.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد محمدی ضمن تشریح جزئیات اجرای افزایش سن بازنشستگی، در خصوص زمان اجرای آن، اعلام کرد اجرای ماده ۲۹ برنامه هفتم و شرایط بازنشستگی منوط به تدوین و ابلاغ آیین‌نامه است اما عملیاتی شدن آن مطابق قانون برنامه هفتم توسعه از اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود. «افزایش سن بازنشستگی» از فروردین ۱۴۰۳/ با قانون جدید چگونه می‌توان زودتر از موعد بازنشسته شد؟
محمد محمدی ضمن تشریح جزئیات اجرای افزایش سن بازنشستگی، در خصوص زمان اجرای آن، اعلام کرد اجرای ماده ۲۹ برنامه هفتم و شرایط بازنشستگی منوط به تدوین و ابلاغ آیین‌نامه است اما عملیاتی شدن آن مطابق قانون برنامه هفتم توسعه از اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود. مشارکت بالا باعث احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهارنظری تازه تاکید کرده است که میانگین افزایش حقوق‌ها برای سال آینده بیشتر از .... میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق کارگران چه گفت؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهارنظری تازه تاکید کرده است که میانگین افزایش حقوق‌ها برای سال آینده بیشتر از ....(ادامه)
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت:‌ ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر و ۱۰ هزار نفر از محکومان در بیرون زندان با پابند الکترونیکی مشغول کار و زندگی هستند. ۵۰ هزار زندانی در کشور شاغل حقوق بگیر هستند
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت:‌ ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر و ۱۰ هزار نفر از محکومان در بیرون زندان با پابند الکترونیکی مشغول کار و زندگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند. سازمان وظیفه عمومی: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
انتقاد تند دادستان کل کشور از تصمیمات « علی سلاجقه » در رابطه با پتروشیمی مازندران
شمال نیوز : آیت الله موحدی آزاد دادستان کل کشور از تصمیمات متعارض و متناقض در سازمان حفاظت محیط زیست انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد . «میاندورود» ؛ شهرستان نیمه تمام !
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد .(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد.

۲۰ مرکز دولتی و خصوصی و بیش از 2500 آموزشگاه‌های آزاد فعال رسالت مهارت آموزی در مازندران را بر عهده دارند / مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مازندران به آموزش ، اشتغال و تولید کمک می کند / مجوز بیش از ۱۴۰ مرکز جوار کارگاهی و کارخانه ای صادر شد
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود. حساب‌های فرعی همه دستگاه‌ها در سال آینده مسدود می‌شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت . شرکت 10 هزار میلیاردی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت .(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود. افزایش مزد کارگر در ۲ سال اخیر به اندازه تورم
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات در مازندران
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است. نماینده مجلس: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دختر بالای ۳۰ سال، مجرد هستند
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است.(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
شمال نیوز : در تابستان سال ۱۴۰۲، سهم بخش دولتی از اشتغال در استان‌های «کهگیلویه و بویر احمد» و «هرمزگان» بیش از سایر استان‌ها است. در مقابل، این شاخص در استان «اصفهان» و «گیلان» در پایین‌ترین سطح خود میان سایر استان‌ها قرار گرفته است. شغل دولتی در کدام استان‌ها بازار بهتری دارد؟ / سهم بالای دولت از مشاغل استان‌های کم‌تربرخوردار
شمال نیوز : در تابستان سال ۱۴۰۲، سهم بخش دولتی از اشتغال در استان‌های «کهگیلویه و بویر احمد» و «هرمزگان» بیش از سایر استان‌ها است. در مقابل، این شاخص در استان «اصفهان» و «گیلان» در پایین‌ترین سطح خود میان سایر استان‌ها قرار گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.