.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر مطهر جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه در گرگان تشییع می شود
(ادامه)
اسامی 104 پیکر بازگشته به ایران/بازگشت پیکر8 مازندرانی
سازمان حج و زیارت فهرست 104 زائر ایرانی جان‌باخته در فاجعه منا که با پرواز صبح امروز (شنبه) وارد کشور شدند را منتشر کرد. (ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد.



جدیدترین آمار قربانیان،مفقودین و مجروحین فاجعه منا
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد. (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
پایان دلواپسی؛ حمایت قاطع مجلس از مذاکره‌کنندگان
شمال نیوز: یک دهه ماراتن هسته‌ای، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و همه نگاهها در دنیا به مذاکرات ایران و شش قدرت جهانی بر سر پرونده هسته‌ای ایران معطوف شده است. (ادامه)
نامه‌ به رئیس‌جمهور درباره شرکت حفاری شمال
۷۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به کنار گذاشتن شرکت‌های ایرانی از صنعت نفت و بیکاری کارکنان آنها از جمله شرکت حفاری شمال هشدار داده‌اند.(ادامه)
وقتی «احمدی‌نژادی‌ها» تکذیب می‌کنند
می‌گویند اسبش را برای در دست گرفتن مجلس آینده زین کرده. می‌گویند وزرای کابینه‌اش به صف شده‌اند تا در استان‌های مختلف سرلیست حلقه یارانش باشند. می‌گویند جلسات هفتگی با وزرا و ماهانه با فرماندارانش مقدمه‌ای برای حضور نمایندگانش در مجلس دهم است. درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌ نژاد صحبت‌های زیادی مطرح می شود، اما واقعیت چیست؟(ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی هرسال اعضای هیئت رئیسه و رئیس خود را انتخاب می کند که در هشت سال گذشته انتخاب مجلس های هشتم و نهم برای ریاست مجلس، علی لاریجانی بوده است. همه کسانی که در 36 سال گذشته به هیئت رئیسه مجلس راه یافتند
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی هرسال اعضای هیئت رئیسه و رئیس خود را انتخاب می کند که در هشت سال گذشته انتخاب مجلس های هشتم و نهم برای ریاست مجلس، علی لاریجانی بوده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس به روحانی نامه نوشتند
(ادامه)
شمال نیوز : ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ با معرفی ۹ نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و سه نفر از سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس کامل شد.... نمایندگان شمالی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ با معرفی ۹ نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و سه نفر از سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس کامل شد....(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دهمین کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان سخنان مهمی بیان کرد که تاکنون در رسانه‌ای خبری منتشر نشده است.
ایران هزاران سازمان مانند حزب‌الله دارد/ عمل نظامی بن بست دارد ولی جهاد بن بست ندارد(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دهمین کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان سخنان مهمی بیان کرد که تاکنون در رسانه‌ای خبری منتشر نشده است. (ادامه)
سوابق ۷۴ مدیر برکنار شده نفتی+ جدول
وزیر نفت علت برکناری تعداد زیادی از مدیران نفتی را همزمان با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید،بی‌سوادی و غیرنفتی بودن این افراد عنوان کرد، در حالی که بررسی‌های صورت گرفته از سوابق علمی و استخدامی این مدیران وضعیت دیگری را نشان می دهد. (ادامه)
شمال نيوز: استیضاح در دولتهای مختلف نشانگر رابطه مجالس و دولتها بوده است. کدام وزیر بیشترین رای منفی را از مجلس گرفت؟(خبر)
شمال نيوز: استیضاح در دولتهای مختلف نشانگر رابطه مجالس و دولتها بوده است.(ادامه)

شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. شعرخوانی 15 شاعر جوان برای نخستین بار/ تذکر رهبر انقلاب به رئیس دفترشان/ شعرخوانی بانوی اوکراینی در مدح ایران (خبر)
شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. (ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
ترکیب جدید هیئت رئیسه مجلس
لیست کامل اعضای هیأت رئیسه جدید 13 کمیسیون تخصصی برای اجلاسیه سوم دوره نهم مجلس را منتشر کرد.(ادامه)
امام نه تنها موسیقی ، بلکه برنامه های خبری رادیو- تلویزیون را در زمان حکومت شاه حرام می دانستند؛ و می فرمودند: اگر این موسیقی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود از رادیو- تلویزیون (آل سعود) پخش شود آن را حرام می دانم. خاطرات حاج احمد آقا از امام خمینی (ره)
امام نه تنها موسیقی ، بلکه برنامه های خبری رادیو- تلویزیون را در زمان حکومت شاه حرام می دانستند؛ و می فرمودند: اگر این موسیقی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود از رادیو- تلویزیون (آل سعود) پخش شود آن را حرام می دانم.(ادامه)
محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان قانون اساسی در گفت‌وگویی تلویزیونی عنوان کرد که برخی از اعضای شورای نگهبان در سال 88 شیفته احمدی نژاد بودند. چه کسانی در شورای نگهبان شیفته احمدی‌نژاد بودند؟
محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان قانون اساسی در گفت‌وگویی تلویزیونی عنوان کرد که برخی از اعضای شورای نگهبان در سال 88 شیفته احمدی نژاد بودند.(ادامه)
برگزیدگان یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان جایزه گرفتند
(ادامه)
قربانعلی رنجبر فرح آبادی قدمگاه راهیان نور، تجلی گاه حضور رهبر عزیز(ديدگاه)
قربانعلی رنجبر فرح آبادی(ادامه)
اسامی هنرمندانی که در سال ۹۲ درگذشتند
(ادامه)
تصاویر جدید از معشوقه شاه/ تصاویر
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در حالی ادامه دارد که پخش این سریال تاریخی قرار است از اواخر دی ماه آغاز شود.(ادامه)
اسامی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 93
(ادامه)
گزینه نهایی دادستانی دیوان محاسبات
(ادامه)
مهرعلیزاده و سلطانی‌فر به مناطق‌آزاد رفتند
(ادامه)
سیاستمداران ایرانی فعال در فیس بوک
(ادامه)
فریاد استادیومی «شیرِ شیرِ» این‌ بار درمجلس
(ادامه)
درگیری شدید رسایی و جلالی
من از عبارت مشمئز‌کننده رسایی درباره رهبری انقلاب عذرخواهی می‌کنم و متأسفم که وی این عبارت را به ساحت مقدس رهبری وارد می‌کند و برای اهداف سیاسی خود حاضر است، حتی از رهبری این گونه هزینه کند که نماینده و همکارش را تضعیف نماید. برادر عزیز، ‌ما نجابت می‌کنیم و از روزنامه رنگی هشت صفحه‌ای تو ‌و از پول‌هایی که به روزنامه تو کمک می‌شود، حرفی نمی‌زنیم؛ البته اگر بخواهیم مانند تو صحبت کنیم، ادبیاتش را بلدیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.