرد این پروژه کلاهبرداری است.(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
 ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد. یک فرد جوان بطری بنزین ۲-۳ لیتری را روی من ریخت / می خواست بنده را آتش بزند اما فندک روشن نشد
ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.447 seconds.