.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت. آیت‌الله ارفع درگذشت
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
جذب 26 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در نیمه نخست سالجاری در استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
شمال نیوز:  معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. ضرورت راهبردی اقتصاد دریا محور برای توسعه مازندران
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. (ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ضمن هشدار نسبت به تخلف برخی کارفرمایان نسبت به عدم پرداخت حق بیمه کارگران اظهار کرد: برخی کارفرمایان هزینه حق بیمه را به خود کارگر پرداخت و می‌گویند کارگر خودش را بیمه کند، این در حالی است که اگر کارگری اعتراض و اعلام کند در کارگاهی کار می‌کرده اما بیمه نبوده و این امر برای سازمان تامین اجتماعی یا اداره کار احراز شود، تامین اجتماعی از کارفرما حق بیمه اجباری را دریافت می‌کند. هشدار دریافت حق بیمه اجباری از کارفرمایان
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ضمن هشدار نسبت به تخلف برخی کارفرمایان نسبت به عدم پرداخت حق بیمه کارگران اظهار کرد: برخی کارفرمایان هزینه حق بیمه را به خود کارگر پرداخت و می‌گویند کارگر خودش را بیمه کند، این در حالی است که اگر کارگری اعتراض و اعلام کند در کارگاهی کار می‌کرده اما بیمه نبوده و این امر برای سازمان تامین اجتماعی یا اداره کار احراز شود، تامین اجتماعی از کارفرما حق بیمه اجباری را دریافت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: ۲ متهم اصلی پرونده آزار معلول ذهنی با دستور مقام قضایی در مشهد شناسایی و بازداشت شدند. ۲ متهم پرونده آزار معلول ذهنی در مشهد بازداشت شدند
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: ۲ متهم اصلی پرونده آزار معلول ذهنی با دستور مقام قضایی در مشهد شناسایی و بازداشت شدند.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
تصویب برنامه توانمندسازی تمامی روستاهای استان مازندران برای تقویت اقتصاد محلی و منطقه ایی
(ادامه)
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند. انواع نرخ حق‌بیمه و نحوه ثبت‌نام بیمه زنان خانه‌دار اعلام شد
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود. آیت الله معلمی : احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود / نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود + ویدئو
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
با حکم معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، حسین روازاده معروف به حکیم روازاده، به صورت دائم از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور محروم شد. حسین روازاده معروف به حکیم روازاده از طبابت محروم شد + سند
با حکم معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، حسین روازاده معروف به حکیم روازاده، به صورت دائم از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور محروم شد.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند. ۶ ذکر مهم و مجرب الهی
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
عکسی از سردار سپاه روی تخت بیمارستان
سردار سیدعلی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهید در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم. خبر مهم وزارت کار برای کارگران/ دستمزد کارگران دوباره افزایش می‌یابد؟
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. وزیر اقتصاد: رشد شتابان قیمت مسکن و خودرو مهار شده است
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.(ادامه)
استاندار فارس گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند. ممنوعیت سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)
استاندار فارس گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.